Inderdaad verwarrend als een weekendverlof op dinsdag in gaat.quote:
Dit is inderdaad erger dan een zeker persoon die al in het begin van een route verkeerd rijd.quote:
Ik reed niet verkeerd hoor, Martie zei in het begin al: "Dan rijden we met z'n 'allen' verkeerd." Dus een bunch of achterblijvers had het geheel gewoon verpestquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad erger dan een zeker persoon die al in het begin van een route verkeerd rijd.![]()
Staat je goed die lippenstift, alleen nog even een paar keer onder de zonnebank en je bent er.quote:
quote:
Had dat dan ook gedaan wanneer je weer eens op pad moet voor je werk.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:24 schreef RB het volgende:
![]()
![]()
Heb m`n Suz met tegenzin naar de dealer gebracht![]()
Net nu het mooi weer wordt de komende dagen.
Krijg hem waarschijnlijk Donderdag weer terug![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:25 schreef Youssef het volgende:
[..]
Had dat dan ook gedaan wanneer je weer eens op pad moet voor je werk.![]()
Da`s nie altijd makkelijk met m`n werk.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:25 schreef Youssef het volgende:
[..]
Had dat dan ook gedaan wanneer je weer eens op pad moet voor je werk.![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:31 schreef hicham het volgende:
Zullen we OPM's ongecensureerde pics posten, misschien dat dat helpt
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:32 schreef hollander172 het volgende:Gaat ie gegarandeerd over de zeik.
Doe er even een uitvergroting bij dan kan je helemaal lachen.![]()
We hebben de stoet ook gevolgdquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:19 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik reed niet verkeerd hoor, Martie zei in het begin al: "Dan rijden we met z'n 'allen' verkeerd." Dus een bunch of achterblijvers had het geheel gewoon verpestDie had de stoet moeten volgen
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:33 schreef hicham het volgende:
Nou, toen ik over dat ongecensureerde postte was spontaan de standaard OP weer in beeld![]()
Hoop dat jullie de nieuwe OP pic wel een beetje leuk vindenHeb een beetje de diversiteit van Fok!MC erin proberen te weergeven en wat pics van de laatste 3 meets gebruikt
Sorry voor degene die ik daardoor heb gemist
Heb niet bewust mensen erin of eruit gelaten, gewoon door wat pics gebrowsed en de meest bruikbare geopend en vervolgens in de pic verwerkt
your welcomequote:Maar die OPM sukkel heeft alles verpest![]()
Belhamel
(copyright Youssef, Fok!MC meet Ressen
)
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:38 schreef Makster het volgende:
Wat een geflateerd beeld geeft die kut openingspost
Meeste foto's zijn van een stelletje noobs die net hun rijbewijs hebben
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:nu staan er tenminste leden op die daadwerkelijk meeten
![]()
mooi werk weer
Inderdaad lijkt nu wel of we een suffe homofiele toruclub zijn ofzoquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:43 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Geen SM in de OP
Tegen de tijd dat het winter wordt maar ik wel weer een nieuwe
Dan zijn die noobs toch al onderuit gegaan in een poging het knietje tegen de grond te krijgen
En wie heeft de foto gemaaktquote:
Alleen als die op een meet is gefotografeerd. Doe je best dus een stuntelmeet te regelen, want hard rechtdoor dat kunnen jullie nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:46 schreef Makster het volgende:
Als mijne af is mag hij dan wel in de OP ? Aaahhhh toooeeeee meneer de Lim?![]()
Lol @ Lars in dat topicquote:
Ja euuuh, dan moet ik weer gaan editten. Moet je uitvechten met iemand die dan weg mag uit de fotoquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:46 schreef Makster het volgende:
[..]
Inderdaad lijkt nu wel of we een suffe homofiele toruclub zijn ofzo![]()
Als mijne af is mag hij dan wel in de OP ? Aaahhhh toooeeeee meneer de Lim?![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Lol @ Lars in dat topic
[..]
Ja euuuh, dan moet ik weer gaan editten. Moet je uitvechten met iemand die dan weg mag uit de fotoVan Ralf had ik geen goede pic uit de vorige meet
wat wil je dan ook als hij keihard voor ons uit knalt en ze knietje in elke bocht tegen de grond legt
Konden we nooit bijhouden joh
Oh shit, we zouden het houden op verkeerd rijden toch?Ach ja, nu weet iedereen de daadwerkelijke reden van onze scheiding. Ralf en bwt reden ons gewoon het snot voor de ogen
Nou, je hoeft niet meteen alles uit de doeken te doen hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]en dat gat kwam van een vangrail
![]()
![]()
Ja kan ik het helpen dat Suzuki`s zo rijdenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:48 schreef hicham het volgende:
. Ralf en bwt reden ons gewoon het snot voor de ogen
Denk dat ik ongeveer even hard als jou kan rechtdoorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:48 schreef Youssef het volgende:
[..]
Alleen als die op een meet is gefotografeerd. Doe je best dus een stuntelmeet te regelen, want hard rechtdoor dat kunnen jullie niet![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Denk dat ik ongeveer even hard als jou kan rechtdoor![]()
![]()
Oh ja, en in totaal 400 km rijden natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Denk dat ik ongeveer even hard als jou kan rechtdoor![]()
![]()
Die tijd heb ik al gehadquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
Oh ja, en in totaal 400 km rijden natuurlijk.
Belhamelsquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gewoon midden op weg staan helekker de boel blokkeren...het ziet er uit alsof het een parkeerplaats is ofzo maar dit is gewoon midden op een T-splitsing
![]()
[[url=http://img268.echo.cx/img268/5311/dsc038339ha.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:
400 km op een SM rijden is netzoals ... SM denk ikquote:
Ow is dat zo, Raus vertel isquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:17 schreef hicham het volgende:
Vraag even aan Raus of dat echt zo is, ze schijnt er ervaring mee te hebben![]()
of mogen we het daar niet meer over hebben![]()
![]()
Let dus op.quote:Dit gebeurt als je motor met +/- 250 km/u in de flank van een golf rijd.
Zowel de betuurder van de motor als de beide inzittenden van de golf waren opslag dood.
De auto en motor zijn na verwijdering van de lichamen schoongemaakt en worden nu door de politie gebruikt om op beursen ed te dienen als waarschuwing.
Ik visualiseer wel even zonder de plaatjes te bekijken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:39 schreef SHERMAN het volgende:
Wat gebeurt er als je met je motor een auto raakt?
Dit dus:
[afbeelding]
http://www.etext.nl/bergi(...)c=559.0;id=187;image
[afbeelding]
http://www.etext.nl/bergi(...)c=559.0;id=188;image
[..]
Let dus op.![]()
Moet je kijken wat er gebeurd als je met 200 kilometer per uur in je golf tegen een trein rijdt, ook gevaarlijk hoor. Zeker oppassen zeg ik jequote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:39 schreef SHERMAN het volgende:
Wat gebeurt er als je met je motor een auto raakt?
Dit dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Let dus op.![]()
Ik vind motors stoer dus het is niet als flame ofzo bedoelt hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:47 schreef Makster het volgende:
[..]
Moet je kijken wat er gebeurd als je met 200 kilometer per uur in je golf tegen een trein rijdt, ook gevaarlijk hoor. Zeker oppassen zeg ik je![]()
Best wel een flinke klapper
EDIT: Volgens mij is dit een VFR 400, 250 kilomter zal die dus wel niet zijn gegaanWel hard genoeg in eider geval
![]()
Ook niet behandeld als zo zijndequote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:50 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik vind motors stoer dus het is niet als flame ofzo bedoelt hoor.
Die velg kan je ook nog wel gebruiken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:55 schreef Patrick281 het volgende:
Best zonde dat ze hem voor shows gebruiken, die uitlaat is nog goed van de VFR400.![]()
Eejquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:55 schreef Patrick281 het volgende:
Best zonde dat ze hem voor shows gebruiken, die uitlaat is nog goed van de VFR400.![]()
Mag ik je diploma copierenquote:
Van mij mag je hem zo kopieren hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mag ik je diploma copierennet een kwartier gelezen, maar bijna niets onthouden.
![]()
En ze willen in de vragen over het hoofdstuk een letterlijk weergave van alle vaktermen en marketing schema's.Damn, ben nog steeds bij hoofstuk 1.
![]()
Maar goed had me van te voren al voorgenomen hem 2 keer helemaal te lezen.![]()
En anders nog wel 3 keer ook, zijn maar 22 pagina's dus meer dan een uur moet dat niet duren als ik het een beetje aanpak.![]()
En waarom reageer je niet op mij in je eigen Kawa KLX650SM topic?![]()
![]()
quote:
Geen probleem.quote:
Het bevestigt mijn vermoeden alweer dat je zo een ding (bromfiets) altijd veel te duur koopt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar maken ze het voor vraag ik mij af.![]()
Die Motorcross / SM plastic delen zijn echt mega goedkoop.![]()
Maar kan je hem niet mailen of hij meer heeft, misschien nog andere onderdelen.
Mijn versnellingspook moet ook vervangen worden.
Haan wielen beslis ik na donderdag.![]()
Ik ga hem ff mailen, in principe is dit die zelfde vent als die ze online verkoopt op driftershop.de alleen dan via ebay.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar maken ze het voor vraag ik mij af.![]()
Die Motorcross / SM plastic delen zijn echt mega goedkoop.![]()
Maar kan je hem niet mailen of hij meer heeft, misschien nog andere onderdelen.
Mijn versnellingspook moet ook vervangen worden.
Haan wielen beslis ik na donderdag.![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:41 schreef Makster het volgende:
SM wielen zijn wel coolHeb je al een prijsopgaaf gehad
quote:----- Original Message -----
From: "Haan Wheels Sport" <wheels@haanwheels.com>
Sent: Tuesday, May 17, 2005 8:16 AM
Subject: Re: Contactform (SPORT website) ingevuld door ikke
> Goedendag,
>
> het omspaken van je originele naven met zilver aluminium 17 inch velgen met
> RVS spaken en het inspaken kost 550 euro inclusief BTW.
>
> MvG
>
> Rob den Haan
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:39 schreef ondeugend het volgende:
Het bevestigt mijn vermoeden alweer dat je zo een ding (bromfiets) altijd veel te duur koopt.![]()
Valt wel mee tochquote:
Als sneerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Algemene zin, of dat ik iets altijd te duur koop omdat er nog e.a. aan gedaan moet worden.
En hoe staat het met jouw lessen?![]()
Ja, dit valt mij alles meequote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:52 schreef Makster het volgende:
Valt wel mee toch, wel ff je naven goud adoniseren als je ze er toch uitsloopt
Pimping for life![]()
![]()
Dat dát soort motoren altijd te duur zijn.quote:
Pfffffffquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:04 schreef Patrick281 het volgende:
Ja hallo, er stonden 2 dingen in mijn post.
En een gewone zin typen is ook teveel gevraagt heH.![]()
![]()
Ik geef you ook een sneer: 25 kw'er met textiel die wil knee downen .quote:
Ik heb al gekneedowndquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik geef you ook een sneer: 25 kw'er met textiel die wil knee downen .![]()
Je begrijpt je eigen sneer nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik geef you ook een sneer: 25 kw'er met textiel die wil knee downen .![]()
Heb ik hem goed begrepen???![]()
![]()
Scoor jij ooit nog eens een plaatje in de OP, zonder meeten?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Scoor jij ooit nog eens een plaatje in de OP, zonder rijbewijs?![]()
Met of zonder papiertje ..... hoef ik niet zo nodig in de OP.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Scoor jij ooit nog eens een plaatje in de OP, zonder rijbewijs?![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Met of zonder papiertje ..... hoef ik niet zo nodig in de OP.
1) En wil je niet meer.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:07 schreef Youssef het volgende:
Ik heb al gekneedownd
Maar ik vond die opmerking wel erg honend en schamper![]()
Mag ook zonder hoofd, of met helm op hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Met of zonder papiertje ..... hoef ik niet zo nodig in de OP.
Dan nog hoef ik niet zo nodig.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mag ook zonder hoofd, of met helm op hoor.![]()
Adoniserenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja, dit valt mij alles meeze hebben zelf ook wel mooie naven trouwens.
![]()
Ga nog wel vragen wat dat doet, en zouden gouden velgen nog staan denk je?
KLX topicje.
Tuurlijk, ik ben van de harde kern, en jij?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:08 schreef Youssef het volgende:
Scoor jij ooit nog eens een plaatje in de OP, zonder meeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |