Dat klopt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:46 schreef ranja het volgende:
[..]
bron? de jaren 80 top 40's ken ik zowat uit m'n hoofd dus ik durf best te zeggen dat die tipparade noch top 40 gehaald heeft.
Hitdossier, 8e editie: plaats 30, 4 weken erin...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:46 schreef ranja het volgende:
[..]
bron? de jaren 80 top 40's ken ik zowat uit m'n hoofd dus ik durf best te zeggen dat die tipparade noch top 40 gehaald heeft.
Dat zal misschien de Nationale Hitparade geweest zijn. Zelfs dat lijkt me sterk, overigens..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hitdossier, 8e editie: plaats 30, 4 weken erin...
ow dat was in de mega top 100... bestond die toen al?
Excuses...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uiteraard.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:52 schreef bartrid het volgende:
urban dance squad - life 'n perspectives of a genuine crossover
Ah, dat dacht ik al... zal wel import geweest zijn denk ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hitdossier, 8e editie: plaats 30, 4 weken erin...
ow dat was in de mega top 100... bestond die toen al?
Excuses...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
staat een X bij en die betekent: nummers uit de mega top 100 (niet de top 40 of tipparade), blijkbaar bestond dat onding (mega top 100) toen al...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zal misschien de Nationale Hitparade geweest zijn. Zelfs dat lijkt me sterk, overigens..![]()
quote:In the early '90s, when the cross-pollination of rock, rap, and electronica swept through the popular music industry,emerged as one of the more promising groups, garnering plenty of attention and hype before the London band's lineup splintered following only one album.
Als je nu TSE een punt extra geeft, is de Ashtray Heart-kwestie ook meteen geklaard.quote:
wel het minste, eerste is een stuk beter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |