en wat is jitz er gelukkig meequote:Op donderdag 19 mei 2005 10:58 schreef IJlien het volgende:
Hello welkom Draco
Ik zit hier vanaf #30 geloof ik? Toen kwam ik voor t eerst jullie leven binnenwandelenen dat is ongeveer anderhalve week geleden haha!
Ik heb nog wel een handdoekquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben er weer. heb alles eruit getypt
komt iemand me nu verzorgen? ik voel me net een vaatdoek
waar is tear als je 'm nodig hebtquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben er weer. heb alles eruit getypt
komt iemand me nu verzorgen? ik voel me net een vaatdoek
Dank u .....quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:58 schreef IJlien het volgende:
Hello welkom Draco
Ik zit hier vanaf #30 geloof ik? Toen kwam ik voor t eerst jullie leven binnenwandelenen dat is ongeveer anderhalve week geleden haha!
Ik niet, maar ik vertrouw het wel. Wil je pc of laptop bestellen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:59 schreef DaYwALKuR het volgende:
Heeft iemand van jullie weleens iets bij Dell besteld?
snelle jelle danquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:00 schreef snellejelle het volgende:
dit was nog wel de makkelijkste vraag Draco......
'even'quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:00 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dank u .....
Mja gaat idd erg snel hier
Maar moet even alle topics weer doorlezen
Nee heb er gisteren wel 3 kwartier mee aan de servicelijn gehangenquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:59 schreef DaYwALKuR het volgende:
Heeft iemand van jullie weleens iets bij Dell besteld?
nah hij kon net nog ff lachenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:00 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hihi![]()
![]()
Ik zie dat ie net weg is gegaan?
Ik blijf wel in de buurt, maak je geen zorgenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:00 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hihi![]()
![]()
Ik zie dat ie net weg is gegaan?
quote:snellejelle is eigenlijk zo traag als dikke stront
blijven gokken dan kom je er op den duur welquote:
Heb me een PocketPc besteld en dan kan je je order tracken. Komt morgen waarschijnlijk aan. Maar als ik dan precies wil kijken waar het pakketje zich bevindt werkt de UPS link nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:00 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik vertrouw het wel. Wil je pc of laptop bestellen?
Wat is het favoriete eten van Geitje82?quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:01 schreef DracoAkaIk het volgende:
Nou vanaf 79 weet ik het iig wel
maar daar is nog weinig boeiends gebeurtquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:01 schreef DracoAkaIk het volgende:
Nou vanaf 79 weet ik het iig wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |