Blijf er idd bij dat de PS2 versie lekkerder speelt, ik denk dat iedere ex-PS2'er, diehards die 'm vanaf deel 1 op de PS1 speelde het daarmee eens zal zijn.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:24 schreef mordradead het volgende:
Ikzelf heb pes4 nou regelmatig op de xbox gespeeld en vind het gewoon helemaal niks... homer heeft natuurlijk wel een beetje gelijk aangezien ik bij iss pro evo 2 ben begonnen met pro evolution, de combinaties zitten er nu gewoon in en op de xbox speelt het gewoon minder lekker imho. Beide consoles hebben nieuwe controlllers dus dan is het weer even afwachten maarja dat er een nieuwe console komt met of voor pes is wel duidelijk
Dat "wennen" zal niet lang duren denk ik.quote:Op zondag 12 juni 2005 00:42 schreef Sjoeperwiggereter het volgende:
...alhoewel ik wel zou moeten wennen aan deze controller
dat had ik in het begin ook maar na een maandje ofzo was dat weg.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:44 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Blijf er idd bij dat de PS2 versie lekkerder speelt, ik denk dat iedere ex-PS2'er, diehards die 'm vanaf deel 1 op de PS1 speelde het daarmee eens zal zijn.
Op een of andere manier loopt het spel gewoon minder soepel, minder lekker....het klopt niet helemaal op een of andere manier heb ik het gevoel.
Ze hebben zoveel kritiek gehad dat de vorm weer gewoon hetzelfde wordt als voorheenquote:Op zondag 12 juni 2005 01:16 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat "wennen" zal niet lang duren denk ik.
Nou... dat zal toch wel meevallen? Bijna niemand heeft 'm nog in z'n handen gehad. Iedereen schrok zich gewoon rot door het... "buitengewone" uiterlijk.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze hebben zoveel kritiek gehad dat de vorm weer gewoon hetzelfde wordt als voorheen
quote:Op maandag 20 juni 2005 21:41 schreef Caspar007 het volgende:
Ik ga zeker voor de ps3 ik heb nu een ps2 en die bevalt me heel goed ik heb de gamecube ooit gezien wat een shit graphics trouwens ik speel ook geen pokemon zelda of mario meer de xbox is voor mij een grote onhandige koelkast de controllers zijn veel te groot en de knopjes zitten te ver van elkaar af de ps3 zal waarschijnlijk nog wat nieuwe final fantasy's gaan uotbrengen en natuurlijk ook kingdom hearts ik wacht wel even voordat de ps3 iets goedkoper is ik heb al gelezen dat hij rond de 300 euro zal zijn et zal denk ik wel hoger zijn
![]()
De beelden zijn van de huidige GameCube...quote:Op maandag 20 juni 2005 21:56 schreef Caspar007 het volgende:
de beelden die je trouwens laat zien zijn etzelfde als de xbox en ps2 nu
De graphics van de PS2 zien er nog niet goed uit. Ik weet niet of er nog wat aan gedaan kan worden, maar tot nu toe is de GC versie grafisch een stuk beter.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:07 schreef H.Flick het volgende:
[..]
De beelden zijn van de huidige GameCube...
Daar doen ze zeker wat aan, van een vriend van me een gamefreak..quote:Op maandag 20 juni 2005 22:15 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
De graphics van de PS2 zien er nog niet goed uit. Ik weet niet of er nog wat aan gedaan kan worden, maar tot nu toe is de GC versie grafisch een stuk beter.
O jah, en jouw vriend de "gamefreak" die weet alle (nog niet bekende) details van beiden consoles, weet precies hoe alle rekenkracht ligt, kan alle proccesors, geheugen, videokaarten etc. vergelijken. en dan zijn er ook nog kneusjes als jouw die hem geloven en krijgt hij nog meer zelfvertrouwen. Want hij is een paranomale-helderziende-spionnen-wetenschapper-gamefreakquote:Op maandag 11 juli 2005 23:42 schreef Sjoeperwiggereter het volgende:
[..]
Daar doen ze zeker wat aan, van een vriend van me een gamefreak..![]()
Die zei dat de xbox360
6 x beter was als ps2 en de ps3 36 x
Makkelijke keuze dus![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat je jezelf niet serieus neemt want niemand op dit forum doet datquote:Op maandag 20 juni 2005 21:41 schreef Caspar007 het volgende:
Ik ga zeker voor de ps3 ik heb nu een ps2 en die bevalt me heel goed ik heb de gamecube ooit gezien wat een shit graphics trouwens ik speel ook geen pokemon zelda of mario meer de xbox is voor mij een grote onhandige koelkast de controllers zijn veel te groot en de knopjes zitten te ver van elkaar af de ps3 zal waarschijnlijk nog wat nieuwe final fantasy's gaan uotbrengen en natuurlijk ook kingdom hearts ik wacht wel even voordat de ps3 iets goedkoper is ik heb al gelezen dat hij rond de 300 euro zal zijn et zal denk ik wel hoger zijn
![]()
Oooooh, jouw vriend is een *gamefreak*, zeg dat dan !!!quote:Op maandag 11 juli 2005 23:42 schreef Sjoeperwiggereter het volgende:
[..]
Daar doen ze zeker wat aan, van een vriend van me een gamefreak..![]()
Die zei dat de xbox360
6 x beter was als ps2 en de ps3 36 x
Makkelijke keuze dus![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |