offtopicquote:Op maandag 16 mei 2005 21:47 schreef B4CO het volgende:
Pfff word je nou nooit eens moe van jezelf?
Ik denk dat dat bendelerders niet overkomtquote:Op maandag 16 mei 2005 21:46 schreef Bendeleider het volgende:
Ik met 2 jaar pizza coureur ervaring ben van mening dat de fastfood bestel branche behoorlijk achterbaks is.
Ik heb menig maal bij bekende adressen een flinke fluim gratis meegedaan.
Maar hoe groot is de kans dat ik z'n groene glibber heb gegeten?
Zijn er wel eens mensen die zoiets hebben gemerkt of gezien ?
Werkte bij dominos pizzaquote:Op maandag 16 mei 2005 21:49 schreef Steve-O het volgende:
Welke toko werk je ?
Mensen die bestellen terwijl het hondenweer is en dan nadrukkelijk naar mij vragen.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:47 schreef cappp het volgende:
Waarom zou je zoiets doen?
Heb 6x30 blikjes nep red bull.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:47 schreef B4CO het volgende:
Pfff word je nou nooit eens moe van jezelf?
Ow ok die dingen waren toch net kruk onderzetters bestelde altijd bij andere tenten .quote:
Ik heb daarvoor bij hollywood pizza gescheurd !quote:Op maandag 16 mei 2005 22:01 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ow ok die dingen waren toch net kruk onderzetters bestelde altijd bij andere tenten .
Ah. Hij gaat overal even 'Ja' posten. Ben jij even goed.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:04 schreef Tranceptor het volgende:
Ja
Als dat nodig is om een statement te maken...quote:
Ruis ? die volgt mij overal namelijkquote:
Uhh. Okee.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:09 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Als dat nodig is om een statement te maken...![]()
Ow. Boeiend.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:09 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ruis ? die volgt mij overal namelijk![]()
quote:
Nog boeiender.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:14 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
shoot me. moooh ik ben een hert !!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |