ja da's echt rielekst, ik heb 't ookquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ze hebben mij een baan aangeboden dus dat met die beoordeling zit bij mij wel goed
ik bijna altijd. dat kan je trainen he!quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:17 schreef Burn het volgende:
[..]
Kijk..![]()
Heb iig heerlijk geslapen..maar onthou vrijwel nooit mijn dromen haha!![]()
één goedemorgenquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:18 schreef Burn het volgende:
BANAAN IN JE OORRRRRR MOGGGGUHHH!!!
dan ga ik ws naar history of hardcore in de HMHquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:18 schreef Houniet het volgende:
kben der 1 x geweest, was cool
ga misschien volgend weekend, de 28ste
Hahaha..ik en blowen..quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik bijna altijd. dat kan je trainen he!
of blow je teveel?![]()
Echt waar, het IQ stijgt hier op het forum!quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
één goedemorgen
je caps lock zit vast, net als je 'R' en 'G' toets
dan moet je voor het opstaan ff terugdenken aan je dromen, dan komen ze meestal wel omhoogquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:19 schreef Burn het volgende:
[..]
Hahaha..ik en blowen..![]()
Nee joh..ik geniet van t slapen..en denk dan gewoon nie aan me dromen!![]()
Natuurlijk, als ik er ben gaat het iq omhoogquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:19 schreef Burn het volgende:
[..]
Echt waar, het IQ stijgt hier op het forum!
moet het niet zijn..het niveau ligt weer hoog..quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Natuurlijk, als ik er ben gaat het iq omhoog![]()
1 euro 30 hier!quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:19 schreef fffan het volgende:
kheb ff uitgerekent..verdien 90 eurocent per uur..whahaah![]()
Ah kijk, zal morgenochtend me best doenquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan moet je voor het opstaan ff terugdenken aan je dromen, dan komen ze meestal wel omhoog
Komt zeker door die banaan!quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Natuurlijk, als ik er ben gaat het iq omhoog![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |