You're welcomequote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:47 schreef IJlien het volgende:
[..]
oh dat is lief om te vragen zeg!
Ja t gaat wel, situatie is onveranderd, maar het is alweer bijna 3 uur dus das mooi
Dank je![]()
ik loop toch wel goed met die kliko hier hè?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
You're welcome![]()
Doe maar lekker rustig aan vandaag, straks lekker vroeg gaan slapen. Dan ben je morgen weer helemaal beter
aldus Dr. jitzzzzequote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
You're welcome![]()
Doe maar lekker rustig aan vandaag, straks lekker vroeg gaan slapen. Dan ben je morgen weer helemaal beter
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:49 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik loop toch wel goed met die kliko hier hè?
Dat zal ik zeker doen..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
You're welcome![]()
slecht, je had met een vlag moeten lopen van "IJlien ik zoek je!!!!"quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:50 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ja ik was er.. heb jou niet kunnen spotten![]()
Mij ook, zit heel hard na te denken over een power-napquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:50 schreef IJlien het volgende:
[..]
Dat zal ik zeker doen..![]()
Slapen klinkt me goed in de oren zeg![]()
Nee ik jou ook niet!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:50 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ja ik was er.. heb jou niet kunnen spotten![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:50 schreef Fisher het volgende:
[..]
slecht, je had met een vlag moeten lopen van "IJlien ik zoek je!!!!"
eem fokstagiar meeting, gaat dat nog gebeuren dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:51 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nee ik jou ook niet!
He verdikkie hadden we bijna een fokstagiair meeting gehad!
Waar stond je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |