same herequote:Op woensdag 18 mei 2005 09:58 schreef PuR3_D4RkN355 het volgende:
Tsja, dat wordt een Revo. Maarja ik ben dan ook een Ninty fanMiss da ik er later nog een Xbox of PS3 bijkoop.
Zo jij weet wat je wilquote:zeker voor Nintendo!!!! zal altijd bij nintendo blijven ook!! KNOW YOUR ROOTS! Nintendo is en was altijd al de beste console maker al vanaf het begin en zal dat ook blijven ook!!! heb thuis dan ook gen enkel ander merk console dan die van Nintendo!
Nintendo rockt gewoon
quote:waarom een pic van iets wat in de verste verte niet op een PS3 lijkt ?
(En met PS2 controllers ?)
Uiterraard! ik hou van Nintendo al vanaf het begin (fan 1ste uur zegmaarquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:44 schreef Xterm het volgende:
[..]
Zo jij weet wat je wilben het wel met je eens (op de gamecube na
)
[afbeelding]quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:55 schreef jimjim1983 het volgende:
het ligt natuurlijk aan de spellen die er gaan komen en omdat er nog geen een uit is is het lastig te zeggen.
maar kijkend naar de laatste Nintendo consoles die ik had en weer verkocht heb denk ik niet dat het die Nintendo wordt, maar alles kan. zolang er maar vette spellen op komen.
vind de ps3 het mooiste overigens.
en is dat laatste plaatje de definitieve nieuwe nintendo console?
ik mag hopen van niet
is al wat beter ja.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:58 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
diet zijn wat betere plaatjes
Omdat ik al 2jaar een xbox heb, en zeker na het ombouwen nooit zoiets fantastisch heb gezien. En als ik zie wat de nieuwe xbox360 kan....quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:43 schreef Hellrazor het volgende:
maar waarom ?
vertel mij eens waarom het een nadeel is dat de xbox van microsoft is?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:06 schreef nicket84 het volgende:
[..]
Omdat ik al 2jaar een xbox heb, en zeker na het ombouwen nooit zoiets fantastisch heb gezien. En als ik zie wat de nieuwe xbox360 kan....![]()
maar een DIK nadeel Het is van Micrsoft........
vandaar ook linux op mijn huidige xbox![]()
zucht... Weer zo'n pino die het o-zo populaire principele anti-MS standpunt heeft maar wel het apparaat koopt omdat het toch best wel goed isquote:maar een DIK nadeel Het is van Micrsoft........
ik kan niet in hun geldkasten kijken, maar ik denk (weet het vrij zeker) dat de budgetten van microsoft en sony toch een stuk zullen zijn dan die van nintendo.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:56 schreef Hellrazor het volgende:
qwa geld doen ze volgens mij echt niet onder micro,en sony , qwa marketing daar zit al een hele verbetering in al kan het nog beter, qwa ontwikkelingnen zullen ze echt niet achtter liggen hoor
![]()
Ik baal gewoon van het monopoly spel van Microsoft.. Maar hun xbox product is gewoonweg super niks op aan te merken.....quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:32 schreef Brasco125 het volgende:
[..]
zucht... Weer zo'n pino die het o-zo populaire principele anti-MS standpunt heeft maar wel het apparaat koopt omdat het toch best wel goed is.. agja.. Als je zoiets typt neem je jezelf ook lekker serieus.. je mag best toegeven hoor dat je het een leuk speeltje vind
misschien dat je linux vriendjes niet meer tegen je praten maar de rest van de wereld neemt je dan weer serieus omdat je geen populist hebt.
![]()
je noemt er nu 2. draai het nu eens om. hoeveel games is dat op de xbox of de ps2? stel je zelf eens open voor andere consoles en bekijk het neutraal. iedere console en games voor consoles heeft zijn plus en min punten.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:16 schreef Xterm het volgende:
Ik snap niet dat veel mensen zo goed denken over de games van de Xbox 360 en de PS3 , hebben jullie nog nooit Zelda gespeelt of Metroid Prime geen 1 van de vooraf genoemde consoles kan daar aan tippen de gameplay is gwoon 100% goed Nintendo ruleert de console scene Daarom tijwfel ik dit x ook niet aan de revolution.
Sorry, maar dit is echt dom gelul.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:16 schreef Xterm het volgende:
Ik snap niet dat veel mensen zo goed denken over de games van de Xbox 360 en de PS3 , hebben jullie nog nooit Zelda gespeelt of Metroid Prime geen 1 van de vooraf genoemde consoles kan daar aan tippen de gameplay is gwoon 100% goed Nintendo ruleert de console scene Daarom tijwfel ik dit x ook niet aan de revolution.
Kijk dat bedoel ik dus .... je weet dus blijkbaar niet wat echt spellen zijn maarja komt erop neer dat het toch alleen maar meningen zijn en dat is wat ik vind ! en zo iets is niet dom te noemenquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:24 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is echt dom gelul.
The wind waker was echt niet zo heel goed en metriod prime is niks voor mij.
Ik zou je ogen even openen
zelfde voor mij, ik voel me genaaid met mijn gamecube, geen mooie spellen vind ik en met zo'n bril op je kop lijkt me ook niks de xbox controller lijkt me ook het fijnst, die van de ps3 niet, net een boomerang, straks ben je boos, gooi je de controller weg en komt hij terug aan je kopquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
zal waarschijnlijk toch xbox 360 worden, op de 2e plaats ps3 en als laatste de nintendo. de nintendo heeft bij mij een beetje slechte naam gekregen na hun gamecube
Zoals ik al zei: Zolang ik Halo 2, Forza en PGR en Topspin kan spelen heb ik geen behoefte aan uitgekouwde Ninty-franschises. En ga mij vertellen wat goede spellen zijn. broekie..quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:07 schreef Xterm het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik dus .... je weet dus blijkbaar niet wat echt spellen zijn maarja komt erop neer dat het toch alleen maar meningen zijn en dat is wat ik vind ! en zo iets is niet dom te noemenen als je dat wel vind moet je in een dictatuur gaan leven.
Ze moeten zich allemaal nog bewijzen al die rendering doet mij zwaar vermoeden dat we in het ootje worden genomen. Maar anderzijds volg ik de zelfde route als jij hoogst waarschijnlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik haal zeker een 360 met FFXI en Kameo, later een PS3 als er een aantal Final Fantasy games zijn gereleased. De Revolution moet zich nog bewijzen
ik hoor jou eigenlijk uit te lachen als ik zo jou score bekijk die je Zelda en Metriod Prime geeft mag Nintendo niet klagenquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:49 schreef Brasco125 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Zolang ik Halo 2, Forza en PGR en Topspin kan spelen heb ik geen behoefte aan uitgekouwde Ninty-franschises. En ga mij vertellen wat goede spellen zijn. broekie..
Vergeleken met andere game-fora vind ik het hier best goed gaan...GAM heeft wel een opleving dankzij al die nieuwe consolesquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:17 schreef Tain het volgende:
Kunnen we het trouwens gezellig houden, vorige topics over meerdere consoles zijn gesloten vanwege de hoeveelheid fanboys die er in gingen posten en er moet toch gewoon te discussieren zijn in zo'n topic?
Dan wil ik alleen nog even zeggen dat Xterm even mag zoeken naar een opmerking van mij dat ik gezegd heb dat ik het kutspellen vind, Jij gaat mij alleen niet vertellen wat goede spellen zijn omdat ik dat wel zelf weet.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:00 schreef Xterm het volgende:
[..]
ik hoor jou eigenlijk uit te lachen als ik zo jou score bekijk die je Zelda en Metriod Prime geeft mag Nintendo niet klagen. Ninty-franschises ? zei je whaha
Broekie...
Mensen die voor de 360 kiezen doen dat vanwege hun goede ervaringen met de xbox.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:10 schreef alex4allofyou het volgende:
Snap trouwens niet (uitgaande van wat we nu weten) dat veel mensen die moeten kiezen tussen Xbox360 en PS3 kiezen voor de 360. Kwa spellen was het niet zo vet (behalve PD0), en veel spellen komen voor beide consoles uit. Verder had Ps3 VERRWEG betere graphics en Bluray. Een console die twee keer de rekenkracht heeft van de concurrend maakt dat de 360 een upgrade is van de oude Xbox en ps3 een echt next-gen console.
Wat betreft Nintendo valt het wat tegen maar we weten feitelijk nog niets. Ik haal m sowieso drbij (bij de ps3).
En vanwege de goede vooruitzichten van Mistwalker, Rare en Square Enixquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:09 schreef P-Style het volgende:
[..]
Mensen die voor de 360 kiezen doen dat vanwege hun goede ervaringen met de xbox.
En Xbox Live, de opzet wordt alleen maar leuker en leukerquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En vanwege de goede vooruitzichten van Mistwalker, Rare en Square Enix
Precies.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:25 schreef Tain het volgende:
[..]
En Xbox Live, de opzet wordt alleen maar leuker en leuker
Klopt, maar dat beschouw ik ook als "goede ervaring op de xbox". Maar de concurrenten van MS gaan dit keer hun online-services ook enorm uitbreiden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:25 schreef Tain het volgende:
En Xbox Live, de opzet wordt alleen maar leuker en leuker
True, alleen wordt het erg uitgebreid voor de 360 en kan je er bijna niet meer spreken over een oude goede ervaring met Xbox live zoals het nu is en zoals het straks is. De eenvoud blijft, de mogelijkheden worden alleen maar steeds groter. Ik hoop echt dat Sony ook met iets soortgelijks gaat komen en niet dat je nog steeds voor elke developer een eigen profiel moet gaan aanmakenquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:28 schreef P-Style het volgende:
[..]
Klopt, maar dat beschouw ik ook als "goede ervaring op de xbox". Maar de concurrenten van MS gaan dit keer hun online-services ook enorm uitbreiden.
Dat gaat zeker gebeuren.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:30 schreef Tain het volgende:
Ik hoop echt dat Sony ook met iets soortgelijks gaat komen...
Klopt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:32 schreef speknek het volgende:
Het was toch maar een fractie van de xbox bezitters die ook daadwerkelijk Live hadden?
Inderdaad... volgens jou!quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:42 schreef Fuxl het volgende:
Dat wordt de 360. Duidelijk.
Xbox heeft veel meer kwaliteitsspellen itt de playstation die meer voor kwantiteit gaat volgens mij..
Volgens mij ook.quote:
Zo denk ik er niet over. Alledrie de consolefabrikanten willen natuurlijk zoveel mogelijk developers naar hun platvorm trekken. Vorige twee generaties heeft Sony de grootste developers-support gekregen. Logisch dat er dan uiteindelijk ook veel rotzooi tussen zit!quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Volgens mij ook.
Je hebt gelijk. Maar het ging mij even om het aantal toptitels (let wel, gebaseerd op persoonlijke voorkeur). Wdb kwam ik meer aan m'n trekken op de XBOX.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:12 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zo denk ik er niet over. Alledrie de consolefabrikanten willen natuurlijk zoveel mogelijk developers naar hun platvorm trekken. Vorige twee generaties heeft Sony de grootste developers-support gekregen. Logisch dat er dan uiteindelijk ook veel rotzooi tussen zit!Alledrie de consoles hebben toptitels en ik denk eerlijk gezegd dat de toptitel/rotzooi-verhouding bij alle consoles ongeveer gelijk is (bij Sony en Microsoft in ieder geval, omdat die meer third-party support hebben gehad dan Nintendo tot nu toe).
Dat kan!quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
...(let wel, gebaseerd op persoonlijke voorkeur). Wdb kwam ik meer aan m'n trekken op de XBOX..
Knap dat je dat nu al weet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:34 schreef Lizard2 het volgende:
...deze heeft xbox live en die online optie kan ps3 nog evo evenaren.
Volgens mij was ik een van de weinige nintendo eigenaren die die spellen dus echt niks aan vond.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:16 schreef Xterm het volgende:
Pro Evolution Soccer 4quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:28 schreef mordradead het volgende:
wat heeft dan wel een superieure gameplay
De superioriteit zit em vaak in kleine dingen. De AI en de learning curve bijvoorbeeld, of de reactie van de knoppen op de handelingen, het camerawerk (of de vrijheid van de camera). Ik ben bij geen enkele Zelda game ooit een frustrerend moment van gameplay tegengekomen... Het is dus niet één ding wat zeer goed is, maar the total package die bij Zelda (en zoveel Nintendo games) erg goed is.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:31 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Pro Evolution Soccer 4
Zelda heeft geen slechte gameplay hoor maar om nou te gaan doen alsof het zoveel beter is dan veel andere spellen slaat nergens op.
klopt als een bus, en ik wil Zelda ook helemaal niet afkraken hoor, goed spel (al ging hij mij snel vervelen, maar dat ligt aan mij) maar ik zie best vaak mensen roepen dat de gameplay van nintendo games superieur is aan andere spellen, en dat is dus bullshit als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:14 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
De superioriteit zit em vaak in kleine dingen. De AI en de learning curve bijvoorbeeld, of de reactie van de knoppen op de handelingen, het camerawerk (of de vrijheid van de camera). Ik ben bij geen enkele Zelda game ooit een frustrerend moment van gameplay tegengekomen... Het is dus niet één ding wat zeer goed is, maar the total package die bij Zelda (en zoveel Nintendo games) erg goed is.
Logischerwijs is demate van "superioriteit" erg verschillend voor elke gamer. Maar ik denk dat er weinig gamers zijn die serieus de gameplay van een Zeldagame kunnen afkraken.
Het is wel "superieur" (for what it's worth) in termen van constante kwaliteit van de gameplay. De graphics zien er vaak erg fruitig uit, maar de gameplay is meestal zo volwassen als wat.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
klopt als een bus, en ik wil Zelda ook helemaal niet afkraken hoor, goed spel (al ging hij mij snel vervelen, maar dat ligt aan mij) maar ik zie best vaak mensen roepen dat de gameplay van nintendo games superieur is aan andere spellen, en dat is dus bullshit als je het mij vraagt.
Precies mijn meningquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:01 schreef washandje het volgende:
Xbox 360 als eerst. Heb vertrouwen in Microsoft's online systeem en er komen mooie games op uit als PGR, Forza, Kameo en Halo.
Dan de PS3 (maar niet meteen bij de launch denk ik), voor de overige games en de cell processor
En dan de revo, die ik hoogst waarschijnlijk niet ga kopen tenzij Ninty ineens met iets ongelooflijks fantastischs op de proppen komt, maar daar geloof ik niet in
Precies mijn meningquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dus niemand wil een next-gen Mario platformer of Zelda gamen? En geen Miyamoto games meer. Alleen nog maar 'volwassen' games, geen Mario Kart of Mario Party meer?
Ik poep van grote hoogte op jullie heidenen
Precies mijn meningquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dus niemand wil een next-gen Mario platformer of Zelda gamen? En geen Miyamoto games meer. Alleen nog maar 'volwassen' games, geen Mario Kart of Mario Party meer?
En de mijne.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb het nu wel een beetje gehad met die crap ja.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alleen Zelda kan me nog een beetje boeien.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb het nu wel een beetje gehad met die crap ja.
Zelda zal ik ongetwijfeld spelen, de rest boeit me echt niet meer...
En als het volgende deel ook tegenvalt dan geef ik echt de hoop op.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:46 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Alleen Zelda kan me nog een beetje boeien.
Hmm dat had ik bij Halo ook... Bij deel 1 al helaas :xquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En als het volgende deel ook tegenvalt dan geef ik echt de hoop op..
Oh, dat had ik bij Halo ook. Maar waarom zou ik Halo opeens goed moeten vinden als ik de laatste Zelda vind tegenvallen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:26 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hmm dat had ik bij Halo ook... Bij deel 1 al helaas :x
Waarom stel je die vraag aan mij?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:29 schreef H.Flick het volgende:
Oh, dat had ik bij Halo ook. Maar waarom zou ik Halo opeens goed moeten vinden als ik de laatste Zelda vind tegenvallen?
bronquote:All three have strong ambitions for the next-generation.
Nintendo, Microsoft, and Sony executives have all spoken out on the next-generation to a Japanese newspaper, downplaying the other two consoles that they will be competing against.
Ken Kutaragi of Sony downplayed the Xbox 360, saying that it would not make a mark on the PlayStation 3, and that the Xbox is no threat, despite its sales having surpassed that of the PS2 recently in the United States. "Beating us for a short moment is like accidentally winning a point from a Shihan [a master of martial arts], and Microsoft is still not a black belt," Kutaragi said.
Not to take such an attack sitting down, Robbie Bach, Microsoft’s Chief Xbox Officer, lashed out at both Sony and Nintendo, saying that their presentations at E3 "weren't surprising," and that Xbox 360 is just as capable as PlayStation 3. Further, Bach said, "We [Microsoft] will become the market leader with our next-generation console." Bach also said that the PlayStation 3's support for seven media types, dual HD output, and using Blu-Ray discs was a step too far and a big risk for Sony.
Not to be left out of the mix, Satoru Iwata, President of Nintendo, attacked Sony and Microsoft on their game development costs. Iwata said that the focus by Sony and Microsoft on hardware power and visuals would "bloat up development costs." Iwata also said that Nintendo is, "not about selling new kinds of TVs or taking control of the living room."
We'll keep you updated, as the next-generation trash-talking and next-generation console war can only heat up from here.
Vrij simpel: omdat het klinkt als verdedigen en dan een game van "de ander zijn console" dissen (of althans, dat als "argument" gebruiken).quote:
Fanboy,quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:26 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hmm dat had ik bij Halo ook... Bij deel 1 al helaas :x
Hetzelfdequote:
Was niet de bedoeling.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:59 schreef twi het volgende:
Vrij simpel: omdat het klinkt als verdedigen en dan een game van "de ander zijn console" dissen (of althans, dat als "argument" gebruiken).
Whatever, maar afgezien van het feit dat het 2 compleet verschillende games zijn (en je vergelijking dus nergens op slaat) is het ook nog eens zo dat Zelda een behoorlijke historie heeft. Op basis daarvan vond ik the Wind Wanker gewoon slecht.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:04 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hetzelfde![]()
[..]
Was niet de bedoeling.
Dat is iig zeker, maar Halo speelde ik gewoon met m'n vertrouwde muis en toetsenbordje.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:26 schreef Dr.Daggla het volgende: Misschien ben je niet de juiste persoon voor console FPS.
Wind Waker vond ik ook tegenvallen maarja datzelfde gold voor Halo, zoveel goeds over gehoord en dan zo erg tegenvallen... dat het niet mijn ding is klopt denk ik ook niet, perfect dark en golden eye vond ik prachtig.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Whatever, maar afgezien van het feit dat het 2 compleet verschillende games zijn (en je vergelijking dus nergens op slaat) is het ook nog eens zo dat Zelda een behoorlijke historie heeft. Op basis daarvan vond ik the Wind Wanker gewoon slecht.
Dat Halo niet je ding is, prima. Misschien ben je niet de juiste persoon voor console FPS.
Momenteel is het Xbox, wegens Live! ondersteuning. Maar dat kan mij ook over een streep halen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:34 schreef HAL9000S het volgende:
Ik kies voor de console die mij de beste PES zal brengen. (nu is dat de PS2)
die nieuwste winning eleven 8 liveware edition kan al online op de ps2quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:02 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Momenteel is het Xbox, wegens Live! ondersteuning. Maar dat kan mij ook over een streep halen.
Als de GTA-serie en PES-serie exclusief verschijnen op de PS3 haal ik de PS3, verschijnen ze op Xbox360, haal ik die
Iss is toch dat andere voetbalspel van een ander konami team? Een team maakt iss, het andere team maakt iss pro evolution (tegenwoordig pro evolution soccer)quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die nieuwste winning eleven 8 liveware edition kan al online op de ps2![]()
en als er geen ISS op een console is dan koop ik 'm nietspeel toch bijna alleen maar ISS
er zijn 2 teams ja. een goede (van wat nu PES is) en een slechte (van wat nu ISS is).quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:12 schreef mordradead het volgende:
[..]
Iss is toch dat andere voetbalspel van een ander konami team? Een team maakt iss, het andere team maakt iss pro evolution (tegenwoordig pro evolution soccer)
ik ga denk ik voor de ps3, de controller lijkt mij beter dan die van de xbox maar het is natuurlijk even voelen geblazen
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:35 schreef DiningPlayt het volgende:
PS3 en revo. Nix tegen xbox, lijkt mij alleen het minst interessant.
Welke grote japanse game makers? En heb je daar ook een bron bij? Ik zie nu vooral nog bij de aangekondigde next-gen titels PS3 of Xbox 360 staan.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:33 schreef Kill_em_all het volgende:
Enkele grote japanse game makers hebben al gezegd meer heil te zien in de revo dan in de andere consoles mede door de controller en dat het een stuk goedkoper, makkelijker en sneller is om voor de revo te ontwikkelen.
Ik heb Xbox live + een exemplaar van PES maar ik vind 'm zo kut spelen om de Xbox dat ik 'm eigenlijk nooit speel. Voor mij persoonlijk speelt PES echt stukken lekkerder weg op de PS2, en ik heb zelfs speciaal een converter gekocht waarmee ik met m'n ps2 padje op m'n xbox kan spelen maar het mocht niet batenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:02 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Momenteel is het Xbox, wegens Live! ondersteuning. Maar dat kan mij ook over een streep halen.
Als de GTA-serie en PES-serie exclusief verschijnen op de PS3 haal ik de PS3, verschijnen ze op Xbox360, haal ik die
Niet mee eens, het gaat er meer om wat je gewend bent. Als je PES 1 t/m 3 hele tijd op de PS2 hebt gespeeld dan vind je hem uiteraard lekkerder spelen. Ik heb PES 3 op de PC gespeeld, en ik vind PES 4 lekkerder spelen op de Xbox. Bovendien zijn bij de Xbox de laadtijden minder, betere graphics en geen slowdowns in het veld.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:17 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik heb Xbox live + een exemplaar van PES maar ik vind 'm zo kut spelen om de Xbox dat ik 'm eigenlijk nooit speel. Voor mij persoonlijk speelt PES echt stukken lekkerder weg op de PS2, en ik heb zelfs speciaal een converter gekocht waarmee ik met m'n ps2 padje op m'n xbox kan spelen maar het mocht niet baten
De game is gemaakt voor de PS2 en dat merk je.
Nou, kijk alleen al naar de 2 extra schouder buttons die mist op je xbox controller....ik gebruik de R2 button bijvoorbeeld heel erg veel tijdens aannames, om spelers uit te spelen etc. Bij de xbox zitten die gewoon onder de xyba-buttons, dat is gewoon vet onhandig, en niet praktisch.quote:Niet mee eens, het gaat er meer om wat je gewend bent.
Ja dat is echt een logische keuze.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
zal waarschijnlijk toch xbox 360 worden, op de 2e plaats ps3 en als laatste de nintendo. de nintendo heeft bij mij een beetje slechte naam gekregen na hun gamecube
Met de S-controller is dat ook wel te doen hoor, misschien komt het omdat ik een keer me duim heb gebroken maar ik gebruik zwart ook wel bij elk balcontactquote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:28 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nou, kijk alleen al naar de 2 extra schouder buttons die mist op je xbox controller....ik gebruik de R2 button bijvoorbeeld heel erg veel tijdens aannames, om spelers uit te spelen etc. Bij de xbox zitten die gewoon onder de xyba-buttons, dat is gewoon vet onhandig, en niet praktisch.
PES online voor de ps2 is er nog niet in Europa.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:28 schreef HAL9000S het volgende:
PES heeft er iig voor gezorgd dat ik mijn xbox live abbo ga opzeggen en met de PS2 online ga
Ja, maar de Xbox is ook ietwat krachtiger dan de SNES natuurlijkquote:Op maandag 6 juni 2005 09:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben met ISS op de SNES begonnen, en toch vind ik de XBOX versie beter, mooier en soepeler......
Wheeeeeeehehehequote:Op maandag 6 juni 2005 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, maar de Xbox is ook ietwat krachtiger dan de SNES natuurlijk
ik speelde het ook eerst op de playstation maar toen PES4 live ging op de xbox heb ik een xbox met PES4 gehaald en na een tijdje merk je geen verschil meer, speelt het bijna net zo lekker. zelfs met R2.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:24 schreef mordradead het volgende:
Ikzelf heb pes4 nou regelmatig op de xbox gespeeld en vind het gewoon helemaal niks... homer heeft natuurlijk wel een beetje gelijk aangezien ik bij iss pro evo 2 ben begonnen met pro evolution, de combinaties zitten er nu gewoon in en op de xbox speelt het gewoon minder lekker imho. Beide consoles hebben nieuwe controlllers dus dan is het weer even afwachten maarja dat er een nieuwe console komt met of voor pes is wel duidelijk
Dat jij nog steeds geen PES 4 gekocht hebt en online aan het spelen bentquote:Op maandag 6 juni 2005 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, maar de Xbox is ook ietwat krachtiger dan de SNES natuurlijk
Ik wacht op PES op de Nintendo DSquote:Op maandag 6 juni 2005 13:10 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Dat jij nog steeds geen PES 4 gekocht hebt en online aan het spelen bent![]()
Ik wil je graag een keer inmaken
Ik moet jou ook nog steeds een keer een pakkie geven.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:10 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Dat jij nog steeds geen PES 4 gekocht hebt en online aan het spelen bent![]()
Ik wil je graag een keer inmaken
Ik kies voor de X360 en de ps3.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
*Kuch*
[Console] Xbox 360, PS3, of Revolution ? welke kies jij ?
quote:Op maandag 6 juni 2005 14:19 schreef mordradead het volgende:
revo en ps3 voor mij
En toch zullen ze ieder weer hun eigen must-have franchises hebben. PS3 en Xbox360 koop ik sowieso. De revolution moet wel met enorm goede games komen wil ik er eentje kopen.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:13 schreef xman het volgende:
[..]
![]()
Ps3 en Xbox360 zullen vast weer dezelfde spellen hebben.
Xbox 360 en Revo zodra ze beschikbaar zijn. Evt PS3 erbij als FF XIII de moeite isquote:Op maandag 6 juni 2005 14:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik kies voor de X360 en de ps3.
En jij/
woensdag avond na elven?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik speel ISS net zo lang als jij. Dus kom maar op.
Noem maar een dag + tijd. I will be there!quote:Op maandag 6 juni 2005 13:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik moet jou ook nog steeds een keer een pakkie geven..
Dus jij weet precies welke exclusives de PS3 straks over 1,5 jaar en al die jaren daarna gaat krijgen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:20 schreef Tali-banaan het volgende:
ps3 hoef ik niet omdat die exclusives me niet aanspreken.
Gran Turismo, Jak, Ratchet, Final Fantasy, GTA, Ridge Racer, Tekken, Soul Caliburquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:42 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dus jij weet precies welke exclusives de PS3 straks over 1,5 jaar en al die jaren daarna gaat krijgen?
Ongetwijfeld, maar er komen vast nog veel meer nieuwe exclusives die we nu nog lang niet kennen!quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gran Turismo, Jak, Ratchet, Final Fantasy, GTA, Ridge Racer, Tekken, Soul Calibur
Maar daar hoef je toch helemaal geen nieuwe console voor te kopen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:22 schreef Urnie het volgende:
Ik ga voor de Revolution natuurlijk!
Ik kan me nl. best dagen bezig houden (en genieten) met: Mario, Zelda, Donkey Konga, Pikmin, Mario Kart, Mario Party![]()
Nintendo!![]()
Nee, klopt....Ik had de NGC ook niet hoeven te kopen...quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:28 schreef P-Style het volgende:
[..]
Maar daar hoef je toch helemaal geen nieuwe console voor te kopen?
Nintendo-fanboys... ik zal ze nooit begrijpen!quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:04 schreef Urnie het volgende:
Nee, klopt....Ik had de NGC ook niet hoeven te kopen...En aangezien ik zowat alle consoles van Nintendo heb, denk ik dat die Revo er ook wel gaat komen uiteindelijk. Maar ik hoef natuurlijk niks....
![]()
fanboy???quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:09 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nintendo-fanboys... ik zal ze nooit begrijpen!
Wowquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:22 schreef Urnie het volgende:
Ik kan me nl. best dagen bezig houden (en genieten) met: Mario, Zelda, Donkey Konga, Pikmin, Mario Kart, Mario Party![]()
Nintendo!![]()
Eensch!quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:22 schreef Urnie het volgende:
Nintendo!![]()
Give in to the lovequote:Op donderdag 9 juni 2005 10:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Owjeej, de Ninty-fanboys beginnen over elkaar heen te spuiten..
