Inderdaad verwarrend als een weekendverlof op dinsdag in gaat.quote:
Dit is inderdaad erger dan een zeker persoon die al in het begin van een route verkeerd rijd.quote:
Ik reed niet verkeerd hoor, Martie zei in het begin al: "Dan rijden we met z'n 'allen' verkeerd." Dus een bunch of achterblijvers had het geheel gewoon verpestquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad erger dan een zeker persoon die al in het begin van een route verkeerd rijd.![]()
Staat je goed die lippenstift, alleen nog even een paar keer onder de zonnebank en je bent er.quote:
quote:
Had dat dan ook gedaan wanneer je weer eens op pad moet voor je werk.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:24 schreef RB het volgende:
![]()
![]()
Heb m`n Suz met tegenzin naar de dealer gebracht![]()
Net nu het mooi weer wordt de komende dagen.
Krijg hem waarschijnlijk Donderdag weer terug![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:25 schreef Youssef het volgende:
[..]
Had dat dan ook gedaan wanneer je weer eens op pad moet voor je werk.![]()
Da`s nie altijd makkelijk met m`n werk.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:25 schreef Youssef het volgende:
[..]
Had dat dan ook gedaan wanneer je weer eens op pad moet voor je werk.![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:31 schreef hicham het volgende:
Zullen we OPM's ongecensureerde pics posten, misschien dat dat helpt
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:32 schreef hollander172 het volgende:Gaat ie gegarandeerd over de zeik.
Doe er even een uitvergroting bij dan kan je helemaal lachen.![]()
We hebben de stoet ook gevolgdquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:19 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik reed niet verkeerd hoor, Martie zei in het begin al: "Dan rijden we met z'n 'allen' verkeerd." Dus een bunch of achterblijvers had het geheel gewoon verpestDie had de stoet moeten volgen
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:33 schreef hicham het volgende:
Nou, toen ik over dat ongecensureerde postte was spontaan de standaard OP weer in beeld![]()
Hoop dat jullie de nieuwe OP pic wel een beetje leuk vindenHeb een beetje de diversiteit van Fok!MC erin proberen te weergeven en wat pics van de laatste 3 meets gebruikt
Sorry voor degene die ik daardoor heb gemist
Heb niet bewust mensen erin of eruit gelaten, gewoon door wat pics gebrowsed en de meest bruikbare geopend en vervolgens in de pic verwerkt
your welcomequote:Maar die OPM sukkel heeft alles verpest![]()
Belhamel
(copyright Youssef, Fok!MC meet Ressen
)
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:38 schreef Makster het volgende:
Wat een geflateerd beeld geeft die kut openingspost
Meeste foto's zijn van een stelletje noobs die net hun rijbewijs hebben
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:nu staan er tenminste leden op die daadwerkelijk meeten
![]()
mooi werk weer
Inderdaad lijkt nu wel of we een suffe homofiele toruclub zijn ofzoquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:43 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Geen SM in de OP
Tegen de tijd dat het winter wordt maar ik wel weer een nieuwe
Dan zijn die noobs toch al onderuit gegaan in een poging het knietje tegen de grond te krijgen
En wie heeft de foto gemaaktquote:
Alleen als die op een meet is gefotografeerd. Doe je best dus een stuntelmeet te regelen, want hard rechtdoor dat kunnen jullie nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:46 schreef Makster het volgende:
Als mijne af is mag hij dan wel in de OP ? Aaahhhh toooeeeee meneer de Lim?![]()
Lol @ Lars in dat topicquote:
Ja euuuh, dan moet ik weer gaan editten. Moet je uitvechten met iemand die dan weg mag uit de fotoquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:46 schreef Makster het volgende:
[..]
Inderdaad lijkt nu wel of we een suffe homofiele toruclub zijn ofzo![]()
Als mijne af is mag hij dan wel in de OP ? Aaahhhh toooeeeee meneer de Lim?![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Lol @ Lars in dat topic
[..]
Ja euuuh, dan moet ik weer gaan editten. Moet je uitvechten met iemand die dan weg mag uit de fotoVan Ralf had ik geen goede pic uit de vorige meet
wat wil je dan ook als hij keihard voor ons uit knalt en ze knietje in elke bocht tegen de grond legt
Konden we nooit bijhouden joh
Oh shit, we zouden het houden op verkeerd rijden toch?Ach ja, nu weet iedereen de daadwerkelijke reden van onze scheiding. Ralf en bwt reden ons gewoon het snot voor de ogen
Nou, je hoeft niet meteen alles uit de doeken te doen hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]en dat gat kwam van een vangrail
![]()
![]()
Ja kan ik het helpen dat Suzuki`s zo rijdenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:48 schreef hicham het volgende:
. Ralf en bwt reden ons gewoon het snot voor de ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |