en toch ben ik de meest wijzequote:Op woensdag 18 mei 2005 10:32 schreef tha_dus het volgende:
[..]
wijsheid is niet gerelateerd aan leeftijd
en ik ben ook 23
nouwwwwwwww...vooruit danquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en toch ben ik de meest wijze
we hebben de emmer gebruikt, de kliko, de container, de vuilniswagen.. what's next?quote:
en dan gerust nog erop klikken ook hequote:Op woensdag 18 mei 2005 10:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Misschien hier: http://www.afleveringgemist.nl
ik mag het, want ik ben een meisje!quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:34 schreef Fisher het volgende:
[..]
we hebben de emmer gebruikt, de kliko, de container, de vuilniswagen.. what's next?
Ik ga ook maar eens stoppen met praten.quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:34 schreef IJlien het volgende:
[..]
en dan gerust nog erop klikken ook he
Ik ben een ei
oh, vind jij dat? ik vind lekker dat je dat niet magquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik mag het, want ik ben een meisje!
Ik ook ik ga een interview afnemen..quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens stoppen met praten.
Ik bedoelde http://www.uitzendinggemist.nl
hou maar op taart.. godsamme zegquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:37 schreef tijgerwillie het volgende:
ikke heb taart hmmmmmm
mmmmmm wat voor iets?quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:37 schreef tijgerwillie het volgende:
ikke heb taart hmmmmmm
have fun...quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:38 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik ook ik ga een interview afnemen..
Geen zin.. en vanmiddag ben ik er waarschijnlijk ook niet want dan ga ikfoto's makne bij een crickettoernooi!
Bye bye allen![]()
Doei Jitz![]()
Doei doei IJlien, tot snelquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:38 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik ook ik ga een interview afnemen..
Geen zin.. en vanmiddag ben ik er waarschijnlijk ook niet want dan ga ikfoto's makne bij een crickettoernooi!
Bye bye allen![]()
Doei Jitz![]()
ik weet niet maar hij is wel lekker, er is een ontwikkelaar in goes en bestaat 5 jaar...quote:
ben jij nou ookal vergeten hoe je moet quoten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |