abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27149227
Olie op het vuur ...
quote:
No renegotiation of EU constitution if France votes 'no' - Giscard d'Estaing
05.19.2005, 06:47 AM

LONDON (AFX) - The European Union constitution cannot be renegotiated if French voters reject the document at the end of the month, its architect Valery Giscard D'Estaing said.

Giscard d'Estaing, the former French president who chaired the convention that drafted the constitution, told BBC radio that renegotiation would be 'impossible' because it would cast doubt on the whole drafting process.

'There is absolutely no plan B,' he said.

Late Wednesday, Spain became the ninth country to ratify the constitution.

All 25 EU members need to approve the constitution, which is intended to streamline the workings of the enlarged EU, for it to take effect.

The British government sent out mixed signals Wednesday on whether it would proceed with a referendum on ratification if it is rejected in France.
  donderdag 19 mei 2005 @ 13:50:43 #202
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27149256
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:43 schreef Drugshond het volgende:
De Biologische tijdbom

Of moeten we over een tijdje Afrika preventief nuken ?!..... zeg het maar.
Eerder een knap staaltje 'survival of the fittest'.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_27149348
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:50 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Eerder een knap staaltje 'survival of the fittest'.
Ja, genieten man.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  donderdag 19 mei 2005 @ 13:55:47 #204
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_27149423
Soit, als het virus snel genoeg doodt kan het zich niet verspreiden.
pi_27149478
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:43 schreef Slurry_Black het volgende:
W. draait ook zo weg dat ie niet in zijn zakken kan graaien, want het blijft natuurlijk wel een mediterraans type he
Ah, je bent zowaar een rascist...................
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
  donderdag 19 mei 2005 @ 13:58:10 #206
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_27149522
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:57 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Ah, je bent zowaar een rascist...................
Ik heb wat tegen blanke oproerkraaiers ja, maar dat heb ik ook met elvisimitators hoor, dus maak je geen zorgen
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  donderdag 19 mei 2005 @ 13:58:21 #207
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_27149531
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Soit, als het virus snel genoeg doodt kan het zich niet verspreiden.
Totdat het virus in een grote stad komt, met bijvoorbeeld een vliegveld.....
Nu is het virus nog niet mobiel genoeg, maar wat niet is kan nog komen. 1 welzijnswerker die op het einde van zijn of haar tour of duty besmet raakt is voldoende. Om deze pandamie naar Europa te brengen.
  donderdag 19 mei 2005 @ 13:59:41 #208
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27149578
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:53 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ja, genieten man.
Dat zijn jouw woorden
  donderdag 19 mei 2005 @ 14:02:14 #209
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_27149688
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:58 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Totdat het virus in een grote stad komt, met bijvoorbeeld een vliegveld.....
Nu is het virus nog niet mobiel genoeg, maar wat niet is kan nog komen. 1 welzijnswerker die op het einde van zijn tour of duty besmet raakt is voldoende.
Neh, mooi zal het niet zijn, maar Ebola is niet echt een mondiale bedreiging. Als het een lange incubatietijd had gehad, was het veel ernstiger .. zo'n virus kan natuurlijk nog komen.
pi_27149731
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:59 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dat zijn jouw woorden
Ik kreeg een beetje de veronderstelling dat je woorden een andere uiting was van "Dat ruimt de less fit mooi op....Is dat niet zo?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  donderdag 19 mei 2005 @ 14:04:00 #211
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27149753
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 14:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Als het een lange incubatietijd had gehad, was het veel ernstiger .. zo'n virus kan natuurlijk nog komen.
De menselijke variant op de gekkekoeienziekte?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  donderdag 19 mei 2005 @ 14:04:56 #212
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27149776
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 14:03 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik kreeg een beetje de veronderstelling dat je woorden een andere uiting was van "Dat ruimt de less fit mooi op....Is dat niet zo?
Laat dat mooi maar weg. Het was eerder een droge constatering. Zo werkt de natuur nu eenmaal.
  donderdag 19 mei 2005 @ 14:05:55 #213
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_27149819
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 14:04 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Dat kwam toch niet door een virus?
pi_27149832
quote:

[..]

Wilders?
pi_27149838
quote:

[..]

Neuh dat schiet niet op. Duurt jaren voor je daar aan kapot gaat. Nee eerder iets met een incubatietijd van een maand maar dat wel al na een dag besmettelijk is. Dat kan echt ellende opleveren .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_27150105
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:13 schreef speedfreak1 het volgende:
Toch wel apart om Ryan3 hier de door bepaalde users zo veelvuldig bezongen slachtofferrol te zien vervullen............. Slachtofferrol is een woord dat door de betreffende hoek zo vaak gebruikt wordt...........
Volgens mij werd daareven nog (door ene Lemmeb) gezegd dat sjuuun en Lucy het slachtoffer zijn van de (s)linkse manipulatie/onderdrukking op deze site, o.m. van die van mij. Verder geven ze doorheen hun oeuvre aan dat ze zich het slachtoffer voelen van de gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving door (s)links. En niet ik en mijn niet bestaande kloons zijn geslachtofferd, maar sjuuun, Lucy en hun ruime schare kloontjes, zonder de welke ze nauwelijks konden discussiëren, zijn geband... Kortom wat je hier ventileert slaat als een tang op een varken. Ik vrees alleen dat je door dit soort uitlatingen in de ogen van anderen steeds meer verandert in de schertsfiguur die je in feite bent.
I´m back.
pi_27150109
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:58 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Ik heb wat tegen blanke oproerkraaiers ja, maar dat heb ik ook met elvisimitators hoor, dus maak je geen zorgen
Je suggereert dat het mediterrane typ wel eens een greep in de zakken van GW zou kunnen doen.............. Dat is onverholen rascisme. Sorry, je valt krachtig door de mand.
Ik stem Wilders. U ook?
pi_27150152
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 14:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Volgens mij werd daareven nog (door ene Lemmeb) gezegd dat sjuuun en Lucy het slachtoffer zijn van de (s)linkse manipulatie/onderdrukking op deze site, o.m. van die van mij. Verder geven ze doorheen hun oeuvre aan dat ze zich het slachtoffer voelen van de gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving door (s)links. En niet ik en mijn niet bestaande kloons zijn geslachtofferd, maar sjuuun, Lucy en hun ruime schare kloontjes, zonder de welke ze nauwelijks konden discussiëren, zijn geband... Kortom wat je hier ventileert slaat als een tang op een varken. Ik vrees alleen dat je door dit soort uitlatingen in de ogen van anderen steeds meer verandert in de schertsfiguur die je in feite bent.
Zeg dan gewoon "klootzak".
pi_27150220
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 14:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Du moment dat lucida op het forum terugkeert begin je allerlei geblaat over dat het wel zo'n schurk was die jou zo onrechtvaardig behandelde en die het op jou gemunt had............... Ja, slachtofferrol is op jou in deze van toepassing.
Ik stem Wilders. U ook?
pi_27150261
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:31 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

[afbeelding]

Meester, ze pesten mij
Joh, dat armoedige uitschelden voor NSB'er wat jij keer op keer doet, raakt me niet hoor. SK verzocht om dat soort gestumper niet op fb te laten plaatsvinden, wat terecht is.
I´m back.
pi_27150290
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 14:15 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Zeg dan gewoon "klootzak".
Dat mag niet, je mag zelfs niet de mening uitdragen met "ik vind jou een klootzak", daar word je voor geband. Tenminste, dat overkwam mij een keer. Andere selecte gebruikers hebben op dat gebied inderdaad meer vrijheden.
Ik stem Wilders. U ook?
  donderdag 19 mei 2005 @ 14:19:24 #222
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_27150300
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 14:14 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Je suggereert dat het mediterrane typ wel eens een greep in de zakken van GW zou kunnen doen.............. Dat is onverholen rascisme. Sorry, je valt krachtig door de mand.
Gezien de lichaamshouding op de foto is dat toch ook zo, of denk je dat de fotograaf zo het makkelijkst beiden op de foto kan krijgen?
  donderdag 19 mei 2005 @ 14:21:18 #223
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27150375
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 14:14 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

1. Bemoei je niet met humor als je er geen verstand van hebt.
2. Het is racisme.
3. Wie de mand klaarlegt, valt er zelf in.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_27150377
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 14:17 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Du moment dat lucida op het forum terugkeert begin je allerlei geblaat over dat het wel zo'n schurk was die jou zo onrechtvaardig behandelde en die het op jou gemunt had............... Ja, slachtofferrol is op jou in deze van toepassing.
Nee, hoor, ik wil wel eens zijn versie van zaken kennen, that's all. Inmiddels heb je kunnen lezen dat de bwering over het klonen door dit wonderbaarlijke duo niet bezijden de waarheid is. Is dus geen slachtofferrol van mij, daarvoor moet je bij Lucy zelf gaan. Met zijn 'inkerkering' van zijn mening. Whoehahahahaha.
I´m back.
  donderdag 19 mei 2005 @ 14:22:23 #225
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_27150402
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 14:21 schreef Sidekick het volgende:

[..]

1. Bemoei je niet met humor als je er geen verstand van hebt.
2. Het is racisme.
3. Wie de mand klaarlegt, valt er zelf in.
Dank je wel Sidekick, ik wilde je net waarschuwen voor de verrechtsing van het draadje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')