Nog niet bekend. Ik verwacht eind dit jaar, rond nov, in de USA en dan rond maart bij ons.quote:
Denk eerder deel 10quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niets. Sorry TainMario Party 8 dan maar?
Moet 6 nog hebben...quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niets. Sorry TainMario Party 8 dan maar?
Blijf er idd bij dat de PS2 versie lekkerder speelt, ik denk dat iedere ex-PS2'er, diehards die 'm vanaf deel 1 op de PS1 speelde het daarmee eens zal zijn.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:24 schreef mordradead het volgende:
Ikzelf heb pes4 nou regelmatig op de xbox gespeeld en vind het gewoon helemaal niks... homer heeft natuurlijk wel een beetje gelijk aangezien ik bij iss pro evo 2 ben begonnen met pro evolution, de combinaties zitten er nu gewoon in en op de xbox speelt het gewoon minder lekker imho. Beide consoles hebben nieuwe controlllers dus dan is het weer even afwachten maarja dat er een nieuwe console komt met of voor pes is wel duidelijk
Dat "wennen" zal niet lang duren denk ik.quote:Op zondag 12 juni 2005 00:42 schreef Sjoeperwiggereter het volgende:
...alhoewel ik wel zou moeten wennen aan deze controller
dat had ik in het begin ook maar na een maandje ofzo was dat weg.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:44 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Blijf er idd bij dat de PS2 versie lekkerder speelt, ik denk dat iedere ex-PS2'er, diehards die 'm vanaf deel 1 op de PS1 speelde het daarmee eens zal zijn.
Op een of andere manier loopt het spel gewoon minder soepel, minder lekker....het klopt niet helemaal op een of andere manier heb ik het gevoel.
Ze hebben zoveel kritiek gehad dat de vorm weer gewoon hetzelfde wordt als voorheenquote:Op zondag 12 juni 2005 01:16 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat "wennen" zal niet lang duren denk ik.
Nou... dat zal toch wel meevallen? Bijna niemand heeft 'm nog in z'n handen gehad. Iedereen schrok zich gewoon rot door het... "buitengewone" uiterlijk.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze hebben zoveel kritiek gehad dat de vorm weer gewoon hetzelfde wordt als voorheen
quote:Op maandag 20 juni 2005 21:41 schreef Caspar007 het volgende:
Ik ga zeker voor de ps3 ik heb nu een ps2 en die bevalt me heel goed ik heb de gamecube ooit gezien wat een shit graphics trouwens ik speel ook geen pokemon zelda of mario meer de xbox is voor mij een grote onhandige koelkast de controllers zijn veel te groot en de knopjes zitten te ver van elkaar af de ps3 zal waarschijnlijk nog wat nieuwe final fantasy's gaan uotbrengen en natuurlijk ook kingdom hearts ik wacht wel even voordat de ps3 iets goedkoper is ik heb al gelezen dat hij rond de 300 euro zal zijn et zal denk ik wel hoger zijn
![]()
De beelden zijn van de huidige GameCube...quote:Op maandag 20 juni 2005 21:56 schreef Caspar007 het volgende:
de beelden die je trouwens laat zien zijn etzelfde als de xbox en ps2 nu
De graphics van de PS2 zien er nog niet goed uit. Ik weet niet of er nog wat aan gedaan kan worden, maar tot nu toe is de GC versie grafisch een stuk beter.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:07 schreef H.Flick het volgende:
[..]
De beelden zijn van de huidige GameCube...
Daar doen ze zeker wat aan, van een vriend van me een gamefreak..quote:Op maandag 20 juni 2005 22:15 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
De graphics van de PS2 zien er nog niet goed uit. Ik weet niet of er nog wat aan gedaan kan worden, maar tot nu toe is de GC versie grafisch een stuk beter.
O jah, en jouw vriend de "gamefreak" die weet alle (nog niet bekende) details van beiden consoles, weet precies hoe alle rekenkracht ligt, kan alle proccesors, geheugen, videokaarten etc. vergelijken. en dan zijn er ook nog kneusjes als jouw die hem geloven en krijgt hij nog meer zelfvertrouwen. Want hij is een paranomale-helderziende-spionnen-wetenschapper-gamefreakquote:Op maandag 11 juli 2005 23:42 schreef Sjoeperwiggereter het volgende:
[..]
Daar doen ze zeker wat aan, van een vriend van me een gamefreak..![]()
Die zei dat de xbox360
6 x beter was als ps2 en de ps3 36 x
Makkelijke keuze dus![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat je jezelf niet serieus neemt want niemand op dit forum doet datquote:Op maandag 20 juni 2005 21:41 schreef Caspar007 het volgende:
Ik ga zeker voor de ps3 ik heb nu een ps2 en die bevalt me heel goed ik heb de gamecube ooit gezien wat een shit graphics trouwens ik speel ook geen pokemon zelda of mario meer de xbox is voor mij een grote onhandige koelkast de controllers zijn veel te groot en de knopjes zitten te ver van elkaar af de ps3 zal waarschijnlijk nog wat nieuwe final fantasy's gaan uotbrengen en natuurlijk ook kingdom hearts ik wacht wel even voordat de ps3 iets goedkoper is ik heb al gelezen dat hij rond de 300 euro zal zijn et zal denk ik wel hoger zijn
![]()
Oooooh, jouw vriend is een *gamefreak*, zeg dat dan !!!quote:Op maandag 11 juli 2005 23:42 schreef Sjoeperwiggereter het volgende:
[..]
Daar doen ze zeker wat aan, van een vriend van me een gamefreak..![]()
Die zei dat de xbox360
6 x beter was als ps2 en de ps3 36 x
Makkelijke keuze dus![]()
![]()
![]()
Precies! Je kan een lichte voorkeur hebben maar dom om nu al te beslissenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:15 schreef EricG het volgende:
Hoe kun je gvd nou al beslissen welke console je koopt man... niemand op dit forum heeft er ooit met 1 van die 3 gespeeld maar ieder1 heeft er al een mening over... ik wacht wel gwoon tot ze uitkomen en dan zie ik et dan wel wie de beste is...
Maar ik weet eigenlijk zeker dat ik ze allemaal koop. Dat mag toch wel?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:47 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Precies! Je kan een lichte voorkeur hebben maar dom om nu al te beslissen
Nou, voor deze keerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:51 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Maar ik weet eigenlijk zeker dat ik ze allemaal koop. Dat mag toch wel?
Nou zo vreemd is dat niet hoor. Veel mensen zijn gewoon "merk-trouw" en kunnen van te voren voorspellen waar hun favoriete franchises op zullen verschijnen. Als je verder toch niet van plan bent om drie verschillende consoles aan te schaffen, dan is de keuze snel gemaakt!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:15 schreef EricG het volgende:
Hoe kun je gvd nou al beslissen welke console je koopt man... niemand op dit forum heeft er ooit met 1 van die 3 gespeeld maar ieder1 heeft er al een mening over... ik wacht wel gwoon tot ze uitkomen en dan zie ik et dan wel wie de beste is...
Je kan wel zeggen welke het in ieder geval niet wordt...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:15 schreef EricG het volgende:
Jij hebt een vreemde manier van redeneren.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:13 schreef Tenchu het volgende:
Je kan wel zeggen welke het in ieder geval niet wordt...
Voor mij vallen de Xbox360 en de Playstation3 sowieso al af, want het heeft voor mij gewoon geen meerwaarde. Waarom zou ik nou een X360 en/of een PS3 kopen? Vanwege de verbeterde gfx?
Sony en Microsoft maken naar mijn gevoel gewoon een soort upgrade voor hun oude consoles, en geen geheel nieuw product. Ook zullen de spellen een beetje in hetzelfde niveau blijven hangen qua gameplay imo, heel realistisch...en saai.
Dus dan blijft er voor mij nog maar 1 echte keus over. Omdat Nintendo nog(te) weinig heeft laten zien van hun next gen console, blijf ik hopen op wat vernieuwing van hun kant. Hoewel het er nu nog een beetje somber uitziet voor de toekomst van de Revo, aangezien Nintendo gaat voor de non-gamers markt, denk ik toch dat dit de beste console wordt(voor mij
).
Maar ik ben voorlopig nog heel blij met mijn Gamecube...dus die Revo komt er nog lang niet in![]()
Leg uit?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:19 schreef P-Style het volgende:
[..]
Jij hebt een vreemde manier van redeneren.![]()
Ik had het anders moeten verwoorden. Hij heeft een heel nintendo-fanboy-achtige manier van redeneren!quote:
Leg nog eens uit, ik vind het wel meevallen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:39 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik had het anders moeten verwoorden. Hij heeft een heel nintendo-fanboy-achtige manier van redeneren!
Valt best mee, hij legt goed uit dat zijn voorkeur naar iets vernieuwends gaat. Jij bent hier de grootste PS-fanboyquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:39 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik had het anders moeten verwoorden. Hij heeft een heel nintendo-fanboy-achtige manier van redeneren!
Dat je voor de Revo gaat, omdat je nu zeer tevreden bent met je Cube vind ik een goed argument, je kunt straks immers vergelijkbare games en gameplay op de Revo verwachten en bovendien kun je straks al je gamecube games op de revo spelen (eventueel met verbeterde gfx enzo).quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:36 schreef Tenchu het volgende:
ben ik gewaarschuwd?
Ik denk dat P bedoelt dat ik eerst voor de Revo kies, maar dan later alsnog voor de Gamecube.
Was misschien ook wel wat verwarrend![]()
Als ik moet kiezen tussen die drie, dan kies is de Revo...maar voorlopig ben ik nog wel ff zoet met mijn kubus![]()
Zo goed?
De PS3 en de X360 kunnen best leuke apparaatjes worden hoor, maar ik heb nog geen één argument gehoord over waarom ik ze nou zou moeten aanschaffen? Convince me!![]()
Mocht de Revo enorm tegenvallen dan haal ik waarschijnlijk geen console.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:42 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat je voor de Revo gaat, omdat je nu zeer tevreden bent met je Cube vind ik een goed argument, je kunt straks immers vergelijkbare games en gameplay op de Revo verwachten en bovendien kun je straks al je gamecube games op de revo spelen (eventueel met verbeterde gfx enzo).
Máár dat je voor de Revo kiest, omdŕt er nog niks over bekend is vind ik vreemd geredeneerd.
Ik denk het ook.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:01 schreef Xrenity het volgende:
Mocht de Revo enorm tegenvallen dan haal ik waarschijnlijk geen console.
De andere twee die bieden mij niks bijzonders... Heb de cube ook echt voor de Nintendo games gehaald. Nu komt Nintendo hopelijk ook nog met iets cools, dus dat is tot nu toe voor mij de meest voor de hand liggende keuze.
Ik denk dat hij er ongeveer ook zo over denkt
Ik kom er toch op terug. Zodra de 360 er is, koop ik em. Jammer dat dequote:Op
woensdag 18 mei
2005 09:58 schreef PuR3_D4RkN355 het volgende:
Tsja, dat wordt een Revo. Maarja ik ben dan ook niet echteen
Ninty fan meerMiss da ik er later nog een Xbox of PS3 bijkoop.
Dat is voor mij precies de reden om wél voor de revolution te kiezen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:46 schreef darkskedar het volgende:
Ik koop de xbox 360 en heel misschien nog de ps3 erbij. ik heb tot nu toe bijna alle nintendo consoles gehad maar de gamecube vind ik helemaal niks en de revolution lijkt me niet echt beter worden als ik nintendo's mening over gaming lees
echt leuk hoor, die 80e game met dezelfde mario karakters erinquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:05 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dat is voor mij precies de reden om wél voor de revolution te kiezen.Ik ben al die huidige games echt meer dan zat. Halo, gta, gt, allemaal Zzzzz
. Ik wil dingen als animal crossing of aparte dingen als nintendogs en electroplankton en natuurlijk games die ik ook met vriendinnen kan doen.
Want daar ben ik allang achter, als je met 3 meiden gaat gamen werkt een spel als Halo multiplayer totaal niet, maar een mario party weer juist wel.
![]()
Whahaha ! ! ! !_O- Je bent er weerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:12 schreef Notorious het volgende:
Als het niet om Mario draait dan gaat het wel over een of ander anders vaag figuurtje. Doe mij maar een goed actie spel die er ook nog realistisch uitziet in plaats van de zoveelste game in een of andere kleurige fantasie wereld.![]()
Lekker veel slaan en schieten he! Of nie dan! vet he!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:26 schreef Notorious het volgende:
Ik beschreef gewoon zo'n typische Nintendo game. Burnout en GTA vind ik gewoon leuker om te spelen.
En als het even kan muntjes ook nog!quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:55 schreef Notorious het volgende:
Jij vindt sterretjes verzamelen natuurlijk vetter.
Moet jij zeggenquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:54 schreef Notorious het volgende:
Ja maar fans van een bepaald bedrijf doen altijd of hun smaak echt hardcore of whatever is en dat vind ik maar lachwekkend om eerlijk te zijn.
Mijn ervaring bij ps2/xbox games zijn 2 groepen mensen:quote:Op donderdag 14 juli 2005 05:24 schreef Oksel het volgende:
Het is altijd grappig om het verschil in publiek te zien, bij de GC spellen staat imho toch altijd ander publiek dan bij de PS2/Xbox games..
Ja ik zeg het...quote:Moet jij zeggen
quote:Mijn ervaring bij ps2/xbox games zijn 2 groepen mensen:
- de 8-18 jarige jongetjes die alles vet stoer en gaaf en 'hardcore' vinden als maar maar veel geweld in voorkomt, en zoals je hier ook duidelijk ziet: ze vinden Nintendo maar niks.
- de 18-35 jarige mannen die kiujken naar de spellen en dan tegen hun vrienden/partner/kind zeggen 'oh, dat lijkt me een gaaf spel, die ga ik wel even downloaden, ik ga echt geen 30 euro betalen voor een spel'.
Metquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:50 schreef Notorious het volgende:
[..]
Ja ik zeg het...
En kijk wat jij zegt.
[..]
Wat een onzin als die allemaal gingen downloaden zo de Nintendo de charts domineren en dat is dus absoluut niet het geval...![]()
heeft ie wel een punt, dat zijn echt van die onvolwassen jochies die zich proberen te bewijzen door de wat minder stoere spellen compleet af te kraken zonder ze ook maar tien seconden serieus gespeeld te hebben.quote:- de 8-18 jarige jongetjes die alles vet stoer en gaaf en 'hardcore' vinden als maar maar veel geweld in voorkomt, en zoals je hier ook duidelijk ziet: ze vinden Nintendo maar niks.
Ik vind die nintendo spellen op de gamecube bijna allemaal niet leuk en mij boeit het geen schijt of iets kleurrijk is. Ik heb veel meer plezier gehad aan de xbox dan aan de gamecube. De enige game die ik echt leuk vond was Zelda: the wind waker.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:41 schreef Cerbie het volgende:
Het zal mij verder vrij weinig uitmaken als iemand "Nintendo is teh kiddy~!!~!11oneoneelf!" roept, dat zijn toch de onvolwassen gamers die later waarschijnlijk wel bijtrekken. De gamers die niet eens de moeite hebben genomen meer dan tien seconden serieus zo'n kleurrijk spel te spelen.
Dat mogen ze van mij lekker roepen, waarom zou ik ze overtuigen, het is niet mijn probleem dat ze een berg geweldige games missen omdat ze zich zonodig moeten bewijzen bij hun vriendjes.
Ik weet voor mezelf dat het goede spellen zijn waar ik minstens zoveel, en meestal meer plezier aan beleef als één van hun "stoere spellen". Noem me maar een kiddygamer, als meesterwerken als Mario 64 of Ocarina of Time kiddy zijn, dan ben ik er trots op een kiddygamer te zijn
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:23 schreef darkskedar het volgende:
[..]
Ik vind die nintendo spellen op de gamecube bijna allemaal niet leuk en mij boeit het geen schijt of iets kleurrijk is. Ik heb veel meer plezier gehad aan de xbox dan aan de gamecube. De enige game die ik echt leuk vond was Zelda: the wind waker.
Cell processoren die voor geen enkele real-time demo zijn gebruikt tot dusverquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:09 schreef Maximus.Proximus het volgende:
Dit is een moeilijke vraag.
De XBoX 360 heeft indrukwekkende specs, maar de PS3 heeft een Cell Processor en dat heeft op mij toch een behoorlijke indruk gemaakt.
Precies, die hele Cell processor ben ik nog heel erg sceptisch tegenover.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Cell processoren die voor geen enkele real-time demo zijn gebruikt tot dusver
Goed gezegdquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:44 schreef xFriendx het volgende:
Het is toch best rot als je meteen de nieuwste Ferrari gaat bestellen met de mooiste specs, en later blijkt dat de Porsche van je buurman je Ferrari in alles overtreft. Dus... lekker proefritjes maken, ook met consoles.
Dat de ps3 zwaar superieur is valt nog maar te bezien. Van de cell weet niemand of het echt wat gaat worden voor het gebruik in games en die RSX die is ook niet bepaald snel te noemen. Zal me geeneens verbazen als de revo sneller word.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:27 schreef HAL9000S het volgende:
Update: ben nog steeds aan het twijfelen tussen de ps3, omdat hij technisch zo zwaar superieur te zijn en vooral omdat ik denk dat de ps3 mij het snelst en mischien wel het mooist de volgende generatie PES en GTA games gaat geven of.... zit ik wil te wachten op weer diezelfde games alleen weer wat mooier?
Ben ik mischien klaar voor iets totaal nieuws....revolutionairs...wat Nintendo mij aan het beloven is? Ik weet het nog niet.
Kwa gameplay is de gemiddelde mario game beter dan een xbox/ps2 game.quote:De Mario-games trekken mij echter niet, vaak teveel van hetzelfde, maar dan opgepoetst voor elke console. En dan nog is het grafisch en qua gameplay nog niet echt meer geworden t.o.v. het vorige deel.
Sony zegt dat ie het sterkste is ja ^^ op diverse sites (oa beyond3d) is al te lezen dat dat in de praktijk nogwel eens anders uit zou kunnen gaan pakken.quote:Sony schijnt volgens de specs krachtiger te zijn, echter wil ik dit eerst eens zien in de praktijk, i.p.v. af te gaan op spierballenpraat.
Ja dat vraag ik me ook heel erg af. Test drive voor de xbox360 zou geloof ik een prijs van 60 euro krijgen in deutsland las ik ergens. Dus dat valt dan nog wel mee. Nintendo zal ook wel rond de 50 a 60 euro zitten. Denk alleen dat sony rond de 70 - 85 euro gaat zitten.quote:Ik ben wel erg benieuwd hoe duur de games gaan worden en of deze in verhouding staan tot het plezier wat het oplevert.
nee hoor. ik vind die mario games steeds slechter en slechter wordenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:16 schreef Kill_em_all het volgende:
Kwa gameplay is de gemiddelde mario game beter dan een xbox/ps2 game.
Ik vind dan een Mario game dus ook niet een slechte game, maar als je die Mario game speelde op je Nintendo64, en een soortgelijke game is er voor de Gamecube, zonder echt nieuwe dingen, maar alleen ietwat opgepoetste graphics dan valt dat toch iets tegen en heb je denk ik toch minder plezier van de game.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:48 schreef darkskedar het volgende:
[..]
nee hoor. ik vind die mario games steeds slechter en slechter worden
Afgeven op Mario is in. Je weet toch.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:14 schreef MMaRsu het volgende:
lol, Mario Sunshine op de gamecube was juist hardstikke anders dan de N64 versie..
maaaaaaaaaaaargoed.
Dat is jouw mening. Ik vind die games niks... alleen Mario Kart heeft wat voor de rest kunnen alle Mario games sinds de N64 mij gestolen worden.quote:Kwa gameplay is de gemiddelde mario game beter dan een xbox/ps2 game.
Er zijn ook van die gastjes die alles afkraken wat niet op een Nintendo console is.quote:heeft ie wel een punt, dat zijn echt van die onvolwassen jochies die zich proberen te bewijzen door de wat minder stoere spellen compleet af te kraken zonder ze ook maar tien seconden serieus gespeeld te hebben.
Als Nintendo als laatste uitkomt hoe halen ze het in hun hoofd om grafisch minder te zijn dan de concurrentie? Dat is net zo dom als wat ze met de DS deden.quote:Fresh off our trip to New York City to the Digital Life Press Preview event, we have come back with some important news for Nintendo fans concerning Nintendo's next console currently code-named the Revolution. There has been much speculation about the console's graphics, and how "next-generation" the games will be. Satoru Iwata has promised that the game's will "wow" consumers, but we just don't know how the games are going to look.
Well, at the Digital Life Press Preview event, we spoke with ATI, the developer and producer of the Revolution's graphics chip currently known as the "Hollywood". According to the ATI representative we spoke with, the Hollywood graphics chip is more powerful that the GameCube's graphics chip, but not on par with that of the Xbox 360 or PlayStation 3. At the time of the event, the ATI representative was not able to elaborate on any specs or any other information on the Revolution. We were only told not to expect the same graphical quality that the Xbox 360 and PlayStation 3 will offer.
Knowing that however we are not sure how much of a differenece there will be between the Revolution, Xbox 360, and PlayStation 3's graphics. There has been much speculation as to how the Revolution's graphics will look, and much speculation about that Metroid Prime 3 demo shown at E3 2005, which we can tell you was built on the GameCube hardware, not that of the Revolution. At this time we would speculate that the difference in the graphic power of the Revolution and the Xbox 360 will be comparible to that of the difference between the GameCube and the Xbox. It is also to be noted that pure specs and technical power do not alone make up a console or it's performance.
We could speculate further, but we are just going to have to wait for Nintendo to come out and show us the Revolution, it's graphical power, and what sort of gameplay "revolution" the machine will offer. We have spoken with ATI and brought back what little information is available, and at this point you are just going to have to wait for more information directly from Nintendo.
Ok, deze opmerking bewijst dat je ECHT geen enkel idee hebt waar j ehet over hebt. De DS verkoopt véél beter dan de psp en mag een groot succes worden genoemd, dus je vergelijking gaat volledig in duigen op. De DS is hét bewijs dat grafisch minder niet meteen slechte verkoopresultaten betekent.En de Gamecube is hét bewijs dat grafisch beter niet garant staat voor goede verkoopcijfers. Je moet ook wel het hele stuk lezen en niet alleen wat jij leuk vindt zodat je weer Nintendo kan afkraken. Als je iets verder las kan je zien dat ze verwachten dat het kwaliteitsverschil gelijk zal zijn aan wat je nu aan verschil hebt tussen xbox en gamecube. Dus zó erg zal het ook weer niet zjin. En het zal je mischien verrassen, maar goede games zijn altijd nog belangrijker dan iets betere graphics.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:07 schreef Notorious het volgende:
Ik vind Mario niks aan in 3d zelfde geld voor Sonic sinds die de overstap naar 3d maakte... hoewel dat in Sonics geval de sidekicks de games verpesten de Sonic levels waren vet van de Adventure games waren vet.
[..]
Dat is jouw mening. Ik vind die games niks... alleen Mario Kart heeft wat voor de rest kunnen alle Mario games sinds de N64 mij gestolen worden.
[..]
Er zijn ook van die gastjes die alles afkraken wat niet op een Nintendo console is.
Trouwens over de next gens gesproken ik kwam dit tegen...
[..]
Als Nintendo als laatste uitkomt hoe halen ze het in hun hoofd om grafisch minder te zijn dan de concurrentie? Dat is net zo dom als wat ze met de DS deden.![]()
Afaik waren de laatste berichten niet dat de Revolution een half jaar na de PS3 zou komen, maar 'hooguit een korte tijd daarna'.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:20 schreef YourMaster het volgende:
Ik ben ook benieuwd na wat voor compensatie ze hebben voor én mindere graphics én een half jaar later uitkomen, maar zou je me nog wel een keer helpen herinneren wat voor doms ze met de DS hebben gedaan?
PSP is ook nog niet overal uit he. En verder kwam de PSP ook later uit dan de DS. Verder is het ook niet raar om te denken dat de DS meteen slecht zou verkopen ze hebben nou eenmaal een naam opgebouwd na al die jaren monopoly in de handheldmarkt.quote:De DS verkoopt véél beter dan de psp en mag een groot succes worden genoemd, dus je vergelijking gaat volledig in duigen op.
Dat is waar. Maar dat de GC het niet goed deed komt ook door de software en de marketing.quote:Gamecube is hét bewijs dat grafisch beter niet garant staat voor goede verkoopcijfers.
Nee Nintendo richt zich op een steeds kleiner worden de groep Nintendo fans en dat is hun fout...quote:Daarnaast is de doelgroep waar Nintendo zich op richt niet de 16jarige 'ik geil op graphics en geweld' groep waar Sony en Microsoft om vechten (waar jij je zelf ook wel onder mag rekenen aan je uitspraken te zien)
Kan je niet lezen? Ik zeg toch dat ik Mario Kart leuk vind... know your infooo!!11quote:En verder heb ik hier nog niemand gezien die álles afkraken wat niet op Nintendo uitkomt. Ik zie alleen iemand als jij die alles afkraakt wat wél op een Nintendo console uitkomt
Als ze dat doen dan moeten ze opboksen tegen die Sony hype.quote:Afaik waren de laatste berichten niet dat de Revolution een half jaar na de PS3 zou komen, maar 'hooguit een korte tijd daarna'.
Ik denk dat bij de portable games de graphics vooralsnog minder belangrijker zijn. Bij de thuisconsoles is het lange tijd (en misschien nog steeds) om de graphics gegaan. Bij de portable games gaat het meer om direct playability.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:24 schreef ethiraseth het volgende:
Ok, deze opmerking bewijst dat je ECHT geen enkel idee hebt waar j ehet over hebt. De DS verkoopt véél beter dan de psp en mag een groot succes worden genoemd, dus je vergelijking gaat volledig in duigen op. De DS is hét bewijs dat grafisch minder niet meteen slechte verkoopresultaten betekent.
Kostenplaatje + lage instapdrempel + backwards compatible.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:46 schreef Notorious het volgende:
PSP is ook nog niet overal uit he. En verder kwam de PSP ook later uit dan de DS. Verder is het ook niet raar om te denken dat de DS meteen slecht zou verkopen ze hebben nou eenmaal een naam opgebouwd na al die jaren monopoly in de handheldmarkt.
Bovendien vergeleek ik de het met de DS omdat de concurrent ook technisch beter inelkaar zit. En waarom doet Nintendo dit? Waarom komen ze met oude techniek als je ziet wat nu al technisch mogelijk is???
Sony komt anders wel meteen met iets krachtigs...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:52 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Kostenplaatje + lage instapdrempel + backwards compatible.
We hadden het over de Xbox. De revolution zou net iets mindere graphics hebben dan de X360, en ongeveer een half jaar later uitkomen. Als ze dát nadeel willen overbruggen moeten ze wel met iets speciaals komen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:24 schreef ethiraseth het volgende:
Afaik waren de laatste berichten niet dat de Revolution een half jaar na de PS3 zou komen, maar 'hooguit een korte tijd daarna'.
Nee iemand die het niet leuk vind bestaat niet. Daar is altijd een reden voor. Als we het met z'n allen roepen dan durft er vast niet meer iemand een Mario game niet leuk te vinden.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Afgeven op Mario is in. Je weet toch.
Then act like it, punkquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:40 schreef Notorious het volgende:
Ik ben echt benieuwd ik trap niet zo snel in hypes...
Not mu problemquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:46 schreef Notorious het volgende:
PSP is ook nog niet overal uit he.
quote:En verder kwam de PSP ook later uit dan de DS. Verder is het ook niet raar om te denken dat de DS meteen slecht zou verkopen ze hebben nou eenmaal een naam opgebouwd na al die jaren monopoly in de handheldmarkt.
Prijs, de size... Nintendo gaat de gameplay kant op ipv de graphics kant. Waarom miljoenen investeren in graphics chipsets? Geloof mij nou maar; wanneer het met de gameplay gewoon goed zit, dan verkoopt die console wel. Kijk maar naar de PS2.quote:Bovendien vergeleek ik de het met de DS omdat de concurrent ook technisch beter inelkaar zit. En waarom doet Nintendo dit? Waarom komen ze met oude techniek als je ziet wat nu al technisch mogelijk is???
de cube/box/ps zijn er nog niet uit dus je kunt toch nog niet weten of je er "langer mee doet"quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:21 schreef Snqqpy het volgende:
Ik kies geen van drieën, behalve als de Revolution écht revolutionair wordt.
Met je SNES en N64 deed je veel langer dan met een Xbox/PS2/Gamecube, dus ik houd mijn Xbox nog even.
Zijn nog genoeg goeie games die ik niet heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |