quote:No renegotiation of EU constitution if France votes 'no' - Giscard d'Estaing
05.19.2005, 06:47 AM
LONDON (AFX) - The European Union constitution cannot be renegotiated if French voters reject the document at the end of the month, its architect Valery Giscard D'Estaing said.
Giscard d'Estaing, the former French president who chaired the convention that drafted the constitution, told BBC radio that renegotiation would be 'impossible' because it would cast doubt on the whole drafting process.
'There is absolutely no plan B,' he said.
Late Wednesday, Spain became the ninth country to ratify the constitution.
All 25 EU members need to approve the constitution, which is intended to streamline the workings of the enlarged EU, for it to take effect.
The British government sent out mixed signals Wednesday on whether it would proceed with a referendum on ratification if it is rejected in France.
Eerder een knap staaltje 'survival of the fittest'.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:43 schreef Drugshond het volgende:
De Biologische tijdbom
Of moeten we over een tijdje Afrika preventief nuken ?!..... zeg het maar.
Ja, genieten man.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:50 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Eerder een knap staaltje 'survival of the fittest'.
Ah, je bent zowaar een rascist...................quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:43 schreef Slurry_Black het volgende:
W. draait ook zo weg dat ie niet in zijn zakken kan graaien, want het blijft natuurlijk wel een mediterraans type he
Ik heb wat tegen blanke oproerkraaiers ja, maar dat heb ik ook met elvisimitators hoor, dus maak je geen zorgenquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:57 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Ah, je bent zowaar een rascist...................
Totdat het virus in een grote stad komt, met bijvoorbeeld een vliegveld.....quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Soit, als het virus snel genoeg doodt kan het zich niet verspreiden.
Dat zijn jouw woordenquote:
Neh, mooi zal het niet zijn, maar Ebola is niet echt een mondiale bedreiging. Als het een lange incubatietijd had gehad, was het veel ernstiger .. zo'n virus kan natuurlijk nog komen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Totdat het virus in een grote stad komt, met bijvoorbeeld een vliegveld.....
Nu is het virus nog niet mobiel genoeg, maar wat niet is kan nog komen. 1 welzijnswerker die op het einde van zijn tour of duty besmet raakt is voldoende.
Ik kreeg een beetje de veronderstelling dat je woorden een andere uiting was van "Dat ruimt de less fit mooi op....Is dat niet zo?quote:
De menselijke variant op de gekkekoeienziekte?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Als het een lange incubatietijd had gehad, was het veel ernstiger .. zo'n virus kan natuurlijk nog komen.
Laat dat mooi maar weg. Het was eerder een droge constatering. Zo werkt de natuur nu eenmaal.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:03 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik kreeg een beetje de veronderstelling dat je woorden een andere uiting was van "Dat ruimt de less fit mooi op....Is dat niet zo?
Dat kwam toch niet door een virus?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De menselijke variant op de gekkekoeienziekte?
Wilders?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Neuh dat schiet niet op. Duurt jaren voor je daar aan kapot gaat. Nee eerder iets met een incubatietijd van een maand maar dat wel al na een dag besmettelijk is. Dat kan echt ellende opleverenquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Volgens mij werd daareven nog (door ene Lemmeb) gezegd dat sjuuun en Lucy het slachtoffer zijn van de (s)linkse manipulatie/onderdrukking op deze site, o.m. van die van mij. Verder geven ze doorheen hun oeuvre aan dat ze zich het slachtoffer voelen van de gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving door (s)links. En niet ik en mijn niet bestaande kloons zijn geslachtofferd, maar sjuuun, Lucy en hun ruime schare kloontjes, zonder de welke ze nauwelijks konden discussiëren, zijn geband... Kortom wat je hier ventileert slaat als een tang op een varken. Ik vrees alleen dat je door dit soort uitlatingen in de ogen van anderen steeds meer verandert in de schertsfiguur die je in feite bent.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:13 schreef speedfreak1 het volgende:
Toch wel apart om Ryan3 hier de door bepaalde users zo veelvuldig bezongen slachtofferrol te zien vervullen............. Slachtofferrol is een woord dat door de betreffende hoek zo vaak gebruikt wordt...........
Je suggereert dat het mediterrane typ wel eens een greep in de zakken van GW zou kunnen doen.............. Dat is onverholen rascisme. Sorry, je valt krachtig door de mand.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:58 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik heb wat tegen blanke oproerkraaiers ja, maar dat heb ik ook met elvisimitators hoor, dus maak je geen zorgen![]()
Zeg dan gewoon "klootzak".quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij werd daareven nog (door ene Lemmeb) gezegd dat sjuuun en Lucy het slachtoffer zijn van de (s)linkse manipulatie/onderdrukking op deze site, o.m. van die van mij. Verder geven ze doorheen hun oeuvre aan dat ze zich het slachtoffer voelen van de gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving door (s)links. En niet ik en mijn niet bestaande kloons zijn geslachtofferd, maar sjuuun, Lucy en hun ruime schare kloontjes, zonder de welke ze nauwelijks konden discussiëren, zijn geband... Kortom wat je hier ventileert slaat als een tang op een varken. Ik vrees alleen dat je door dit soort uitlatingen in de ogen van anderen steeds meer verandert in de schertsfiguur die je in feite bent.
Du moment dat lucida op het forum terugkeert begin je allerlei geblaat over dat het wel zo'n schurk was die jou zo onrechtvaardig behandelde en die het op jou gemunt had............... Ja, slachtofferrol is op jou in deze van toepassing.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij werd daareven nog (door ene Lemmeb) gezegd dat sjuuun en Lucy het slachtoffer zijn van de (s)linkse manipulatie/onderdrukking op deze site, o.m. van die van mij. Verder geven ze doorheen hun oeuvre aan dat ze zich het slachtoffer voelen van de gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving door (s)links. En niet ik en mijn niet bestaande kloons zijn geslachtofferd, maar sjuuun, Lucy en hun ruime schare kloontjes, zonder de welke ze nauwelijks konden discussiëren, zijn geband... Kortom wat je hier ventileert slaat als een tang op een varken. Ik vrees alleen dat je door dit soort uitlatingen in de ogen van anderen steeds meer verandert in de schertsfiguur die je in feite bent.
Joh, dat armoedige uitschelden voor NSB'er wat jij keer op keer doet, raakt me niet hoor. SK verzocht om dat soort gestumper niet op fb te laten plaatsvinden, wat terecht is.quote:
Dat mag niet, je mag zelfs niet de mening uitdragen met "ik vind jou een klootzak", daar word je voor geband. Tenminste, dat overkwam mij een keer. Andere selecte gebruikers hebben op dat gebied inderdaad meer vrijheden.quote:
Gezien de lichaamshouding op de foto is dat toch ook zo, of denk je dat de fotograaf zo het makkelijkst beiden op de foto kan krijgen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:14 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Je suggereert dat het mediterrane typ wel eens een greep in de zakken van GW zou kunnen doen.............. Dat is onverholen rascisme. Sorry, je valt krachtig door de mand.
1. Bemoei je niet met humor als je er geen verstand van hebt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:14 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Je suggereert dat het mediterrane typ wel eens een greep in de zakken van GW zou kunnen doen.............. Dat is onverholen rascisme. Sorry, je valt krachtig door de mand.
Nee, hoor, ik wil wel eens zijn versie van zaken kennen, that's all. Inmiddels heb je kunnen lezen dat de bwering over het klonen door dit wonderbaarlijke duo niet bezijden de waarheid is. Is dus geen slachtofferrol van mij, daarvoor moet je bij Lucy zelf gaan. Met zijn 'inkerkering' van zijn mening. Whoehahahahaha.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:17 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Du moment dat lucida op het forum terugkeert begin je allerlei geblaat over dat het wel zo'n schurk was die jou zo onrechtvaardig behandelde en die het op jou gemunt had............... Ja, slachtofferrol is op jou in deze van toepassing.
Dank je wel Sidekick, ik wilde je net waarschuwen voor de verrechtsing van het draadjequote:Op donderdag 19 mei 2005 14:21 schreef Sidekick het volgende:
[..]
1. Bemoei je niet met humor als je er geen verstand van hebt.
2. Het is racisme.
3. Wie de mand klaarlegt, valt er zelf in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |