hoe oud ben je dan?quote:
van de 17 februari-mensenquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:29 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Je bent maar 10 maanden ouder dan mij
dan ik...quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:29 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Je bent maar 10 maanden ouder dan mij
Vind ze allemaal leukquote:
23quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:29 schreef tha_dus het volgende:
[..]
hoe oud ben je dan?
en de oudste, maar niet de meest wijze...![]()
Misschien hier: http://www.afleveringgemist.nlquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:30 schreef IJlien het volgende:
[..]
Vind ze allemaal leuk![]()
Baal alleen dat ik die van maandag gemist heb .. weet iemand waar ik afleveringen kan downen?
niet zeuren over spellingsfouten,d ie maakt iedereen. dat kan ook niet anders, want het tempo ligt hier gewoon te hoog!quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:30 schreef tha_dus het volgende:
[..]
dan ik...
nep stagiair, niet eens goed nederlands kennen, kannen, kunnen
wijsheid is niet gerelateerd aan leeftijdquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
23
en hoezo niet de meest wijze?![]()
dat is alles hierquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:31 schreef fffan het volgende:
blaat...
quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:32 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
daarom passen we zo goed bij elkaar![]()
en toch ben ik de meest wijzequote:Op woensdag 18 mei 2005 10:32 schreef tha_dus het volgende:
[..]
wijsheid is niet gerelateerd aan leeftijd
en ik ben ook 23
nouwwwwwwww...vooruit danquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en toch ben ik de meest wijze
we hebben de emmer gebruikt, de kliko, de container, de vuilniswagen.. what's next?quote:
en dan gerust nog erop klikken ook hequote:Op woensdag 18 mei 2005 10:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Misschien hier: http://www.afleveringgemist.nl
ik mag het, want ik ben een meisje!quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:34 schreef Fisher het volgende:
[..]
we hebben de emmer gebruikt, de kliko, de container, de vuilniswagen.. what's next?
Ik ga ook maar eens stoppen met praten.quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:34 schreef IJlien het volgende:
[..]
en dan gerust nog erop klikken ook he
Ik ben een ei
oh, vind jij dat? ik vind lekker dat je dat niet magquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik mag het, want ik ben een meisje!
Ik ook ik ga een interview afnemen..quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens stoppen met praten.
Ik bedoelde http://www.uitzendinggemist.nl
hou maar op taart.. godsamme zegquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:37 schreef tijgerwillie het volgende:
ikke heb taart hmmmmmm
mmmmmm wat voor iets?quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:37 schreef tijgerwillie het volgende:
ikke heb taart hmmmmmm
have fun...quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:38 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik ook ik ga een interview afnemen..
Geen zin.. en vanmiddag ben ik er waarschijnlijk ook niet want dan ga ikfoto's makne bij een crickettoernooi!
Bye bye allen![]()
Doei Jitz![]()
Doei doei IJlien, tot snelquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:38 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik ook ik ga een interview afnemen..
Geen zin.. en vanmiddag ben ik er waarschijnlijk ook niet want dan ga ikfoto's makne bij een crickettoernooi!
Bye bye allen![]()
Doei Jitz![]()
ik weet niet maar hij is wel lekker, er is een ontwikkelaar in goes en bestaat 5 jaar...quote:
ben jij nou ookal vergeten hoe je moet quoten?quote:
Goes... hmm te ver wegquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:39 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ik weet niet maar hij is wel lekker, er is een ontwikkelaar in goes en bestaat 5 jaar...![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:39 schreef Fisher het volgende:
[..]
ben jij nou ookal vergeten hoe je moet quoten?
Verder heb ik in de ruim 2u dat ik hier ben alleen nog maar een paar auto's buitengezet en wat dingen aan gezet, meer nietquote:
jaquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:42 schreef Megter het volgende:
Ok, ik ben er alweer. Doet er al iemand #73?
Over?quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:43 schreef Geitje82 het volgende:
Ik heb zo een vergadering van 2 uur lang![]()
![]()
ik ben onzin sites aan het bezoeken, die er interessant uitzienquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:42 schreef Mr-Z het volgende:
tssss iedereen lijkt wel inneens aan het werk te gaan...
zal ik ook dan wat gaan doen dan?
neeeuhm'n opdracht moet pas de 26ste af te zijn
![]()
jo blinkerquote:
likewise...quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:44 schreef Houniet het volgende:
ik heb ook geen zin meer, honger en heb geen wallen
Lekker toch? Grote kans dat ik 2u lang klote klusjes moet gaan doenquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:43 schreef Geitje82 het volgende:
Ik heb zo een vergadering van 2 uur lang![]()
![]()
Jahquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:45 schreef Megter het volgende:
[..]
Volgens mij heb je er heel veel zin in![]()
Ik ben in gesprek met een collegaquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ben onzin sites aan het bezoeken, die er interessant uitzien
Zoals?quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lekker toch? Grote kans dat ik 2u lang klote klusjes moet gaan doen![]()
ja echtquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:44 schreef Houniet het volgende:
ik heb ook geen zin meer, honger en heb geen wallen
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:46 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik ben in gesprek met een colleganou ja.. ze denkt dat ik aandachtig luister, maar ondertussen zit ik hier wat te tikken
![]()
das belachelijk... hoe durven zequote:Op woensdag 18 mei 2005 10:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb er sowieso een btje de balen van. mn stagebegeleidster heeft persoonlijke info van mij aan mn collega's verteld
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb er sowieso een btje de balen van. mn stagebegeleidster heeft persoonlijke info van mij aan mn collega's verteld
In heel je stage?quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:48 schreef fffan het volgende:
ik heb al...4 mensen aan de balie geholpen met hun laptop..*trots*![]()
Auto's op internet zetten, foto's van ze maken, specificatiekaarten maken en t ergste: Taxatie emails beantwoorden van mensen welke te lui zijn om langs te komenquote:
da's belachelijk danquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Auto's op internet zetten, foto's van ze maken, specificatiekaarten maken en t ergste: Taxatie emails beantwoorden van mensen welke te lui zijn om langs te komen![]()
![]()
ik ben er morgen niet om een bepaalde reden, nare dingen bij de huisarts, en ze vond het nodig die reden ook mee te delen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:48 schreef Fisher het volgende:
[..]
das belachelijk... hoe durven ze
wat vertelde ze dan?
Foto's maken is leuk Peuquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Auto's op internet zetten, foto's van ze maken, specificatiekaarten maken en t ergste: Taxatie emails beantwoorden van mensen welke te lui zijn om langs te komen![]()
![]()
Veel succes daar danquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ben er morgen niet om een bepaalde reden, nare dingen bij de huisarts, en ze vond het nodig die reden ook mee te delen.
Dat bedoel ik, maar tussendoor af en toe lekker op fokquote:
alsof bezoek aan huisarts niet voldoende isquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ben er morgen niet om een bepaalde reden, nare dingen bij de huisarts, en ze vond het nodig die reden ook mee te delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |