Straal overheen gelezen....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:14 schreef ranja het volgende:
[..]
behalve dan dat er 2 single titels van enorme hits in staan
Ondanks de edit nog steeds de eerste.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Heb de vorige geedit dus nu opnieuw
Dancing in the dark
I'm on fire
Glory days
My hometown
Born in the USA
absoluut onjuist!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:38 schreef ranja het volgende:
[..]
Ondanks de edit nog steeds de eerste.
In Nederland is om onbekende redenen Cover me overgeslagen als single...
Dit viel mij nu pas op, ondanks dat ik zelf de vorige OP heb gedaan... Waarom is dit?quote:Het plaatsen van foto's van Leftfield, The Fall, Masters of Reality, Hanoi Rocks, Fugazi, GG Allin, Snow, Bloc Party en/of Ravi Shankar (al dan niet in combinatie met Norah Jones) wordt afgeraden!!!
omdat dat ongeveer om de 3 topics een keer gedaan werdquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:42 schreef Curchulain het volgende:
Dit viel mij nu pas op, ondanks dat ik zelf de vorige OP heb gedaan... Waarom is dit?
Alhoewel AMG van sommige (Leftfield, Masters Of Reality) misschien wel een andere foto heeft...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:43 schreef ranja het volgende:
[..]
omdat dat ongeveer om de 3 topics een keer gedaan werd
bron? de jaren 80 top 40's ken ik zowat uit m'n hoofd dus ik durf best te zeggen dat die tipparade noch top 40 gehaald heeft.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:43 schreef peaceman het volgende:
newbiedoobiedoo Cover me is wel degelijk hier een hit geweest, bescheiden, maar wel een hitje....
Dat klopt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:46 schreef ranja het volgende:
[..]
bron? de jaren 80 top 40's ken ik zowat uit m'n hoofd dus ik durf best te zeggen dat die tipparade noch top 40 gehaald heeft.
Hitdossier, 8e editie: plaats 30, 4 weken erin...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:46 schreef ranja het volgende:
[..]
bron? de jaren 80 top 40's ken ik zowat uit m'n hoofd dus ik durf best te zeggen dat die tipparade noch top 40 gehaald heeft.
Dat zal misschien de Nationale Hitparade geweest zijn. Zelfs dat lijkt me sterk, overigens..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hitdossier, 8e editie: plaats 30, 4 weken erin...
ow dat was in de mega top 100... bestond die toen al?
Excuses...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uiteraard.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:52 schreef bartrid het volgende:
urban dance squad - life 'n perspectives of a genuine crossover
Ah, dat dacht ik al... zal wel import geweest zijn denk ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hitdossier, 8e editie: plaats 30, 4 weken erin...
ow dat was in de mega top 100... bestond die toen al?
Excuses...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
staat een X bij en die betekent: nummers uit de mega top 100 (niet de top 40 of tipparade), blijkbaar bestond dat onding (mega top 100) toen al...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zal misschien de Nationale Hitparade geweest zijn. Zelfs dat lijkt me sterk, overigens..![]()
quote:In the early '90s, when the cross-pollination of rock, rap, and electronica swept through the popular music industry,emerged as one of the more promising groups, garnering plenty of attention and hype before the London band's lineup splintered following only one album.
Als je nu TSE een punt extra geeft, is de Ashtray Heart-kwestie ook meteen geklaard.quote:
wel het minste, eerste is een stuk beter.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
checkitcheckitout checkitout checkitcheckitout
quote:, a Rapcore band formed in 1996 by rapper Heitham Al-Sayed (Lead Vocalist), John Morgan (Drums) and "Haggis" (Sound Engineer) after they left Senser. They were joined by a fourth member, Jules Hodgson (Guitar).
were signed to Ultimate Records for the duration of their short existence, before splitting up in 1997.
niety echt standvastig die lui...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb Asylum, en vind het werkelijk waar een fantastische cd!
Vervolgvraag. Wie?
[..]
Presentquote:
Niet echt. Kun je de eerste letter niet noemen? Of het totaal aantal letters?quote:Helpt het als ik verklap dat er 2 bands met deze naam zijn/waren?
Ook is er een type vliegtuigje dat zo heet.quote:Ais a star that is used to find direction, particularly with reference to a pole star. In a figurative sense, it can mean an example or principle that people want to follow.
Nopequote:Op woensdag 18 mei 2005 00:01 schreef Curchulain het volgende:
Zephyr?
yep! Wist je 'm?quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:05 schreef bartrid het volgende:
lodestar
Hehe, ik had er al een spuugbeest van gemaakt nadat ik er achter kwam dat een zephyr geen ster is maar een meteorologisch soort wind...quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nope
Anagram dan maar: rotsdeal
Dat denk ik nou ook. Maar het is niet het antwoord dat ik zoek.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:15 schreef Curchulain het volgende:
Dan zeg ik dat dat best wel eens waar kan zijn.
Dat is het wélquote:Op woensdag 18 mei 2005 00:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is dat niet het Mystery Land motto?
heel goed!quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Maxwell?
Wie had Jan Smeets beter niet kunnen boeken?quote:CONCERT:
Pinkpop, XXdag 1X mei 2005
MUZIEK:
Mix vanen
WAAROM KEEK 3VOOR12 ERNAAR UIT:
De band is wereldberoemd inen het eerste album
leverde dubbel patina en een Grammy-nominatie op.
WAT VIEL MEE:
Eigenlijk niet veel. Het openingsnummer - een cover van Rock Me Amadeus van Falco - was nog wel grappig, maar daarna was er weinig meer te beleven. Of het moet zijn dat de mix vanen
uitstekend geschikt is om op en neer te springen, zodat de paar honderd mensen voor het podium even vergaten dat het nat en koud was.
WAT VIEL TEGEN:
Zon beetje alles. De mannen stonden vrij inspiratieloos op het podium (één van de heren zwaaide af en toe verlegen naar het publiek). Alleen aan het eind kwam er wat meer beweging in en ging één van de muzikanten het publiek in. Verder speelden de heren niet altijd even strak en nummers spraken niet echt tot de verbeelding. En hoewel zoals gezegd de cover van Falco nog wel grappig was, voegden de andere covers van onder meer de Beastie Boys en ZZ Top niets toe aan het origineel en haaldehet niveau van een gemiddelde coverband maar net.
CONCLUSIE:
Een saai en inspiratieloos concert, dat je als onbevangen toeschouwer bijna niet tot het eind kon volhouden. Inis
's cocktail van
,
en
mischien hoog-explosief, hier in Landgraaf hebben ze de impact van een natte krant.
Een enorme misser van de programmeurs van Pinkpop. Er zijn alleen al in Nederland zat bands die om wat voor reden dan ook een plaats op Pinkpop meer verdienen en het ongetwijfeld beter hadden gedaan dan.
CIJFER:
1
Die ook niet wat mij betreft, maar daar gaat dit stukje niet overquote:Op woensdag 18 mei 2005 00:36 schreef GLO het volgende:
Thirteen Senses?
Dat waren er meer.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wie had Jan Smeets beter niet kunnen boeken?
Si Si,quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat waren er meer.
Helemaal zeker ben ik niet, maar ik geloof dat de band die Rock me Amadeus speelde Molotov heet.
Nu moet ik dus een vraag verzinnen, kut.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:39 schreef OProg het volgende:
[..]
Nu moet ik dus een vraag verzinnen, kut.
Ik kon 't niet laten:quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:40 schreef GLO het volgende:
Over debiele namen gesproken: in Paradiso speelde gisteren een band die Rambo Amadeus heet...
Of anders misschien Basing Street?quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:56 schreef GLO het volgende:
AIR Studios?
OK dan. Tot danquote:Op woensdag 18 mei 2005 01:20 schreef OProg het volgende:
als ik morgen wakker ben een hele duidelijke tip iig.
quote:
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:51 schreef DaisyDuke het volgende:
Van mij mag Z met een nieuwe komen hoor!
Juist ja, het kwam me al bekend voor, dus ik dacht: die zal het niet zijnquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Tuurlijk. Suki Love is het.
Prep2Fight + 1quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:06 schreef Prep2Fight het volgende:
Suki Laughs en Power Up ?
Ben er weer.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:49 schreef cafca het volgende:
Is het niet gewoon de Soho Recording Studio?
krijg ik een puntje dan?quote:
Correct.quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:55 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ze draaien allemaal op NJOY
Totaal ander genre ook. Dit is een jonge singer-songwriter uit Portland, Oregon. Hij bracht onlangs zijn vierde album TR uit op het Matador-label.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:25 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Hij lijkt wel wat op Billie Joe Armstrong, maar dat is hem zeker niet
kloptquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:30 schreef Z het volgende:
Het zijn Dogs Die In Hot Cars denk ik.
Mooi, want deze ligt toch wel een beetje in jouw straatje.quote:
Prachtplaat! Morgen staat hij in Nighttown!quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:37 schreef Prep2Fight het volgende:
M. Ward ...
Die nieuwe plaat heb ik hier liggen, dat is erg mooie plaat![]()
Ook nietquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Otis die nu dood is?
The king of soul...quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:59 schreef cafca het volgende:
Ik was inderdaad in de war met deze man:
[afbeelding]
AAAAAAARGH, je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:08 schreef Z het volgende:
Drops Of Jupiter? Maar das geen starsailor toch?
Bedoel je voor Ashtray Heart? Daar is al voor gezorgdquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Even voor de goede orde:
*Cafca krijgt nog een puntje
*Ik volgens mij ook nog van gisteren
quote:"Hey!""
"Hoi."
"Ga zitten, gozew, ga zitten. We moeten even praten, weetje. Over de nieuwe plaat, weetje. Die ik in L.A. ga mixen."
"Ja? Mag ik mee?"
"Nee, natuurlijk niet, ghèhèhè. Listen up, ik heb eens wat hitlijsten en vewkoopcijfejs nagekeken, en rock doet 't niet meej zo goed. Van die hajde rock, weet je. 't Is allemaal wat softew gewojden."
"Dus? Ik moet opstappen? Je hebt alle bandleden al meerdere keren vervangen, en nou ben ik aan de beurt? Is dat wat je wil zeggen?!"
"Hey, chill out, gozew. Ik zat aan iets anders te denken, ghèhèhè."
"Wat?"
"Piano's"
Dank!quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:14 schreef GLO het volgende:
[..]
Bedoel je voor Ashtray Heart? Daar is al voor gezorgd
mee eensquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:21 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
volgens mij is ie voor Daisy
Het is ook maar tijdelijk.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:27 schreef Prep2Fight het volgende:
Geen flauw idee... wist geeneens dat ze zouden veranderen![]()
Zo zou je het wel kunnen zien.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:31 schreef lubje25 het volgende:
Nieuwe eigenaar voor die filialen misschien?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:33 schreef bartrid het volgende:
the expensive record shop?
Hoe bedoel je, gaan? Dat doen ze toch al sinds de eeuwigheid. Zelfs vaak exclusief (vraag niet naar de kwaliteit).quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:33 schreef cafca het volgende:
Ze gaan ook boeken verkopen toch?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Kane Record Shop? Het nieuwe album komt dan uit
Die reken ik goed. Ter gelegenheid van de release van het nieuwe studioalbum ‘Fearless’ zijn 12 filialen van de Free Record Shop omgedoopt tot ‘FEARLESS Record Shops’.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:36 schreef Prep2Fight het volgende:
heeft het iets met Fearless te maken?
Fearless record shop ?![]()
Meer Blues!quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Iets van Cat Stevens?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:06 schreef peaceman het volgende:
Fathers and sons is de titel?
Artiest misschien Muddy Waters?
yeah!quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:06 schreef peaceman het volgende:
Fathers and sons is de titel?
Artiest misschien Muddy Waters?
Die gluiperd van een prep was eerder....quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:20 schreef peaceman het volgende:
Nu is ie wel goed... goed ingekopt!
Belsen +1
Welke Belgische band gebruikt 'Radiohead' als titel van een nummer?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:20 schreef peaceman het volgende:
Belsen +1
Dat wel, maar jij staat wel minder dichtbij in het klassementquote:
Nee, ze zijn in Nederland niet zo bekend. In België zijn ze wel redelijk populair.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zita Swoon?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:20 schreef peaceman het volgende:
P2F +1 alsje... gluiperd...![]()
De andere was trouwens: Thomas Dybdahl![]()
Om de connectie duidelijk te maken. Ray Slijngaard...quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:24 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Belsen, waarom deed je eigenlijk: Ray??
![]()
Arid is minder klote dan Zornik. Das net de jostiband die Muse nadoet in de soundmix-show. Wat een ode aan Radiohead dan wel weer rechtvaardigd. Pffff Zornikquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:27 schreef peaceman het volgende:
Wat noem je onbekend? Zornik ken ik wel, Arid is een kloteband (vind ik....kan die stem niet aanhoren....)
Triggerfinger WAS ook nog niet zo bekend...
Ooh vandaarquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:28 schreef belsen het volgende:
[..]
Om de connectie duidelijk te maken. Ray Slijngaard...
Geen Arid, Zornik of Janez Dedt.
Het is een gitaarpopbandje bestaande uit 3 man...
Beide maar niet meer dan, want als ik zou moeten kiezen kan ik echt niet voor Arid kiezen... als die man begint te zingen, springen spontaan de tranen in mijn ogen...quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Arid is minder klote dan Zornik. Das net de jostiband die Muse nadoet in de soundmix-show. Wat een ode aan Radiohead dan wel weer rechtvaardigd. Pffff Zornik![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:36 schreef dolle_hond het volgende:
de mens!
Dolle_Hond +1quote:Kan ik door een waterkraan?
Neen niet door een waterkraan
Ook niet door een sleutelgat
Neen niet door een sleutelgat
Ik zie niets zitten maar ik heb iets beloofd
Zie me hier nu zitten met mijn radio-Radiohoofd
De stem die je hoort is niet de stem die ik hoor in mijn hoofd
Stem die je hoort is niet de stem die hoort bij dit hoofd
Ik zie niets zitten maar ik heb iets beloofd
Zie me hier nu zitten met mijn radio-Radiohoofd
Lange gesprekken over leven en dood
Een doordeweekse dag heeft ons alweer een peer gestoofd
Ja ik wil leven met mijn aders bloot
Maar ik moet leven met dit radio-Radiohoofd
Dat zul je altijd zien...quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ow ja, ben ik 5 minuten weg, gaan we Lacuna Coil vragen
ja hé Belsen, met The Kinks!quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ow ja, ben ik 5 minuten weg, gaan we Lacuna Coil vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |