Noem maar een dag + tijd. I will be there!quote:Op maandag 6 juni 2005 13:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik moet jou ook nog steeds een keer een pakkie geven..
Dus jij weet precies welke exclusives de PS3 straks over 1,5 jaar en al die jaren daarna gaat krijgen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:20 schreef Tali-banaan het volgende:
ps3 hoef ik niet omdat die exclusives me niet aanspreken.
Gran Turismo, Jak, Ratchet, Final Fantasy, GTA, Ridge Racer, Tekken, Soul Caliburquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:42 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dus jij weet precies welke exclusives de PS3 straks over 1,5 jaar en al die jaren daarna gaat krijgen?
Ongetwijfeld, maar er komen vast nog veel meer nieuwe exclusives die we nu nog lang niet kennen!quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gran Turismo, Jak, Ratchet, Final Fantasy, GTA, Ridge Racer, Tekken, Soul Calibur
Maar daar hoef je toch helemaal geen nieuwe console voor te kopen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:22 schreef Urnie het volgende:
Ik ga voor de Revolution natuurlijk!
Ik kan me nl. best dagen bezig houden (en genieten) met: Mario, Zelda, Donkey Konga, Pikmin, Mario Kart, Mario Party![]()
Nintendo!![]()
Nee, klopt....Ik had de NGC ook niet hoeven te kopen...quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:28 schreef P-Style het volgende:
[..]
Maar daar hoef je toch helemaal geen nieuwe console voor te kopen?
Nintendo-fanboys... ik zal ze nooit begrijpen!quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:04 schreef Urnie het volgende:
Nee, klopt....Ik had de NGC ook niet hoeven te kopen...En aangezien ik zowat alle consoles van Nintendo heb, denk ik dat die Revo er ook wel gaat komen uiteindelijk. Maar ik hoef natuurlijk niks....
![]()
fanboy???quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:09 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nintendo-fanboys... ik zal ze nooit begrijpen!
Wowquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:22 schreef Urnie het volgende:
Ik kan me nl. best dagen bezig houden (en genieten) met: Mario, Zelda, Donkey Konga, Pikmin, Mario Kart, Mario Party![]()
Nintendo!![]()
Eensch!quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:22 schreef Urnie het volgende:
Nintendo!![]()
Give in to the lovequote:Op donderdag 9 juni 2005 10:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Owjeej, de Ninty-fanboys beginnen over elkaar heen te spuiten..
Nog niet bekend. Ik verwacht eind dit jaar, rond nov, in de USA en dan rond maart bij ons.quote:
Denk eerder deel 10quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niets. Sorry TainMario Party 8 dan maar?
Moet 6 nog hebben...quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niets. Sorry TainMario Party 8 dan maar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |