Het ziet er echt gigantisch mooi uit inderdaad (althans, ga deze niet kijken, maar wat ze in de presentatie lieten zien). Hoe gedetailleerder, hoe prachtiger. Alleen wil ik 't eigenlijk ook eens uit 't gamende perspectief zien, niet alleen vanuit een replay-camerastandpunt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:38 schreef Edenoniphobic het volgende:
Dit is ook een leuke "gadget-trailer". De Fight Night 3 demo, met focus op de gezichtsuitdrukkingen en wat daarmee mogelijk is. Ook weer erg realistisch geanimeerd.
http://media.ps3.ign.com/media/748/748455/vids_1.html
Vele malen mooier dan de Xbox 360quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb hier één woord voor, FUCK, wat mooi
Prachtig geanimeerd, maar wat is een zo'n game zonder bloed enzoquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:38 schreef Edenoniphobic het volgende:
Dit is ook een leuke "gadget-trailer". De Fight Night 3 demo, met focus op de gezichtsuitdrukkingen en wat daarmee mogelijk is. Ook weer erg realistisch geanimeerd.
http://media.ps3.ign.com/media/748/748455/vids_1.html
Krijg je dat weer.... laat elke console toch in haar waardequote:
Ik heb Fight Night 2 op de PS2, en dat is ook een soortgelijk swingend camera-standpunt, dus dit lijkt me gewoon actual in-game footage zoals je het ziet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:51 schreef twi het volgende:
[..]
Het ziet er echt gigantisch mooi uit inderdaad (althans, ga deze niet kijken, maar wat ze in de presentatie lieten zien). Hoe gedetailleerder, hoe prachtiger. Alleen wil ik 't eigenlijk ook eens uit 't gamende perspectief zien, niet alleen vanuit een replay-camerastandpunt.
Doe ik, maar tochquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Krijg je dat weer.... laat elke console toch in haar waardeTevens kan je dat gewoonweg niet zeggen op basis van techdemo's
Ja misschien wel, van de andere kant is dat volgens mij dus allemaal een kwestie van camera-standpunten, net zoals je in een willekeurig racegame ook een soort helikopter-chase view kunt innemen waarbij je het first-person-oog voor het racen uit het oog verliest en meer een cinematische game speelt. Maar zelfs al is het puur replay-werk, dan nog is dat net zoals bij de GT serie's alleen al leuk om dat soort zaken na de match te bekijken, en vind ik de animatie's van met name de arm/voet bewegingen super-echt. Het spel zal ongetwijfeld het beste vanuit 1st person of 3th person te spelen zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:03 schreef twi het volgende:
Derhalve vind ik die schitterende beelden van Killzone 2 en The Getaway interessanter, en vallen die bewegingen in 't gezicht na een klap meer onder de categorie van die techdemo van die acteur in Spiderman voor me, eigenlijk.
Het is idd een kunst om gameplay te versmelten met zo cinematisch mogelijk beelden, en op een dusdanige manier je game te laten spelen zonder dat je cameraviewpoint je gevechten of racen teveel beinvloedt. Maar het kan wel denk ik, zeker als de camera meer A.I. krijgt zodat ie meedenkt in de gameplay.quote:Ik bedoel, cinematische camerastandpunten (als je begrijpt wat ik bedoel) zijn fantastisch om die details te laten zien, maar hoe komen die details bij echte gameplay-camerastandpunten tot hun recht.
Zit er wel in denk ik, zit ook al in FN2. Als ze zweetdruppeltjes en gezichtvervormingen in realtime kunnen simuleren, kan dat ook met bloed.quote:Prachtig geanimeerd, maar wat is een zo'n game zonder bloed enzo
quote:
http://media.ps3.ign.com/media/748/748505/vids_1.htmlquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:16 schreef Ker_Plunk het volgende:
Welk filmpje is gemaakt met de Unreal engine?
Je kunt het filmpje zien als je de pers conferentie bekijkt. Epic was heel erg trosts dat ze 1 gangetje (met uitzicht) in 2 maanden hebben gemaakt met een engine die al bestond..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:16 schreef Ker_Plunk het volgende:
Welk filmpje is gemaakt met de Unreal engine?
Volgens mij bestond het hele filmpje al, maar hebben ze er twee maanden over gedaan om het naar de PS3 te porten..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:18 schreef BMH het volgende:
Je kunt het filmpje zien als je de pers conferentie bekijkt. Epic was heel erg trosts dat ze 1 gangetje (met uitzicht) in 2 maanden hebben gemaakt met een engine die al bestond..
Ik verwacht een enorme productietijd bij games voor de nextgen consoles![]()
Mmm, ik had de eerste helft van de conf. over geslagen, dacht dat alleen tech talk wasquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Je kunt het filmpje zien als je de pers conferentie bekijkt. Epic was heel erg trosts dat ze 1 gangetje (met uitzicht) in 2 maanden hebben gemaakt met een engine die al bestond..
Ik verwacht een enorme productietijd bij games voor de nextgen consoles![]()
Killzone 2 komt van een klein bedrijf. Dus je lult maar weer wat.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:27 schreef BMH het volgende:
Dit kan wel eens het eind betekenen van de kleine developers.. Het maken van een game met zulke graphics eist te veel tijd en geld waardoor het alleen maar weggelegd is voor de grotere publishers.
Waarom denk je dat er dingen zijn als XNA, DirectX, engines die je off the shell kan kopen, speedtree, etc?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:27 schreef BMH het volgende:
Dit kan wel eens het eind betekenen van de kleine developers.. Het maken van een game met zulke graphics eist te veel tijd en geld waardoor het alleen maar weggelegd is voor de grotere publishers.
Waarom verbaasd me dit nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:27 schreef BMH het volgende:
De Xbox 360 vond ik een enorme tegenvaller, maar de PS3 heeft me enorm verrast.
Erm toen ik de mensen van guerilla sprak in december hadden ze meer dan 80 man in dienst...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Killzone 2 komt van een klein bedrijf. Dus je lult maar weer wat.
Overigens begrijp ik niet dat je zo onder de indruk bent van een tech demo. Jij zou toch wel beter moeten weten..
Inderdaad. Zowel de PS3 als de X360 hebben enorme indruk gemaakt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waarom verbaasd me dit nietZelf vind ik ze allemaal prachtig !
Killzonne heeft een aardig grote uitgever die wat geld op zak heeft.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Killzone 2 komt van een klein bedrijf. Dus je lult maar weer wat.
Overigens begrijp ik niet dat je zo onder de indruk bent van een tech demo. Jij zou toch wel beter moeten weten..
Klopt,.... heb er zin in !quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad. Zowel de PS3 als de X360 hebben enorme indruk gemaakt..
Ivm met de grote jongens is het nog een relatief klein en onbekend bedrijf.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:31 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Erm toen ik de mensen van guerilla sprak in december hadden ze meer dan 80 man in dienst...
Jij had het over developers.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Killzonne heeft een aardig grote uitgever die wat geld op zak heeft.![]()
Ik bedoelde dus de kleine developers zonder een grote uitgever of een zakcentje op zak.quote:
Ja ok. Wat zij de prijzen eigenlijk? 1000?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gewoon allebei kopen. Zit een jaar tussen of zo.
en ze waren zelfs aan het uitbreidenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:31 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Erm toen ik de mensen van guerilla sprak in december hadden ze meer dan 80 man in dienst...
Ik eheb Nintendo's genoeg gezienquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:35 schreef BMH het volgende:
Ik houd het niet meer vol. Ik moet Nintendo's presentatie zien!
blijf dan alsjeblieft hier weg als je alleen maar over Nintendo kan pratenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:35 schreef BMH het volgende:
Ik houd het niet meer vol. Ik moet Nintendo's presentatie zien!
Nogmaalsquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:30 schreef H.Flick het volgende:
Lukt het iemand om het filmpje van de sony persconferentie te downoaden van IGN (insider)? Bij mij houdt hij er al na 30MB mee op.
De geruchten gaan dat de X360 "slechts" 350 dollar gaat kosten.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:36 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ja ok. Wat zij de prijzen eigenlijk? 1000?
Ik weet niet hoeveel jij denkt dat een developer normaal in dienst heeft. maar 80 is al redelijk wat.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ivm met de grote jongens is het nog een relatief klein en onbekend bedrijf.
Stukkie lager mag ik hopen, je kunt het makkelijk halveren denk ik zo.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:36 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ja ok. Wat zij de prijzen eigenlijk? 1000?
Ow. Dan komt het tot een wat betere prijs! Niet dat ik hem gelijk ga kopen hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:39 schreef peristilius het volgende:
[..]
Stukkie lager mag ik hopen, je kunt het makkelijk halveren denk ik zo.
350 dollar ?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De geruchten gaan dat de X360 "slechts" 350 dollar gaat kosten.
maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk. Het zou iig fantastisch zijn.
De PS3 zal denk ik wel wat duurder zijn. Heb geen idee, misschien gaan ze mee in die lage prijzen. Ik hoop het wel iig.
Hij moet iig wel HEEL duur worden wil ik um niet bij de release in huis halen..
Mja, zal dan ook wel 350 euro worden. Europa is altijd duurder.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:40 schreef AMD64 het volgende:
[..]
350 dollar ?
Dat is zo'n 300 euro !
Maar. Ik wacht liever op de PS3
Dan wacht ik zeker een paar jaarquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, zal dan ook wel 350 euro worden. Europa is altijd duurder.
Evengoed is het natuurlijk schandalig goedkoop. Zal ook wel een onzingerucht zijn.
Ik gok dat beide consoles zo rond de 450-600 euro zullen zitten.
Kan je lang wachten... heeft met de PS2 ook een tijdje geduurd. Ik zou het niet uithoudenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:43 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dan wacht ik zeker een paar jaar
Tot het ongeveer 200 is
Ik schrokm ook even. Nadeel van de DS2 waren de te korte pootjes, dat lijkt met deze wel opgelost.quote:
Ziet er waanzinnig uit, maar in hoeverre dit ingame is... Vind het raar dat het steeds switched.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:41 schreef H.Flick het volgende:
Holy Shit! ik heb net de Killzone trailer voor het eerst gezien en het ziet er echt zo geweldig uit!!!
Ik kan niet meer wachten.
Half the fun is ook het installeren van je nieuwe console, alles netjes uit de verpakking halen en eerst vol bewondering bekijken. Alleen daarom al kijk ik uit naar de next gen consolesquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ziet er waanzinnig uit, maar in hoeverre dit ingame is... Vind het raar dat het steeds switched.
Makkelijkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:44 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Kan je lang wachten... heeft met de PS2 ook een tijdje geduurd. Ik zou het niet uithouden
Ik heb ook 2 PC's, een PS2, een Xbox, een GameCube, een PSP en een berg andere hobbies naast gamen. Maar toch kan ik niet wachtenquote:
PSPquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:47 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 PC's, een PS2, een Xbox, een GameCube, een PSP en een berg andere hobbies naast gamen. Maar toch kan ik niet wachten
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:49 schreef AMD64 het volgende:
[..]
PSP
Import neem ik aan?
Ik heb: 1 GameBoy, 1 SuperVision, 1 Nintendo 16bit, 1 Playstation 2, Xbox, 2 PC's.
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:07 schreef chibibo het volgende:
Die techdemo van Final Fantasy VII deed me wel kwijlen, zeg.
Ik vraag me af hoe lang het gaat duren tot de eerste online petitie om toch een remake te gaan maken.
Ik zat ook te gillen. Als er een game op de Ps3 mag verschijnen dan is het deze wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:07 schreef chibibo het volgende:
Die techdemo van Final Fantasy VII deed me wel kwijlen, zeg.
Ik vraag me af hoe lang het gaat duren tot de eerste online petitie om toch een remake te gaan maken.
Die zitten er in inderdaad.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:13 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben nu zowel de hele sony pers conferentie als de trailers en demos aan het downloaden. Is dat dubbel op en zitten die demos ook in de pers conferentie? ja, zeker.
GTA is inderdaad nog niet aangekondigd, maar ik reken er wel op dat het een launchgame wordt, zeker in Europa. De jongens van Rockstar hebben nog minstens anderhalf jaar de tijd om de game te bouwen, en gezien het feit dat ze vast al begonnen zijn moet dat best wel kunnen lukken.. Plus het geld dat Sony ongetwijfeld met bakken hun kant op gooit om GTA exclusief en als launchgame te hebben op de ps3..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:44 schreef H.Flick het volgende:
Ik las trouwens in het vorige PS3 topic dat GTA een lauchtitel gaat worden, hier heb ik vervolgens nooit meer iets over gelezen. Was het een hoax ofzo?
Nou euh.. hij lijkt op een banaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom zeurt iedereen over de controller? Hij ziet er beter en ergonomischer uit dan de Dual Shock 1 en 2.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:52 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]![]()
Paar weken geleden bij verhuizen meerdere games van weggegooid
Ziet er uit als iets wat te makkelijk uit je handen glipt als je een beetje klamme handjes hebt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom zeurt iedereen over de controller? Hij ziet er beter en ergonomischer uit dan de Dual Shock 1 en 2.
Ik vind hem ook wel oké, alleen die schouderknoppen lijken me onhandig. Maar dat zal wel de beste plek voor ze zijn met zo'n controllervorm.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hij ziet er goed uit, Maar die puntenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Of juist welquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:24 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hij ziet er goed uit, Maar die puntenNet zo'n vrouwvriendelijke vriend
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:27 schreef Omkron het volgende:
Zeg daggla.. jij was tot voor kort toch geen spelcomputer-fanaat.. ?
Volgens was je bij san-andreas pas ingestapt.. klopt dat..?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |