Volgens mij bestond het hele filmpje al, maar hebben ze er twee maanden over gedaan om het naar de PS3 te porten..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:18 schreef BMH het volgende:
Je kunt het filmpje zien als je de pers conferentie bekijkt. Epic was heel erg trosts dat ze 1 gangetje (met uitzicht) in 2 maanden hebben gemaakt met een engine die al bestond..
Ik verwacht een enorme productietijd bij games voor de nextgen consoles![]()
Mmm, ik had de eerste helft van de conf. over geslagen, dacht dat alleen tech talk wasquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Je kunt het filmpje zien als je de pers conferentie bekijkt. Epic was heel erg trosts dat ze 1 gangetje (met uitzicht) in 2 maanden hebben gemaakt met een engine die al bestond..
Ik verwacht een enorme productietijd bij games voor de nextgen consoles![]()
Killzone 2 komt van een klein bedrijf. Dus je lult maar weer wat.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:27 schreef BMH het volgende:
Dit kan wel eens het eind betekenen van de kleine developers.. Het maken van een game met zulke graphics eist te veel tijd en geld waardoor het alleen maar weggelegd is voor de grotere publishers.
Waarom denk je dat er dingen zijn als XNA, DirectX, engines die je off the shell kan kopen, speedtree, etc?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:27 schreef BMH het volgende:
Dit kan wel eens het eind betekenen van de kleine developers.. Het maken van een game met zulke graphics eist te veel tijd en geld waardoor het alleen maar weggelegd is voor de grotere publishers.
Waarom verbaasd me dit nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:27 schreef BMH het volgende:
De Xbox 360 vond ik een enorme tegenvaller, maar de PS3 heeft me enorm verrast.
Erm toen ik de mensen van guerilla sprak in december hadden ze meer dan 80 man in dienst...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Killzone 2 komt van een klein bedrijf. Dus je lult maar weer wat.
Overigens begrijp ik niet dat je zo onder de indruk bent van een tech demo. Jij zou toch wel beter moeten weten..
Inderdaad. Zowel de PS3 als de X360 hebben enorme indruk gemaakt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waarom verbaasd me dit nietZelf vind ik ze allemaal prachtig !
Killzonne heeft een aardig grote uitgever die wat geld op zak heeft.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Killzone 2 komt van een klein bedrijf. Dus je lult maar weer wat.
Overigens begrijp ik niet dat je zo onder de indruk bent van een tech demo. Jij zou toch wel beter moeten weten..
Klopt,.... heb er zin in !quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad. Zowel de PS3 als de X360 hebben enorme indruk gemaakt..
Ivm met de grote jongens is het nog een relatief klein en onbekend bedrijf.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:31 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Erm toen ik de mensen van guerilla sprak in december hadden ze meer dan 80 man in dienst...
Jij had het over developers.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Killzonne heeft een aardig grote uitgever die wat geld op zak heeft.![]()
Ik bedoelde dus de kleine developers zonder een grote uitgever of een zakcentje op zak.quote:
Ja ok. Wat zij de prijzen eigenlijk? 1000?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gewoon allebei kopen. Zit een jaar tussen of zo.
en ze waren zelfs aan het uitbreidenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:31 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Erm toen ik de mensen van guerilla sprak in december hadden ze meer dan 80 man in dienst...
Ik eheb Nintendo's genoeg gezienquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:35 schreef BMH het volgende:
Ik houd het niet meer vol. Ik moet Nintendo's presentatie zien!
blijf dan alsjeblieft hier weg als je alleen maar over Nintendo kan pratenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:35 schreef BMH het volgende:
Ik houd het niet meer vol. Ik moet Nintendo's presentatie zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |