Heb je mijn lapo nog wel gelezen??quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:37 schreef jitzzzze het volgende:
SEPO
hakkuh en zaaguuuh!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:39 schreef Fisher het volgende:
toet toet, boink, boink kokkie en peppie...
quote bijna goed geschrevenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:39 schreef jitzzzze het volgende:
[qoute]
Nee dat was een lief toelachje![]()
[/qoute]
Gelukkig![]()
surequote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wil iemand me over mn buikje aaien?
*meld...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ijsmeis wilt welquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jaa, natuurlijk. Hoe zou ik die kunnen missen?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee, dat weet ik vandaag 100% zeker!
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan mep ik haar met mn hangtieten
weet je.. niet iedereen is zo achterlijk zoals hij eruit zietquote:
oh dat is lief om te vragen zeg!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gaat het trouwens nog een beetje met je?
You're welcomequote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:47 schreef IJlien het volgende:
[..]
oh dat is lief om te vragen zeg!
Ja t gaat wel, situatie is onveranderd, maar het is alweer bijna 3 uur dus das mooi
Dank je![]()
ik loop toch wel goed met die kliko hier hè?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
You're welcome![]()
Doe maar lekker rustig aan vandaag, straks lekker vroeg gaan slapen. Dan ben je morgen weer helemaal beter
aldus Dr. jitzzzzequote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
You're welcome![]()
Doe maar lekker rustig aan vandaag, straks lekker vroeg gaan slapen. Dan ben je morgen weer helemaal beter
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:49 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik loop toch wel goed met die kliko hier hè?
Dat zal ik zeker doen..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
You're welcome![]()
slecht, je had met een vlag moeten lopen van "IJlien ik zoek je!!!!"quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:50 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ja ik was er.. heb jou niet kunnen spotten![]()
Mij ook, zit heel hard na te denken over een power-napquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:50 schreef IJlien het volgende:
[..]
Dat zal ik zeker doen..![]()
Slapen klinkt me goed in de oren zeg![]()
Nee ik jou ook niet!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:50 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ja ik was er.. heb jou niet kunnen spotten![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:50 schreef Fisher het volgende:
[..]
slecht, je had met een vlag moeten lopen van "IJlien ik zoek je!!!!"
eem fokstagiar meeting, gaat dat nog gebeuren dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:51 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nee ik jou ook niet!
He verdikkie hadden we bijna een fokstagiair meeting gehad!
Waar stond je?
knox_ wasquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wat is er gebeurd met de quiz?
kwijt..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wat is er gebeurd met de quiz?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:52 schreef Fisher het volgende:
[..]
eem fokstagiar meeting, gaat dat nog gebeuren dan?
*voorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:52 schreef Fisher het volgende:
[..]
eem fokstagiar meeting, gaat dat nog gebeuren dan?
ik stond in de grote zaal boven bij die rand ergensquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:51 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nee ik jou ook niet!
He verdikkie hadden we bijna een fokstagiair meeting gehad!
Waar stond je?
idd 'werk'tijdquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
toch wel tijdens werktijd he
hehe, jij bent de baas.. dus regel of delegeer maarquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
toch wel tijdens werktijd he
ik ookquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:53 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik stond in de grote zaal boven bij die rand ergensen jij?
Een foto zegt meer dan 1000 woordenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:54 schreef IJlien het volgende:
[..]
ik ookik stond vanaf de bar boven gezien links, vlakbij de hoek..
Zal ik nog zeggen wat ik aan had![]()
Hier is het stikgezellig! ijsmeis zit hier nog ja!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:55 schreef leolinedance het volgende:
Ik ben een tijdje niet in het stagiaire topic geweest....zitten we in topic 69![]()
Even een kleine update van mijn stageleven voor degene die het interesseerd.
Laatste tijd toch weer aardig bezig geweest hier (DHV Milieuadviesbureau). Wat acquisitie gedaan en tijdje op een andere vestiging gezeten. Dat is ook wel leuk voor de afwisseling. Andere mensen, andere omgeving enz. Goeie kantine![]()
Maja nu begint het weer wat magerder te worden, dus heb dit topic maar weer even opgezocht. Is het nog een beetje gezellig hier? Zit ijsmeis nog op stage?
ps: Ik moet nog 2 uur, 2 dagen en 4 weken, dan heb ik VAKANTIE!!!![]()
dat is die ene bij jaguar..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:55 schreef knox_ het volgende:
Welke stagiaire werkt bij een autobedrijf?
peuRACquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:55 schreef knox_ het volgende:
Welke stagiaire werkt bij een autobedrijf?
welkom terug, hier is weinig veranderd.. nieuwe gezichten sommige zijn weg, maar voor de rest zelfde onzinquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:55 schreef leolinedance het volgende:
Ik ben een tijdje niet in het stagiaire topic geweest....zitten we in topic 69![]()
Laatste tijd toch weer aardig bezig geweest hier (DHV Milieuadviesbureau). Wat acquisitie gedaan en tijdje op een andere vestiging gezeten. Dat is ook wel leuk voor de afwisseling. Andere mensen, andere omgeving enz. Goeie kantine![]()
Maja nu begint het weer wat magerder te worden, dus heb dit topic maar weer even opgezocht. Is het nog een beetje gezellig hier? Zit ijsmeis nog op stage?
het is heel gezellig. ijsmeis is verdwenenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:55 schreef leolinedance het volgende:
hmm vaag, ik daar in de buurtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:54 schreef IJlien het volgende:
[..]
ik ookik stond vanaf de bar boven gezien links, vlakbij de hoek..
Zal ik nog zeggen wat ik aan had![]()
Goed joh, ga je t doen?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
het is heel gezellig. ijsmeis is verdwenen
en ik moet nog 30 dagen en ze hebben me een baan aangeboden op mn stage
feli!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
het is heel gezellig. ijsmeis is verdwenen
en ik moet nog 30 dagen en ze hebben me een baan aangeboden op mn stage
zal ik je vast een emmer geven, of heeft teardrop die nogquote:
Ik had een knalroze polo'tje aan, moet opgevallen zijn dacht ik zo..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:58 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
hmm vaag, ik daar in de buurtwat had je aan ja..? ik bruin t-shirt
![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:59 schreef leolinedance het volgende:
worden jullie ook zo boter van niks doen op stage?
![]()
de emmer is weer beschikbaar, jizzze zit met de kliko, tear de containerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
zal ik je vast een emmer geven, of heeft teardrop die nog
Tot morgen Fisherquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:00 schreef Fisher het volgende:
mensen 't is 15.00 uur... tijd om toch maar weer wat te gaan werken tot over 1 uurtje en voor de mensen die 'm peeren tussendoor (nepstagiairs e.d.) hojje en tot morgen
Boter zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:59 schreef leolinedance het volgende:
worden jullie ook zo boter van niks doen op stage?
![]()
dat is mooiquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:01 schreef Fisher het volgende:
[..]
de emmer is weer beschikbaar, jizzze zit met de kliko, tear de container
ja was met een aantal vrienden.. maar roze.. zou kunnen dat ik je van de achterkant gezien hebquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:59 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik had een knalroze polo'tje aan, moet opgevallen zijn dacht ik zo..oh en een lichtroze tasje.
Bruin t-shirt.. hm, zegt me niks..
Was je met iemand?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:59 schreef snellejelle het volgende:
Mense, ik ben er vandoor. Tot morgen ochtend
En hoe is de achterkant van IJlien?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:02 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ja was met een aantal vrienden.. maar roze.. zou kunnen dat ik je van de achterkant gezien heb
Ja dat kan wel, k stond wel vaak over de railing te kijken naar dat stelletje triesterds (sommigen zijn echt erg..)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:02 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ja was met een aantal vrienden.. maar roze.. zou kunnen dat ik je van de achterkant gezien heb
ikke nog 20 dagenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:55 schreef leolinedance het volgende:
waar is je bril?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:04 schreef Ballicious het volgende:
HOPPAAAAAAAAAA, stelletje schrale!
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:04 schreef Houniet het volgende:
ik weet al waar teardrop is
Spuug/slijm in besteld eten.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:04 schreef Houniet het volgende:
ik weet al waar teardrop is
Spuug/slijm in besteld eten.
ik ook af en toen wel ja.. maar zeker veel van die uitslovertjesquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:03 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja dat kan wel, k stond wel vaak over de railing te kijken naar dat stelletje triesterds (sommigen zijn echt erg..)
Ralphquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:06 schreef Megter het volgende:
Welke stagiair laat merken dat hij erg van dance houdt?
R-Alph (die houdt van lles met een Q)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:06 schreef Megter het volgende:
Welke stagiair laat merken dat hij erg van dance houdt?
gaatquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:04 schreef Steve-O het volgende:
Wat ben ik blij als die topic hier tot 1000 posts gaan
Ja ben pas in maart begonnen dacht dat er een stage voor me werd gezochtquote:
moest meervfaut zijn .quote:
Qutquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
R-Alph (die houdt van lles met een Q)
Ja gerust... Naja wel jammer dat we elkaar niet herkenden haha misschien hebben we wel samen over de reling staan kijken?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:06 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik ook af en toen wel ja.. maar zeker veel van die uitslovertjes
Ooh okequote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:10 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
k heb vandaag gewoon echt wat te doen, dus heb niet zo veel tijd om te spammen![]()
Je kwam telkens op een leuk moment in...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:10 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
k heb vandaag gewoon echt wat te doen, dus heb niet zo veel tijd om te spammen![]()
haha ja hebben we gezellie zonder dat we t wisten samen naar beneden gekijktquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:10 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja gerust... Naja wel jammer dat we elkaar niet herkenden haha misschien hebben we wel samen over de reling staan kijken?
Naja waarsch morgen de foto's dus dan laat ik t wel zien.
Ik dacht al dat je opeens tegen me wasquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:11 schreef Megter het volgende:
[..]
Je kwam telkens op een leuk moment in...
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:12 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je opeens tegen me was![]()
mag niet over jezelf gaanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Welke stagiair heeft de meest belachelijke user-icon?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geitje?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo'n vraag stellen en dan een bertmet banaan in ze oor icon hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
urniequote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:14 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Zo'n vraag stellen en dan een bertmet banaan in ze oor icon hebben
Niet zo, hé?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:14 schreef Steve-O het volgende:
[..]
schop hem!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:16 schreef Houniet het volgende:
ik ga ook even, eff een collega uitlachen, die is aan het werk
nog 45minquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
nog 134 minuten
He he niet zo tegen jitzzzze ..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:14 schreef Steve-O het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:22 schreef Ballicious het volgende:
Whenever im down, i call on you my friend
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:21 schreef IJlien het volgende:
To the beat and the rhythm of the night, dancing 'til the morning light!
![]()
Niet in castricum...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
heeft er iemand anders dit weekend ook een familie-etentje? in castricum?
Gelukkigquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:24 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja de dance versie, dus ik werd gelijk vrolijk![]()
goddess zingt voor onsquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
i ain't no hollow back girl, i ain't no hollow back girl
hmmmmmmmmm it's my shit, it's my shit
Ik ook! maar niet in castricumquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Nee ik heb daarintegen ook geen familie .quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Welke zender hang jij?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
i ain't no hollow back girl, i ain't no hollow back girl
hmmmmmmmmm it's my shit, it's my shit
Veerequote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
waar dan?
nadeel is dat een deel van de 'familie' in castricum woont
jaquote:
tot zoquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik moet nu ff naar postzaken lopen (lekker naar buiten)
heb je dan niet als je eenmaal buiten bent, je niet meer terug wilt? als ik buiten ben krijg ik echt van..ik peer hem nu en ga naar huis..fout...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik moet nu ff naar postzaken lopen (lekker naar buiten)
ja echtquote:
Lekker aan het water?!quote:
Nog 40 minuten!quote:
Ja hequote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
GelukkigDat is altijd goed om te horen
goed idee.. ff kijken hoe laat mn fiets vertrektquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:33 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja he
Ik ga even kijken welke trein ik ga nemen, ik hou het dalijk echt voor gezien!
BRB
Ik ga ff kijken hoe laat mijn auto wil rijdenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:33 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
goed idee.. ff kijken hoe laat mn fiets vertrekt![]()
Ja ik ga met de bus van 55 naar t station en neem dan de trein van 08quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:33 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
goed idee.. ff kijken hoe laat mn fiets vertrekt![]()
dit topic uiteraardquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:33 schreef leolinedance het volgende:
iemand nog suggesties?
Websites om je stagedag mee door te komen!
nee ik zit nuquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:35 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja ik ga met de bus van 55 naar t station en neem dan de trein van 08
Nog een minuutje of tien dan!
Kan jij met de fiets naar huis? riant, waar loop je?
Ik!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:35 schreef Houniet het volgende:
wie heeft er trouwens kicken gekeken gister
Ohhh dat is relaxt zeg! en tegenover het stadshart!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:37 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
nee ik zit nu
maar ff zonder dollen: loop bij Rijkswaterstaat, is in het grote grijze gebouw waar vroeger ook het ministerie van onderwijs in zat
zeker.. ga ook wel ns in de pauze iets lekkers halen daarquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:39 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ohhh dat is relaxt zeg! en tegenover het stadshart!
emmerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ben er weer. dat was wel ff lekker.
volgens de mannen bij postzaken ben ik "een lekker meissie"
Hipquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
En de mannen bij de postzaken zijn ook de mannen van wie je dat wil horen?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:40 schreef IJlien het volgende:
Nou mensen I'm out
tot morgen en bye bye!![]()
Bye jitz![]()
gewoon de tpg postquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En de mannen bij de postzaken zijn ook de mannen van wie je dat wil horen?
Daar werken alle bedrijfshunks?
doeiquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:40 schreef IJlien het volgende:
Nou mensen I'm out
Bye jitz![]()
hier zijn er mannen genoeg.. en de vrouwen weer schaarsquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
maar als je de hele dag tussen vrouwen zit, is een beetje man al heel verfrissend!
ruilen?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:44 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
hier zijn er mannen genoeg.. en de vrouwen weer schaars![]()
Loop eens een IT afdeling binnenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
maar als je de hele dag tussen vrouwen zit, is een beetje man al heel verfrissend!
tss, zet je bril rechtquote:
Let eens op je woorden jij!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:47 schreef Fisher het volgende:
[..]
tss, zet je bril recht
sommige mensen hebben nog een poging gedaan tot werken...
neuh, teveel moeite vandaag...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:49 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Let eens op je woorden jij!
Kusje haaj
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:53 schreef Remzerrr het volgende:
Mensen ik ga dr ook weer vandoorTot morgen!!
tot morgen!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:53 schreef Remzerrr het volgende:
Mensen ik ga dr ook weer vandoorTot morgen!!
lampensquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:54 schreef Mr-Z het volgende:
ik doe niet meer mee aan 70.. ik ga zo naar huis want m'n uren zitten er weer op voor vandaag![]()
![]()
Tot morgenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:40 schreef IJlien het volgende:
Nou mensen I'm out
Bye jitz![]()
met lange frans en baas b?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
gelukkig heb ik morgen maar een korte dag. ik heb namelijk supervisiebijeenkomst p school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |