abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 mei 2005 @ 22:10:53 #101
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_27066735
quote:
Op maandag 16 mei 2005 18:27 schreef postinggirl het volgende:

(=officiële 'sales top 40')
Die is dus net zo "inkoopbaar" als al die anderen
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_27069191
quote:
Op maandag 16 mei 2005 21:34 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Jaren gedacht dat "Scatmans world" en "This is how we do it" 1 nummer was aangezien die wat vroeg in elkaar over draaiden ZONDER een "nummerrrr... iets"
LOL
Ik dacht altijd dat Scatman gewoon Erik de Zwart ofzo was.. Die lulde ook altijd zo snel
  dinsdag 17 mei 2005 @ 01:50:44 #103
10954 Vampier
SoCal FTW
pi_27072581
Scatman is dood overleden aan kanker

(alhoewel scat in het japans ook wat anders berekend)
Free people own guns! Slaves do not!
  dinsdag 17 mei 2005 @ 13:27:48 #104
103340 XboxAddict
That's just Prime
pi_27081331
Ik moet dit eens en te meer weten, voordat ik helemaal mesjogge word:

Is het normaal dat ik in de nieuwe clip van Kane allemaal mensen in zwarte pakken (á la ninja's) met de attributen (en soms de muzikanten zelf) zie rondsjouwen?

Zo ja: Ok, i can live with that (maar wat is het doel hiervan?)
Zo nee: dan is het ook het maken van clips zwaar achteruit gegaan

En nee, ik ben geen Kane fan (maar verwens ze nou ook weer niet regelrecht naar de hel)
"Een groot leider moet minder doen en meer zijn"
"In space, no one can hear starscream"
  dinsdag 17 mei 2005 @ 13:29:52 #105
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_27081389
't Is ook weer Kane-dag op radio 3.

Lekker interessant!
pi_27081679
Dit is een stukje wat op www.subjectivisten.com staat, geschreven door Guuz Hoogaerts. En het is "ejg gjappig weet je".
quote:
"Hey Dennis!""
"Hoi Dinand."
"Ga zitten, gozew, ga zitten. We moeten even praten, weetje. Over de nieuwe plaat, weetje. Die ik in L.A. ga mixen."
"Ja? Mag ik mee?"
"Nee, natuurlijk niet, ghèhèhè. Listen up, ik heb eens wat hitlijsten en vewkoopcijfejs nagekeken, en rock doet 't niet meej zo goed. Van die hajde rock, weet je. 't Is allemaal wat softew gewojden."
"Dus? Ik moet opstappen? Je hebt alle bandleden al meerdere keren vervangen, en nou ben ik aan de beurt? Is dat wat je wil zeggen?!"
"Hey, chill out, gozew. Ik zat aan iets anders te denken, ghèhèhè."
"Wat?"
"Piano's"
"Piano's?"
"Jahaaa! Neem nou Jamie Cullum! Onooglijke hobbit, speelt op piano uncoole jazznummertjes, think Muziekmozaïek met Willem Duys, maar de wijven lopen d'w mee weg jongen! Miljoenen platen verkocht al, wejeldwijd, ghèhèhè ."
"Djèz? Wil je zeggen dat wij een jazzplaat moeten gaan maken ofzo? Hey, Kane is raaawk, weetjewel."
"Tuurlijk. Maar hear me out. Coldplay, ook als zo'n band met piano waaw de meiden bij zwijmelen. Jongens trouwens ook. Niet te tellen, zoveel platen als zij vewkocht hebben. Wejeldwijd. En nu Keane."
"Kien? Dat deej me oma altijd, kienen."
"Neenee, Keane. Bwitse rockband, maar zonder gitaaw. In plaats daarvan een piano. Spelen op alle gjote festivals, vejkopen alle zalen uit, niet aan te slepen, hun eewste album, ghèhèhè."
"La's horen dan."
(...)
"Die zanger klinkt als een zacht ei! En zo ziet hij er ook uit. Wat een babyface. Rockt toch best wel. De teksten begrijp ik niet helemaal, maar 't klinkt wel diep. Beetje zoals bij jou."
"Precies. Ik zat dus te denken he, als we nou eens die nieuwe single lieten remixen. Gitaaw naar achteren, piano naar voren, ghèhèhè. Of misschien de gitaaw helemaal weg..."
"Ja fuck man! Heb ik me daar wekenlang de tandjes geoefend op die partijen!"
"Hey, chill dude, ghèhèhè. Misschien de gitaaj een beetje d'r bij."
"Maar wacht eens, Keane...dat klinkt bijna als Kane. Je schrijft 't bijna 't zelfde."
"Right on, gozej! Da's net 't mooie. We lijken d'w al op, dus waajom niet all the way, weetje, ghèhèhè ."
"Maar wij zijn toch een megavette rockband?"
"Tuuwlijk. We noemen het een vleugje muzikaal extwemistisch, met wat onvewsneden passioneel radicalisme, ghèhèhè. Luistej, we leven in 2005, dus moeten we ook klinken als 2005. En dit is het geluid van 2005. Kane ís 2005, man! Sandej en Reyn belden al, dat ze ons willen remixen. Maken we d'j gewoon de allewcoolste single-combi ooit van! Dwie vewschillende vewsies! I smell succes, man! Waiter, champagne! Two bottles!"
"Wat gaat de pers hiervan denken?"
"Hey, fuk de pews, weetje! Die eikeltjes van de Volkskwant zeker, of die lamlul van de Revu! Dat ze allemaal de ka...eh, de vliegende vinkentewing krijgen! Wij vinden het totally cool! Wij vinden dit het beste wat we ooit gemaakt hebben!! Wat zeg ik, wij vinden dit de beste plaat ooit, ghèhèhè!!!"
"Wow, zeggen we dan."
Aldus.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 14:19:38 #107
64792 Mryc
play me one more song
pi_27215168
toen ik naar mijn werk liep gisterochtend iets na half acht, stonden er ook al allemaal van die kansloze types voor de free record shop te wachten op kane. hoeveel zou de platenmaatschappij betaald hebben om die mensen daar zo vroeg te krijgen? of was het hun sponsor?
pi_27215739
mèh, keen
pi_27216050
slechtse optreden op pp zegt genoeg, en dan jezelf de topper noemen van pp. Hoezo een plaat voor je kop hebben
pi_27216150
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 14:53 schreef pascalheister het volgende:
slechtse optreden op pp zegt genoeg, en dan jezelf de topper noemen van pp. Hoezo een plaat voor je kop hebben
Hij vond Faithless niet zo geslaagd als ik dat zo lees..
quote:
respectloos jegens Faithless;
Komt die Dinant eerst voor mijn neus faithless beluisteren, daarna hindert hij de gripcrew om vervolgens mijn zijn vingers in zijn oren weg te lopen bij Faithless...
quote:
k heb zelf gezien dat Dinand voor het hek kwam staan toen Faithless begon te spelen. Fans riepen z'n naam en wilden foto's maken maar hij reageerde niet en even later liep hij weg met zijn vingers in zijn oren. Kijk, als je niet wilt worden geroepen door je fans ga dan gewoon meteen naar huis en ga niet even expres voor het hek boos kijken naar de volgende band. Hoezo niet arrogant?
http://www.pinkpop.nl/page.php?pagID=146&subID=365
pi_27216430
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 14:57 schreef Murray het volgende:

[..]

Hij vond Faithless niet zo geslaagd als ik dat zo lees..
[..]

[..]

http://www.pinkpop.nl/page.php?pagID=146&subID=365
Faithless was briljant vergeleken met Kane, Achja Dinand is een stuk arrogantie, het grote minpunt van Kane
  zaterdag 21 mei 2005 @ 22:41:16 #112
88523 BadDay
The One I Love
pi_27230477
Ik vind het echt zo mooi, dat bandje Kane zorgt voor zoveel discussie.... Iedereen van Kane dit, Kane dat en Kane zo.... Terwijl ze binnenlopen, veel platen verkopen, grote concerten binnen no-time uitverkopen en er nog goede nummers uitpoepen.... Terwijl 'iedereen' het een -drie keer niks- bandje vind. Ik heb het nieuwe album gehoord, je kan zeggen wat je wil maar ze tonen vooruitgang in sound en kwaliteit liedjes.... Ik heb een voorstel om hier op FOK! maar een centraal KANE-adoratie topic te openen en een centraal KANE-bash topic, dan zijn we af van elke keer weer een nieuw topic openen voor elke dingetje van dit bandje...
Birds, Happiness & Still Not Worried
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')