Ja dat kan wel, k stond wel vaak over de railing te kijken naar dat stelletje triesterds (sommigen zijn echt erg..)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:02 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ja was met een aantal vrienden.. maar roze.. zou kunnen dat ik je van de achterkant gezien heb
ikke nog 20 dagenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:55 schreef leolinedance het volgende:
Ik ben een tijdje niet in het stagiaire topic geweest....zitten we in topic 69![]()
Even een kleine update van mijn stageleven voor degene die het interesseerd.
Laatste tijd toch weer aardig bezig geweest hier (DHV Milieuadviesbureau). Wat acquisitie gedaan en tijdje op een andere vestiging gezeten. Dat is ook wel leuk voor de afwisseling. Andere mensen, andere omgeving enz. Goeie kantine![]()
Maja nu begint het weer wat magerder te worden, dus heb dit topic maar weer even opgezocht. Is het nog een beetje gezellig hier? Zit ijsmeis nog op stage?
ps: Ik moet nog 2 uur, 2 dagen en 4 weken, dan heb ik VAKANTIE!!!![]()
waar is je bril?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:04 schreef Ballicious het volgende:
HOPPAAAAAAAAAA, stelletje schrale!
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:04 schreef Houniet het volgende:
ik weet al waar teardrop is
Spuug/slijm in besteld eten.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:04 schreef Houniet het volgende:
ik weet al waar teardrop is
Spuug/slijm in besteld eten.
ik ook af en toen wel ja.. maar zeker veel van die uitslovertjesquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:03 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja dat kan wel, k stond wel vaak over de railing te kijken naar dat stelletje triesterds (sommigen zijn echt erg..)
Ralphquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:06 schreef Megter het volgende:
Welke stagiair laat merken dat hij erg van dance houdt?
R-Alph (die houdt van lles met een Q)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:06 schreef Megter het volgende:
Welke stagiair laat merken dat hij erg van dance houdt?
gaatquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:04 schreef Steve-O het volgende:
Wat ben ik blij als die topic hier tot 1000 posts gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |