You're welcomequote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:47 schreef IJlien het volgende:
[..]
oh dat is lief om te vragen zeg!
Ja t gaat wel, situatie is onveranderd, maar het is alweer bijna 3 uur dus das mooi
Dank je![]()
ik loop toch wel goed met die kliko hier hè?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
You're welcome![]()
Doe maar lekker rustig aan vandaag, straks lekker vroeg gaan slapen. Dan ben je morgen weer helemaal beter
aldus Dr. jitzzzzequote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
You're welcome![]()
Doe maar lekker rustig aan vandaag, straks lekker vroeg gaan slapen. Dan ben je morgen weer helemaal beter
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:49 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik loop toch wel goed met die kliko hier hè?
Dat zal ik zeker doen..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
You're welcome![]()
slecht, je had met een vlag moeten lopen van "IJlien ik zoek je!!!!"quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:50 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ja ik was er.. heb jou niet kunnen spotten![]()
Mij ook, zit heel hard na te denken over een power-napquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:50 schreef IJlien het volgende:
[..]
Dat zal ik zeker doen..![]()
Slapen klinkt me goed in de oren zeg![]()
Nee ik jou ook niet!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:50 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ja ik was er.. heb jou niet kunnen spotten![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:50 schreef Fisher het volgende:
[..]
slecht, je had met een vlag moeten lopen van "IJlien ik zoek je!!!!"
eem fokstagiar meeting, gaat dat nog gebeuren dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:51 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nee ik jou ook niet!
He verdikkie hadden we bijna een fokstagiair meeting gehad!
Waar stond je?
knox_ wasquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wat is er gebeurd met de quiz?
kwijt..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wat is er gebeurd met de quiz?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:52 schreef Fisher het volgende:
[..]
eem fokstagiar meeting, gaat dat nog gebeuren dan?
*voorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:52 schreef Fisher het volgende:
[..]
eem fokstagiar meeting, gaat dat nog gebeuren dan?
ik stond in de grote zaal boven bij die rand ergensquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:51 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nee ik jou ook niet!
He verdikkie hadden we bijna een fokstagiair meeting gehad!
Waar stond je?
idd 'werk'tijdquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
toch wel tijdens werktijd he
hehe, jij bent de baas.. dus regel of delegeer maarquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
toch wel tijdens werktijd he
ik ookquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:53 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik stond in de grote zaal boven bij die rand ergensen jij?
Een foto zegt meer dan 1000 woordenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:54 schreef IJlien het volgende:
[..]
ik ookik stond vanaf de bar boven gezien links, vlakbij de hoek..
Zal ik nog zeggen wat ik aan had![]()
Hier is het stikgezellig! ijsmeis zit hier nog ja!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:55 schreef leolinedance het volgende:
Ik ben een tijdje niet in het stagiaire topic geweest....zitten we in topic 69![]()
Even een kleine update van mijn stageleven voor degene die het interesseerd.
Laatste tijd toch weer aardig bezig geweest hier (DHV Milieuadviesbureau). Wat acquisitie gedaan en tijdje op een andere vestiging gezeten. Dat is ook wel leuk voor de afwisseling. Andere mensen, andere omgeving enz. Goeie kantine![]()
Maja nu begint het weer wat magerder te worden, dus heb dit topic maar weer even opgezocht. Is het nog een beetje gezellig hier? Zit ijsmeis nog op stage?
ps: Ik moet nog 2 uur, 2 dagen en 4 weken, dan heb ik VAKANTIE!!!![]()
dat is die ene bij jaguar..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:55 schreef knox_ het volgende:
Welke stagiaire werkt bij een autobedrijf?
peuRACquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:55 schreef knox_ het volgende:
Welke stagiaire werkt bij een autobedrijf?
welkom terug, hier is weinig veranderd.. nieuwe gezichten sommige zijn weg, maar voor de rest zelfde onzinquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:55 schreef leolinedance het volgende:
Ik ben een tijdje niet in het stagiaire topic geweest....zitten we in topic 69![]()
Laatste tijd toch weer aardig bezig geweest hier (DHV Milieuadviesbureau). Wat acquisitie gedaan en tijdje op een andere vestiging gezeten. Dat is ook wel leuk voor de afwisseling. Andere mensen, andere omgeving enz. Goeie kantine![]()
Maja nu begint het weer wat magerder te worden, dus heb dit topic maar weer even opgezocht. Is het nog een beetje gezellig hier? Zit ijsmeis nog op stage?
het is heel gezellig. ijsmeis is verdwenenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:55 schreef leolinedance het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |