al weer plannen voor iets nieuws?quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:49 schreef snellejelle het volgende:
godess, t was erg emotioneel maar ook wel goed zo, nu iig afgelsoten......
Positivequote:Op woensdag 18 mei 2005 09:49 schreef Fisher het volgende:
holy shit, megter weet je zeker dat 't 256kb was bij me (m'n geheugen dan) ?
kom er net achter dat een vriendin van me volgende week jarig is, moet nog een cadeau kopen en weet niet wat
Bosje bloemenquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:49 schreef IJlien het volgende:
Goedmaken..
hm... iemand suggesties
(niet jij Vigile)
Neem haar mee uit etenquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:49 schreef Fisher het volgende:
holy shit, megter weet je zeker dat 't 256kb was bij me (m'n geheugen dan) ?
kom er net achter dat een vriendin van me volgende week jarig is, moet nog een cadeau kopen en weet niet wat
met een grote bos met rozen en chocola aan de deur staanquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:49 schreef IJlien het volgende:
Goedmaken..
hm... iemand suggesties
(niet jij Vigile)
Het is ook niet de bedoeling dat je iedere keer de OP helemaal door leestquote:
En dan m'n vriendje tegenkomenquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:50 schreef Fisher het volgende:
[..]
met een grote bos met rozen en chocola aan de deur staan
GMTAquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:51 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat je iedere keer de OP helemaal door leestDie ken je na een keer wel
Ja maar goed als je een topic opent is dat meestal het eerste wat je zietquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:51 schreef Megter het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd de OP te lezen alvorens je post
quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:49 schreef IJlien het volgende:
Goedmaken..
hm... iemand suggesties
(niet jij Vigile)
quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:49 schreef snellejelle het volgende:
godess, t was erg emotioneel maar ook wel goed zo, nu iig afgelsoten......
Eerst uiteten en dan zonsondergang?quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:51 schreef Megter het volgende:
[..]
Uit eten, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk![]()
okequote:Op woensdag 18 mei 2005 09:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
als ik strax ineens niet meer antwoord, dan is de directeur er en heb ik vergadering.... dat jullie niet denken dat ik jullie block ofzo
quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:54 schreef Vigile het volgende:
Hé hé ik begin eindelijk een klein beetje wakker te worden...ik denk dat ik maar ´s wat ga doen hier...ik check nog wel een keertje in vandaag, maar ben nu dus gone....
ik weet dat jullie me zullen missen, maar wees niet getreurd I´LL BE BACK
laat me maar weer achterquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
als ik strax ineens niet meer antwoord, dan is de directeur er en heb ik vergadering.... dat jullie niet denken dat ik jullie block ofzo
quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:56 schreef Houniet het volgende:
ik heb weer pannenkoeken![]()
![]()
:D:D
![]()
~!!!!!!!!!!!!!111
vergadering, ik heb die juist niet gepland vandaag, geen zin inquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jij moet ook naar de vergadering!
ik eet weer eens een snot appel
ik ga zo ff wat bami sate snacks, pizza snacks, piri piri snacks bakkenquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jij moet ook naar de vergadering!
ik eet weer eens een snot appel
eierkoeken met pastaquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:59 schreef Houniet het volgende:
en een banaan, en sultana, en eierkoeken met chocopasta
hehe, en de rest maakt zeker niet uitquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:58 schreef IJlien het volgende:
[..]
* denkt aan de opmerking over spannend eten
oe, bosvruchtenyoghurtquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:00 schreef Megter het volgende:
Ik heb loempia's strax! En nog puntjes en een krentenbol!
O ja, ook nog bosvruchtenyoghurt
nou ja.. dat denk ik danquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
eg waar? ik moet er niet aan denken
jawel hoor, pindakaas met komkommerquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:01 schreef Houniet het volgende:
pindakaas met komkommer, je weet niet wat je mist![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:01 schreef Houniet het volgende:
Je meent 't?quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:01 schreef Houniet het volgende:
Nou vooruit dan zo oppervlakkig ben ik nou ook weer nietquote:
Hoe lang heb je dan lunch pauze?quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:02 schreef Geitje82 het volgende:
Ik ga bij m'n oma eten! op woensdag maakt ze altijd pannenkoeken![]()
Lekker!!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:02 schreef Geitje82 het volgende:
Ik ga bij m'n oma eten! op woensdag maakt ze altijd pannenkoeken![]()
Komt eraanquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:02 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nou vooruit dan zo oppervlakkig ben ik nou ook weer niet
ik HOU van m!!![]()
En eierkoeken met pasta zijn vet lekker, ik ben jaloers..
Oh dat is een mooie goedmaker, bring me eierkoeken met pasta jitzzzze?
Unlimited power? en je was alwetend?quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:02 schreef Fisher het volgende:
All I want is a kind word, a warm bed and unlimited power...
zelfgebakken broodquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb zelfgebakken brood met ham en tomaat
Woont in kloetinge, tervatense weg, ken je dat?quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:03 schreef Megter het volgende:
[..]
Lekker!!!
Woont je oma zo dichtbij?
Die van mij woont bij mij in de straat![]()
Yep, een vriendin van mij woont daar!quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:04 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Woont in kloetinge, tervatense weg, ken je dat?
Fok!ken!!!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
de vergadering gaat niet door
is verzet naar morgen 12 uur en dan ben ik er niet
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:03 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
3 kwartier, maar vandaag neem ik ff een uurtje pauze denk ik![]()
quote:
ik wist wel dat je 't konquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
de vergadering gaat niet door
is verzet naar morgen 12 uur en dan ben ik er niet
Jah klopt, ze wonen dan aan het eind, met de kruising van de bredeweg, die boerderij die gerennoveerd wordquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:04 schreef Megter het volgende:
[..]
Yep, een vriendin van mij woont daar!
Vlakbij de molen
Dat laatste mogen maar heel weinig mensen hoor!quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een miezerig half uurtje om gore erwtensoep naar binnen te werken. En dat half uur mag ik niet eens meetellen bij m'n werkdag.
![]()
Je moet het alleen niet een meer als een dag laten liggen.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:06 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Jah klopt, ze wonen dan aan het eind, met de kruising van de bredeweg, die boerderij die gerennoveerd word
lulligquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een miezerig half uurtje om gore erwtensoep naar binnen te werken. En dat half uur mag ik niet eens meetellen bij m'n werkdag.
![]()
same here. ik heb een halfuur pauze, maar die mag ik ook niet meetellen. en die pauze wordt vaak nog ingekort ook (iedereen ruimt na een kwartier alweer opquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
![]()
als je maar niet op het viaduct gaat staanquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je moet het alleen niet een meer als een dag laten liggen.
Dan kan je er iemand mee doodgooien
![]()
Nog dichterbijquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:08 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Weet je die boerderij? Daar ga ik later als ik groot ben wonen![]()
niet als je het goed bewaard! in een plastic vrieszak komt het allemaal goedquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je moet het alleen niet een meer als een dag laten liggen.
Dan kan je er iemand mee doodgooien
![]()
Ik werk dus 8,5 uur, maar mag 8 uur opschrijven.quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:07 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
lulligik moet dat eigenlijk ook doen maar schrijf gewoon 8 uur per dag aan uren en hij ondertekend nog de lijst netjes ook
![]()
Check OPquote:Waar loop je eigenlijk stage.. in Eindhoven ergens?
tear is werken, gisteren was hij vrijquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:11 schreef goddess-in-heaven het volgende:
morning remzerrr!!!
ik zie wolken.... en een beetje zon
waar is teardrop trouwens? die was er gister ook al niet
Het prachtige Eindhovenquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:11 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ja oke.. maar dat zegt me nikswaar ergens ligt dat?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:11 schreef Houniet het volgende:
zon zon hiero, arnhem/velp
Die is aan het werk.. hij was vanmorgen er ffquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:11 schreef goddess-in-heaven het volgende:
morning remzerrr!!!
ik zie wolken.... en een beetje zon
waar is teardrop trouwens? die was er gister ook al niet
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:12 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Die is aan het werk.. hij was vanmorgen er ff
nepstagiair
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
daar praten we dus niet meer mee
ha, ik ga ook werken en vanmiddag om 15.00 uur peer ik 'mquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik werk tijdes het fokkenquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:13 schreef Fisher het volgende:
[..]
ha, ik ga ook werken en vanmiddag om 15.00 uur peer ik 'm
dus mensen, tot ooit
doe ik normaal gesproken ook, alleen nu moet ik naar andere afdelingquote:
zekersquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:14 schreef Burn het volgende:
[..]
Goeiemorgen meiss..nu wel leuk gedroomd?
Daar ga ik ook wel eens heen jaquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
kon daardoor vanochtend helemaal niet meer opstaan. en jij?
teardrop, nep stagiair! niet ineens doen alsof je werkt!
ben er nog nooit geweest en heb al jaren het plan om eens te gaan...quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:15 schreef Houniet het volgende:
goddess, ga jij wel eens naar brothers
ze hebben mij een baan aangeboden dus dat met die beoordeling zit bij mij wel goedquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]Maar ik ben echt ff aan het werk, ik heb het licht gezien, ik moet echt wat gaan doen anders komt het niet goed met mijn beoordeling
![]()
Hier volop zonquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]wolken en koude wind in utrecht
Kijk..quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
kon daardoor vanochtend helemaal niet meer opstaan. en jij?
teardrop, nep stagiair! niet ineens doen alsof je werkt!
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:17 schreef IJlien het volgende:
[..]
oke oke het is je vergeven..
Fouten maken mag
het hoeft bij jou niet lang te duren: doe je naam eer aan!quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:16 schreef snellejelle het volgende:
nou mensen, ik ben vandaag drukik spreek jullie later wel weer
ja da's echt rielekst, ik heb 't ookquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ze hebben mij een baan aangeboden dus dat met die beoordeling zit bij mij wel goed
ik bijna altijd. dat kan je trainen he!quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:17 schreef Burn het volgende:
[..]
Kijk..![]()
Heb iig heerlijk geslapen..maar onthou vrijwel nooit mijn dromen haha!![]()
één goedemorgenquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:18 schreef Burn het volgende:
BANAAN IN JE OORRRRRR MOGGGGUHHH!!!
dan ga ik ws naar history of hardcore in de HMHquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:18 schreef Houniet het volgende:
kben der 1 x geweest, was cool
ga misschien volgend weekend, de 28ste
Hahaha..ik en blowen..quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik bijna altijd. dat kan je trainen he!
of blow je teveel?![]()
Echt waar, het IQ stijgt hier op het forum!quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
één goedemorgen
je caps lock zit vast, net als je 'R' en 'G' toets
dan moet je voor het opstaan ff terugdenken aan je dromen, dan komen ze meestal wel omhoogquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:19 schreef Burn het volgende:
[..]
Hahaha..ik en blowen..![]()
Nee joh..ik geniet van t slapen..en denk dan gewoon nie aan me dromen!![]()
Natuurlijk, als ik er ben gaat het iq omhoogquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:19 schreef Burn het volgende:
[..]
Echt waar, het IQ stijgt hier op het forum!
moet het niet zijn..het niveau ligt weer hoog..quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Natuurlijk, als ik er ben gaat het iq omhoog![]()
1 euro 30 hier!quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:19 schreef fffan het volgende:
kheb ff uitgerekent..verdien 90 eurocent per uur..whahaah![]()
Ah kijk, zal morgenochtend me best doenquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan moet je voor het opstaan ff terugdenken aan je dromen, dan komen ze meestal wel omhoog
Komt zeker door die banaan!quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Natuurlijk, als ik er ben gaat het iq omhoog![]()
Nee, ik hou me niet met dat soort oorden bezigquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Iemand dit item op Netwerk gezien maandag?
http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=deze_week&a=172850
ging over de Keileweg enzo
Stukjequote:Op woensdag 18 mei 2005 10:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Iemand dit item op Netwerk gezien maandag?
http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=deze_week&a=172850
ging over de Keileweg enzo
wie dan allemaal?quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:21 schreef Mr-Z het volgende:
En weer eentje die ook op 17 februari jarig isdat zijn er al drie in dit topic
![]()
Jij kijkt alleen prettige dingen?quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik hou me niet met dat soort oorden bezig
hoe oud ben je dan?quote:
van de 17 februari-mensenquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:29 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Je bent maar 10 maanden ouder dan mij
dan ik...quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:29 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Je bent maar 10 maanden ouder dan mij
Vind ze allemaal leukquote:
23quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:29 schreef tha_dus het volgende:
[..]
hoe oud ben je dan?
en de oudste, maar niet de meest wijze...![]()
Misschien hier: http://www.afleveringgemist.nlquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:30 schreef IJlien het volgende:
[..]
Vind ze allemaal leuk![]()
Baal alleen dat ik die van maandag gemist heb .. weet iemand waar ik afleveringen kan downen?
niet zeuren over spellingsfouten,d ie maakt iedereen. dat kan ook niet anders, want het tempo ligt hier gewoon te hoog!quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:30 schreef tha_dus het volgende:
[..]
dan ik...
nep stagiair, niet eens goed nederlands kennen, kannen, kunnen
wijsheid is niet gerelateerd aan leeftijdquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
23
en hoezo niet de meest wijze?![]()
dat is alles hierquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:31 schreef fffan het volgende:
blaat...
quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:32 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
daarom passen we zo goed bij elkaar![]()
en toch ben ik de meest wijzequote:Op woensdag 18 mei 2005 10:32 schreef tha_dus het volgende:
[..]
wijsheid is niet gerelateerd aan leeftijd
en ik ben ook 23
nouwwwwwwww...vooruit danquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en toch ben ik de meest wijze
we hebben de emmer gebruikt, de kliko, de container, de vuilniswagen.. what's next?quote:
en dan gerust nog erop klikken ook hequote:Op woensdag 18 mei 2005 10:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Misschien hier: http://www.afleveringgemist.nl
ik mag het, want ik ben een meisje!quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:34 schreef Fisher het volgende:
[..]
we hebben de emmer gebruikt, de kliko, de container, de vuilniswagen.. what's next?
Ik ga ook maar eens stoppen met praten.quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:34 schreef IJlien het volgende:
[..]
en dan gerust nog erop klikken ook he
Ik ben een ei
oh, vind jij dat? ik vind lekker dat je dat niet magquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik mag het, want ik ben een meisje!
Ik ook ik ga een interview afnemen..quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens stoppen met praten.
Ik bedoelde http://www.uitzendinggemist.nl
hou maar op taart.. godsamme zegquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:37 schreef tijgerwillie het volgende:
ikke heb taart hmmmmmm
mmmmmm wat voor iets?quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:37 schreef tijgerwillie het volgende:
ikke heb taart hmmmmmm
have fun...quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:38 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik ook ik ga een interview afnemen..
Geen zin.. en vanmiddag ben ik er waarschijnlijk ook niet want dan ga ikfoto's makne bij een crickettoernooi!
Bye bye allen![]()
Doei Jitz![]()
Doei doei IJlien, tot snelquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:38 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik ook ik ga een interview afnemen..
Geen zin.. en vanmiddag ben ik er waarschijnlijk ook niet want dan ga ikfoto's makne bij een crickettoernooi!
Bye bye allen![]()
Doei Jitz![]()
ik weet niet maar hij is wel lekker, er is een ontwikkelaar in goes en bestaat 5 jaar...quote:
ben jij nou ookal vergeten hoe je moet quoten?quote:
Goes... hmm te ver wegquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:39 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ik weet niet maar hij is wel lekker, er is een ontwikkelaar in goes en bestaat 5 jaar...![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:39 schreef Fisher het volgende:
[..]
ben jij nou ookal vergeten hoe je moet quoten?
Verder heb ik in de ruim 2u dat ik hier ben alleen nog maar een paar auto's buitengezet en wat dingen aan gezet, meer nietquote:
jaquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:42 schreef Megter het volgende:
Ok, ik ben er alweer. Doet er al iemand #73?
Over?quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:43 schreef Geitje82 het volgende:
Ik heb zo een vergadering van 2 uur lang![]()
![]()
ik ben onzin sites aan het bezoeken, die er interessant uitzienquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:42 schreef Mr-Z het volgende:
tssss iedereen lijkt wel inneens aan het werk te gaan...
zal ik ook dan wat gaan doen dan?
neeeuhm'n opdracht moet pas de 26ste af te zijn
![]()
jo blinkerquote:
likewise...quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:44 schreef Houniet het volgende:
ik heb ook geen zin meer, honger en heb geen wallen
Lekker toch? Grote kans dat ik 2u lang klote klusjes moet gaan doenquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:43 schreef Geitje82 het volgende:
Ik heb zo een vergadering van 2 uur lang![]()
![]()
Jahquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:45 schreef Megter het volgende:
[..]
Volgens mij heb je er heel veel zin in![]()
Ik ben in gesprek met een collegaquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ben onzin sites aan het bezoeken, die er interessant uitzien
Zoals?quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lekker toch? Grote kans dat ik 2u lang klote klusjes moet gaan doen![]()
ja echtquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:44 schreef Houniet het volgende:
ik heb ook geen zin meer, honger en heb geen wallen
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:46 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik ben in gesprek met een colleganou ja.. ze denkt dat ik aandachtig luister, maar ondertussen zit ik hier wat te tikken
![]()
das belachelijk... hoe durven zequote:Op woensdag 18 mei 2005 10:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb er sowieso een btje de balen van. mn stagebegeleidster heeft persoonlijke info van mij aan mn collega's verteld
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb er sowieso een btje de balen van. mn stagebegeleidster heeft persoonlijke info van mij aan mn collega's verteld
In heel je stage?quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:48 schreef fffan het volgende:
ik heb al...4 mensen aan de balie geholpen met hun laptop..*trots*![]()
Auto's op internet zetten, foto's van ze maken, specificatiekaarten maken en t ergste: Taxatie emails beantwoorden van mensen welke te lui zijn om langs te komenquote:
da's belachelijk danquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Auto's op internet zetten, foto's van ze maken, specificatiekaarten maken en t ergste: Taxatie emails beantwoorden van mensen welke te lui zijn om langs te komen![]()
![]()
ik ben er morgen niet om een bepaalde reden, nare dingen bij de huisarts, en ze vond het nodig die reden ook mee te delen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:48 schreef Fisher het volgende:
[..]
das belachelijk... hoe durven ze
wat vertelde ze dan?
Foto's maken is leuk Peuquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Auto's op internet zetten, foto's van ze maken, specificatiekaarten maken en t ergste: Taxatie emails beantwoorden van mensen welke te lui zijn om langs te komen![]()
![]()
Veel succes daar danquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ben er morgen niet om een bepaalde reden, nare dingen bij de huisarts, en ze vond het nodig die reden ook mee te delen.
Dat bedoel ik, maar tussendoor af en toe lekker op fokquote:
alsof bezoek aan huisarts niet voldoende isquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ben er morgen niet om een bepaalde reden, nare dingen bij de huisarts, en ze vond het nodig die reden ook mee te delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |