quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
checkitcheckitout checkitout checkitcheckitout
quote:, a Rapcore band formed in 1996 by rapper Heitham Al-Sayed (Lead Vocalist), John Morgan (Drums) and "Haggis" (Sound Engineer) after they left Senser. They were joined by a fourth member, Jules Hodgson (Guitar).
were signed to Ultimate Records for the duration of their short existence, before splitting up in 1997.
niety echt standvastig die lui...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb Asylum, en vind het werkelijk waar een fantastische cd!
Vervolgvraag. Wie?
[..]
Presentquote:
Niet echt. Kun je de eerste letter niet noemen? Of het totaal aantal letters?quote:Helpt het als ik verklap dat er 2 bands met deze naam zijn/waren?
Ook is er een type vliegtuigje dat zo heet.quote:Ais a star that is used to find direction, particularly with reference to a pole star. In a figurative sense, it can mean an example or principle that people want to follow.
Nopequote:Op woensdag 18 mei 2005 00:01 schreef Curchulain het volgende:
Zephyr?
yep! Wist je 'm?quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:05 schreef bartrid het volgende:
lodestar
Hehe, ik had er al een spuugbeest van gemaakt nadat ik er achter kwam dat een zephyr geen ster is maar een meteorologisch soort wind...quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nope
Anagram dan maar: rotsdeal
Dat denk ik nou ook. Maar het is niet het antwoord dat ik zoek.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:15 schreef Curchulain het volgende:
Dan zeg ik dat dat best wel eens waar kan zijn.
Dat is het wélquote:Op woensdag 18 mei 2005 00:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is dat niet het Mystery Land motto?
heel goed!quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Maxwell?
Wie had Jan Smeets beter niet kunnen boeken?quote:CONCERT:
Pinkpop, XXdag 1X mei 2005
MUZIEK:
Mix vanen
WAAROM KEEK 3VOOR12 ERNAAR UIT:
De band is wereldberoemd inen het eerste album
leverde dubbel patina en een Grammy-nominatie op.
WAT VIEL MEE:
Eigenlijk niet veel. Het openingsnummer - een cover van Rock Me Amadeus van Falco - was nog wel grappig, maar daarna was er weinig meer te beleven. Of het moet zijn dat de mix vanen
uitstekend geschikt is om op en neer te springen, zodat de paar honderd mensen voor het podium even vergaten dat het nat en koud was.
WAT VIEL TEGEN:
Zon beetje alles. De mannen stonden vrij inspiratieloos op het podium (één van de heren zwaaide af en toe verlegen naar het publiek). Alleen aan het eind kwam er wat meer beweging in en ging één van de muzikanten het publiek in. Verder speelden de heren niet altijd even strak en nummers spraken niet echt tot de verbeelding. En hoewel zoals gezegd de cover van Falco nog wel grappig was, voegden de andere covers van onder meer de Beastie Boys en ZZ Top niets toe aan het origineel en haaldehet niveau van een gemiddelde coverband maar net.
CONCLUSIE:
Een saai en inspiratieloos concert, dat je als onbevangen toeschouwer bijna niet tot het eind kon volhouden. Inis
's cocktail van
,
en
mischien hoog-explosief, hier in Landgraaf hebben ze de impact van een natte krant.
Een enorme misser van de programmeurs van Pinkpop. Er zijn alleen al in Nederland zat bands die om wat voor reden dan ook een plaats op Pinkpop meer verdienen en het ongetwijfeld beter hadden gedaan dan.
CIJFER:
1
Die ook niet wat mij betreft, maar daar gaat dit stukje niet overquote:Op woensdag 18 mei 2005 00:36 schreef GLO het volgende:
Thirteen Senses?
Dat waren er meer.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wie had Jan Smeets beter niet kunnen boeken?
Si Si,quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat waren er meer.
Helemaal zeker ben ik niet, maar ik geloof dat de band die Rock me Amadeus speelde Molotov heet.
Nu moet ik dus een vraag verzinnen, kut.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:39 schreef OProg het volgende:
[..]
Nu moet ik dus een vraag verzinnen, kut.
Ik kon 't niet laten:quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:40 schreef GLO het volgende:
Over debiele namen gesproken: in Paradiso speelde gisteren een band die Rambo Amadeus heet...
Of anders misschien Basing Street?quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:56 schreef GLO het volgende:
AIR Studios?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |