Kijk dat bedoel ik dus .... je weet dus blijkbaar niet wat echt spellen zijn maarja komt erop neer dat het toch alleen maar meningen zijn en dat is wat ik vind ! en zo iets is niet dom te noemenquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:24 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is echt dom gelul.
The wind waker was echt niet zo heel goed en metriod prime is niks voor mij.
Ik zou je ogen even openen
zelfde voor mij, ik voel me genaaid met mijn gamecube, geen mooie spellen vind ik en met zo'n bril op je kop lijkt me ook niks de xbox controller lijkt me ook het fijnst, die van de ps3 niet, net een boomerang, straks ben je boos, gooi je de controller weg en komt hij terug aan je kopquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
zal waarschijnlijk toch xbox 360 worden, op de 2e plaats ps3 en als laatste de nintendo. de nintendo heeft bij mij een beetje slechte naam gekregen na hun gamecube
Zoals ik al zei: Zolang ik Halo 2, Forza en PGR en Topspin kan spelen heb ik geen behoefte aan uitgekouwde Ninty-franschises. En ga mij vertellen wat goede spellen zijn. broekie..quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:07 schreef Xterm het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik dus .... je weet dus blijkbaar niet wat echt spellen zijn maarja komt erop neer dat het toch alleen maar meningen zijn en dat is wat ik vind ! en zo iets is niet dom te noemenen als je dat wel vind moet je in een dictatuur gaan leven.
Ze moeten zich allemaal nog bewijzen al die rendering doet mij zwaar vermoeden dat we in het ootje worden genomen. Maar anderzijds volg ik de zelfde route als jij hoogst waarschijnlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik haal zeker een 360 met FFXI en Kameo, later een PS3 als er een aantal Final Fantasy games zijn gereleased. De Revolution moet zich nog bewijzen
ik hoor jou eigenlijk uit te lachen als ik zo jou score bekijk die je Zelda en Metriod Prime geeft mag Nintendo niet klagenquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:49 schreef Brasco125 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Zolang ik Halo 2, Forza en PGR en Topspin kan spelen heb ik geen behoefte aan uitgekouwde Ninty-franschises. En ga mij vertellen wat goede spellen zijn. broekie..
Vergeleken met andere game-fora vind ik het hier best goed gaan...GAM heeft wel een opleving dankzij al die nieuwe consolesquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:17 schreef Tain het volgende:
Kunnen we het trouwens gezellig houden, vorige topics over meerdere consoles zijn gesloten vanwege de hoeveelheid fanboys die er in gingen posten en er moet toch gewoon te discussieren zijn in zo'n topic?
Dan wil ik alleen nog even zeggen dat Xterm even mag zoeken naar een opmerking van mij dat ik gezegd heb dat ik het kutspellen vind, Jij gaat mij alleen niet vertellen wat goede spellen zijn omdat ik dat wel zelf weet.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:00 schreef Xterm het volgende:
[..]
ik hoor jou eigenlijk uit te lachen als ik zo jou score bekijk die je Zelda en Metriod Prime geeft mag Nintendo niet klagen. Ninty-franschises ? zei je whaha
Broekie...
Mensen die voor de 360 kiezen doen dat vanwege hun goede ervaringen met de xbox.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:10 schreef alex4allofyou het volgende:
Snap trouwens niet (uitgaande van wat we nu weten) dat veel mensen die moeten kiezen tussen Xbox360 en PS3 kiezen voor de 360. Kwa spellen was het niet zo vet (behalve PD0), en veel spellen komen voor beide consoles uit. Verder had Ps3 VERRWEG betere graphics en Bluray. Een console die twee keer de rekenkracht heeft van de concurrend maakt dat de 360 een upgrade is van de oude Xbox en ps3 een echt next-gen console.
Wat betreft Nintendo valt het wat tegen maar we weten feitelijk nog niets. Ik haal m sowieso drbij (bij de ps3).
En vanwege de goede vooruitzichten van Mistwalker, Rare en Square Enixquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:09 schreef P-Style het volgende:
[..]
Mensen die voor de 360 kiezen doen dat vanwege hun goede ervaringen met de xbox.
En Xbox Live, de opzet wordt alleen maar leuker en leukerquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En vanwege de goede vooruitzichten van Mistwalker, Rare en Square Enix
Precies.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:25 schreef Tain het volgende:
[..]
En Xbox Live, de opzet wordt alleen maar leuker en leuker
Klopt, maar dat beschouw ik ook als "goede ervaring op de xbox". Maar de concurrenten van MS gaan dit keer hun online-services ook enorm uitbreiden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:25 schreef Tain het volgende:
En Xbox Live, de opzet wordt alleen maar leuker en leuker
True, alleen wordt het erg uitgebreid voor de 360 en kan je er bijna niet meer spreken over een oude goede ervaring met Xbox live zoals het nu is en zoals het straks is. De eenvoud blijft, de mogelijkheden worden alleen maar steeds groter. Ik hoop echt dat Sony ook met iets soortgelijks gaat komen en niet dat je nog steeds voor elke developer een eigen profiel moet gaan aanmakenquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:28 schreef P-Style het volgende:
[..]
Klopt, maar dat beschouw ik ook als "goede ervaring op de xbox". Maar de concurrenten van MS gaan dit keer hun online-services ook enorm uitbreiden.
Dat gaat zeker gebeuren.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:30 schreef Tain het volgende:
Ik hoop echt dat Sony ook met iets soortgelijks gaat komen...
Klopt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:32 schreef speknek het volgende:
Het was toch maar een fractie van de xbox bezitters die ook daadwerkelijk Live hadden?
Inderdaad... volgens jou!quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:42 schreef Fuxl het volgende:
Dat wordt de 360. Duidelijk.
Xbox heeft veel meer kwaliteitsspellen itt de playstation die meer voor kwantiteit gaat volgens mij..
Volgens mij ook.quote:
Zo denk ik er niet over. Alledrie de consolefabrikanten willen natuurlijk zoveel mogelijk developers naar hun platvorm trekken. Vorige twee generaties heeft Sony de grootste developers-support gekregen. Logisch dat er dan uiteindelijk ook veel rotzooi tussen zit!quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Volgens mij ook.
Je hebt gelijk. Maar het ging mij even om het aantal toptitels (let wel, gebaseerd op persoonlijke voorkeur). Wdb kwam ik meer aan m'n trekken op de XBOX.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:12 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zo denk ik er niet over. Alledrie de consolefabrikanten willen natuurlijk zoveel mogelijk developers naar hun platvorm trekken. Vorige twee generaties heeft Sony de grootste developers-support gekregen. Logisch dat er dan uiteindelijk ook veel rotzooi tussen zit!Alledrie de consoles hebben toptitels en ik denk eerlijk gezegd dat de toptitel/rotzooi-verhouding bij alle consoles ongeveer gelijk is (bij Sony en Microsoft in ieder geval, omdat die meer third-party support hebben gehad dan Nintendo tot nu toe).
Dat kan!quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
...(let wel, gebaseerd op persoonlijke voorkeur). Wdb kwam ik meer aan m'n trekken op de XBOX..
Knap dat je dat nu al weet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:34 schreef Lizard2 het volgende:
...deze heeft xbox live en die online optie kan ps3 nog evo evenaren.
Volgens mij was ik een van de weinige nintendo eigenaren die die spellen dus echt niks aan vond.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:16 schreef Xterm het volgende:
Ik snap niet dat veel mensen zo goed denken over de games van de Xbox 360 en de PS3 , hebben jullie nog nooit Zelda gespeelt of Metroid Prime geen 1 van de vooraf genoemde consoles kan daar aan tippen de gameplay is gwoon 100% goed Nintendo ruleert de console scene Daarom tijwfel ik dit x ook niet aan de revolution.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |