Correct.quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:55 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ze draaien allemaal op NJOY
Totaal ander genre ook. Dit is een jonge singer-songwriter uit Portland, Oregon. Hij bracht onlangs zijn vierde album TR uit op het Matador-label.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:25 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Hij lijkt wel wat op Billie Joe Armstrong, maar dat is hem zeker niet
kloptquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:30 schreef Z het volgende:
Het zijn Dogs Die In Hot Cars denk ik.
Mooi, want deze ligt toch wel een beetje in jouw straatje.quote:
Prachtplaat! Morgen staat hij in Nighttown!quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:37 schreef Prep2Fight het volgende:
M. Ward ...
Die nieuwe plaat heb ik hier liggen, dat is erg mooie plaat![]()
Ook nietquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Otis die nu dood is?
The king of soul...quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:59 schreef cafca het volgende:
Ik was inderdaad in de war met deze man:
[afbeelding]
AAAAAAARGH, je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:08 schreef Z het volgende:
Drops Of Jupiter? Maar das geen starsailor toch?
Bedoel je voor Ashtray Heart? Daar is al voor gezorgdquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Even voor de goede orde:
*Cafca krijgt nog een puntje
*Ik volgens mij ook nog van gisteren
quote:"Hey!""
"Hoi."
"Ga zitten, gozew, ga zitten. We moeten even praten, weetje. Over de nieuwe plaat, weetje. Die ik in L.A. ga mixen."
"Ja? Mag ik mee?"
"Nee, natuurlijk niet, ghèhèhè. Listen up, ik heb eens wat hitlijsten en vewkoopcijfejs nagekeken, en rock doet 't niet meej zo goed. Van die hajde rock, weet je. 't Is allemaal wat softew gewojden."
"Dus? Ik moet opstappen? Je hebt alle bandleden al meerdere keren vervangen, en nou ben ik aan de beurt? Is dat wat je wil zeggen?!"
"Hey, chill out, gozew. Ik zat aan iets anders te denken, ghèhèhè."
"Wat?"
"Piano's"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |