eierkoeken met pastaquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:59 schreef Houniet het volgende:
en een banaan, en sultana, en eierkoeken met chocopasta
hehe, en de rest maakt zeker niet uitquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:58 schreef IJlien het volgende:
[..]
* denkt aan de opmerking over spannend eten
oe, bosvruchtenyoghurtquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:00 schreef Megter het volgende:
Ik heb loempia's strax! En nog puntjes en een krentenbol!
O ja, ook nog bosvruchtenyoghurt
nou ja.. dat denk ik danquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
eg waar? ik moet er niet aan denken
jawel hoor, pindakaas met komkommerquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:01 schreef Houniet het volgende:
pindakaas met komkommer, je weet niet wat je mist![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:01 schreef Houniet het volgende:
Je meent 't?quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:01 schreef Houniet het volgende:
Nou vooruit dan zo oppervlakkig ben ik nou ook weer nietquote:
Hoe lang heb je dan lunch pauze?quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:02 schreef Geitje82 het volgende:
Ik ga bij m'n oma eten! op woensdag maakt ze altijd pannenkoeken![]()
Lekker!!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:02 schreef Geitje82 het volgende:
Ik ga bij m'n oma eten! op woensdag maakt ze altijd pannenkoeken![]()
Komt eraanquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:02 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nou vooruit dan zo oppervlakkig ben ik nou ook weer niet
ik HOU van m!!![]()
En eierkoeken met pasta zijn vet lekker, ik ben jaloers..
Oh dat is een mooie goedmaker, bring me eierkoeken met pasta jitzzzze?
Unlimited power? en je was alwetend?quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:02 schreef Fisher het volgende:
All I want is a kind word, a warm bed and unlimited power...
zelfgebakken broodquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb zelfgebakken brood met ham en tomaat
Woont in kloetinge, tervatense weg, ken je dat?quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:03 schreef Megter het volgende:
[..]
Lekker!!!
Woont je oma zo dichtbij?
Die van mij woont bij mij in de straat![]()
Yep, een vriendin van mij woont daar!quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:04 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Woont in kloetinge, tervatense weg, ken je dat?
Fok!ken!!!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
de vergadering gaat niet door
is verzet naar morgen 12 uur en dan ben ik er niet
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:03 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
3 kwartier, maar vandaag neem ik ff een uurtje pauze denk ik![]()
quote:
ik wist wel dat je 't konquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
de vergadering gaat niet door
is verzet naar morgen 12 uur en dan ben ik er niet
Jah klopt, ze wonen dan aan het eind, met de kruising van de bredeweg, die boerderij die gerennoveerd wordquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:04 schreef Megter het volgende:
[..]
Yep, een vriendin van mij woont daar!
Vlakbij de molen
Dat laatste mogen maar heel weinig mensen hoor!quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een miezerig half uurtje om gore erwtensoep naar binnen te werken. En dat half uur mag ik niet eens meetellen bij m'n werkdag.
![]()
Je moet het alleen niet een meer als een dag laten liggen.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:06 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Jah klopt, ze wonen dan aan het eind, met de kruising van de bredeweg, die boerderij die gerennoveerd word
lulligquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een miezerig half uurtje om gore erwtensoep naar binnen te werken. En dat half uur mag ik niet eens meetellen bij m'n werkdag.
![]()
same here. ik heb een halfuur pauze, maar die mag ik ook niet meetellen. en die pauze wordt vaak nog ingekort ook (iedereen ruimt na een kwartier alweer opquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |