abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 mei 2005 @ 10:49:29 #101
8369 speknek
Another day another slay
pi_27076922
Ja bij Sony moet je altijd een slag om de arm houden heb ik het idee. De PlayStation 2 kon ook veeeel meer polygonen per seconde op het beeldscherm toveren dan de Gamecube. Waren ze er alleen wel bij vergeten te zeggen dat dat was als je alle polygonen flat-shade en ze gewoon met een ruime z-buffer allemaal achter elkaar plakte en maar eentje tekende.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 10:51:14 #102
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27076966
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 10:38 schreef Edenoniphobic het volgende:
Dit is ook een leuke "gadget-trailer". De Fight Night 3 demo, met focus op de gezichtsuitdrukkingen en wat daarmee mogelijk is. Ook weer erg realistisch geanimeerd.

http://media.ps3.ign.com/media/748/748455/vids_1.html
Het ziet er echt gigantisch mooi uit inderdaad (althans, ga deze niet kijken, maar wat ze in de presentatie lieten zien). Hoe gedetailleerder, hoe prachtiger. Alleen wil ik 't eigenlijk ook eens uit 't gamende perspectief zien, niet alleen vanuit een replay-camerastandpunt.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 10:52:51 #103
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_27077014
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 10:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb hier één woord voor, FUCK, wat mooi
Vele malen mooier dan de Xbox 360
  dinsdag 17 mei 2005 @ 10:56:12 #104
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27077106
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 10:52 schreef AMD64 het volgende:

[..]

Vele malen mooier dan de Xbox 360
Knap dat je dat kunt zien van een paar techdemo's en een brakke kwaliteit stream.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 10:56:19 #105
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27077112
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 10:52 schreef AMD64 het volgende:

[..]

Vele malen mooier dan de Xbox 360
Le-zen.
Techdemo vs. ingame graphics. .
-
  dinsdag 17 mei 2005 @ 10:58:11 #106
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_27077168
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 10:38 schreef Edenoniphobic het volgende:
Dit is ook een leuke "gadget-trailer". De Fight Night 3 demo, met focus op de gezichtsuitdrukkingen en wat daarmee mogelijk is. Ook weer erg realistisch geanimeerd.

http://media.ps3.ign.com/media/748/748455/vids_1.html
Prachtig geanimeerd, maar wat is een zo'n game zonder bloed enzo
  dinsdag 17 mei 2005 @ 10:58:36 #107
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_27077175
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 10:52 schreef AMD64 het volgende:

[..]

Vele malen mooier dan de Xbox 360
Krijg je dat weer.... laat elke console toch in haar waarde Tevens kan je dat gewoonweg niet zeggen op basis van techdemo's
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_27077232
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 10:51 schreef twi het volgende:

[..]

Het ziet er echt gigantisch mooi uit inderdaad (althans, ga deze niet kijken, maar wat ze in de presentatie lieten zien). Hoe gedetailleerder, hoe prachtiger. Alleen wil ik 't eigenlijk ook eens uit 't gamende perspectief zien, niet alleen vanuit een replay-camerastandpunt.
Ik heb Fight Night 2 op de PS2, en dat is ook een soortgelijk swingend camera-standpunt, dus dit lijkt me gewoon actual in-game footage zoals je het ziet.

Veel trailers lijken daardoor niet in-game, maar dat is puur een kwestie van camera-standpunten die genomen worden. Dat in bepaalde stukjes van de trailers slowmotion aangezet wordt doet ook verder niets af aan de gameplay, in fact, ik had begrepen dat een van de special effects features van die Nvidia het vertraging (bullittime) is van indrukwekkende scenes of explosies.

Met deze twee zaken krijg je al heel snel een versmelting van real-time scipted scenes met actual ingame gameplay, en krijg je ook automatisch het cinematische effect zoals dat in Fight Night, KZ2 en de Getaway gebeurt, met dat zoomen van de camera er nog bij.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 11:03:48 #109
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27077352
Ik heb Fight Night 2 op de Xbox gedaan, en daar zie je nooit een camerastandpunt zoals bijvoorbeeld bij het allermooiste detail (dat vervormen van 't gezicht), dus ik vraag me af in hoeverre het veel nut heeft dat die details zo prachtig zijn. Hopelijk wordt daar dus wat mee gedaan.

Derhalve vind ik die schitterende beelden van Killzone 2 en The Getaway interessanter, en vallen die bewegingen in 't gezicht na een klap meer onder de categorie van die techdemo van die acteur in Spiderman voor me, eigenlijk.

Ik bedoel, cinematische camerastandpunten (als je begrijpt wat ik bedoel) zijn fantastisch om die details te laten zien, maar hoe komen die details bij echte gameplay-camerastandpunten tot hun recht.

Zeg maar hetzelfde als wat je altijd bijs screenshots van willekeurige racegames hebt: die hebben nooit enige nut, want ze zijn meestal schuin van voren genomen, terwijl je 99% van de tijd recht naar de achterkant van de auto zit te kijken.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 11:05:11 #110
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_27077393
Mooi bakkie alleen die joystick
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  dinsdag 17 mei 2005 @ 11:08:24 #111
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_27077478
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 10:58 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Krijg je dat weer.... laat elke console toch in haar waarde Tevens kan je dat gewoonweg niet zeggen op basis van techdemo's
Doe ik, maar toch
pi_27077683
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 11:03 schreef twi het volgende:
Derhalve vind ik die schitterende beelden van Killzone 2 en The Getaway interessanter, en vallen die bewegingen in 't gezicht na een klap meer onder de categorie van die techdemo van die acteur in Spiderman voor me, eigenlijk.
Ja misschien wel, van de andere kant is dat volgens mij dus allemaal een kwestie van camera-standpunten, net zoals je in een willekeurig racegame ook een soort helikopter-chase view kunt innemen waarbij je het first-person-oog voor het racen uit het oog verliest en meer een cinematische game speelt. Maar zelfs al is het puur replay-werk, dan nog is dat net zoals bij de GT serie's alleen al leuk om dat soort zaken na de match te bekijken, en vind ik de animatie's van met name de arm/voet bewegingen super-echt. Het spel zal ongetwijfeld het beste vanuit 1st person of 3th person te spelen zijn.
quote:
Ik bedoel, cinematische camerastandpunten (als je begrijpt wat ik bedoel) zijn fantastisch om die details te laten zien, maar hoe komen die details bij echte gameplay-camerastandpunten tot hun recht.
Het is idd een kunst om gameplay te versmelten met zo cinematisch mogelijk beelden, en op een dusdanige manier je game te laten spelen zonder dat je cameraviewpoint je gevechten of racen teveel beinvloedt. Maar het kan wel denk ik, zeker als de camera meer A.I. krijgt zodat ie meedenkt in de gameplay.
quote:
Prachtig geanimeerd, maar wat is een zo'n game zonder bloed enzo
Zit er wel in denk ik, zit ook al in FN2. Als ze zweetdruppeltjes en gezichtvervormingen in realtime kunnen simuleren, kan dat ook met bloed.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 11:22:03 #113
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27077812
Het kan wel, dat liet Killzone zien (en in mindere mate Motordingus, ben de titel even kwijt).

Die Jappen moeten trouwens inderdaad eens Engels leren, maar die Brit presenteerde de show echt erg goed.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 11:25:11 #114
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_27077884
Als killzone ingame was is het echt geweldig.. Maar ik twijfel daar enorm aan omdat ik niet kan geloven dat een Nederlandse dveloper in zo'n korte tijd (launch killzone - e3) zo'n indurkwekkende ingame presentatie kan leveren.

Ook zat de camera wel vaak op het juiste punt. Te vaak voor ingame beelden imo. Maar het zag er heftig uit.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 17 mei 2005 @ 11:27:36 #115
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_27077955
Nu maar afwachten op de prijs
  dinsdag 17 mei 2005 @ 11:36:36 #116
100496 H.Flick
Turn-based
pi_27078197
Xbox360, PS3... who cares! Ik wil ze allemaal!

Maar qua design is de PS3 duidelijk mooier
  dinsdag 17 mei 2005 @ 12:07:37 #117
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_27079014


It wasn't me!
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 17 mei 2005 @ 12:09:41 #118
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_27079076
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 12:07 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]

It wasn't me!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_27079082
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 12:07 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]

It wasn't me!
beginnen ze nu al met dat soort dingen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  FOK!fossiel dinsdag 17 mei 2005 @ 12:10:21 #120
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_27079097
Wat een gezeik op die controller, wacht nou maar met oordelen tot je het ding in je handen hebt gehad.

Wel een leuk hebbedingetje, wordt straks moeilijk kiezen in elk geval .
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  dinsdag 17 mei 2005 @ 12:12:58 #121
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_27079167
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 12:07 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]

It wasn't me!
  dinsdag 17 mei 2005 @ 12:14:05 #122
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_27079202
Die grill
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_27079274
Welk filmpje is gemaakt met de Unreal engine?
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_27079311
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 12:16 schreef Ker_Plunk het volgende:
Welk filmpje is gemaakt met de Unreal engine?
http://media.ps3.ign.com/media/748/748505/vids_1.html
  dinsdag 17 mei 2005 @ 12:18:35 #125
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_27079312
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 12:16 schreef Ker_Plunk het volgende:
Welk filmpje is gemaakt met de Unreal engine?
Je kunt het filmpje zien als je de pers conferentie bekijkt. Epic was heel erg trosts dat ze 1 gangetje (met uitzicht) in 2 maanden hebben gemaakt met een engine die al bestond..

Ik verwacht een enorme productietijd bij games voor de nextgen consoles
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 17 mei 2005 @ 12:18:43 #126
100496 H.Flick
Turn-based
pi_27079315
Zo, ik ga even 1,27GB aan Sony Press Conference downloaden van IGN
  dinsdag 17 mei 2005 @ 12:20:23 #127
8369 speknek
Another day another slay
pi_27079357
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 12:18 schreef BMH het volgende:
Je kunt het filmpje zien als je de pers conferentie bekijkt. Epic was heel erg trosts dat ze 1 gangetje (met uitzicht) in 2 maanden hebben gemaakt met een engine die al bestond..

Ik verwacht een enorme productietijd bij games voor de nextgen consoles
Volgens mij bestond het hele filmpje al, maar hebben ze er twee maanden over gedaan om het naar de PS3 te porten..
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_27079499
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 12:18 schreef BMH het volgende:

[..]

Je kunt het filmpje zien als je de pers conferentie bekijkt. Epic was heel erg trosts dat ze 1 gangetje (met uitzicht) in 2 maanden hebben gemaakt met een engine die al bestond..

Ik verwacht een enorme productietijd bij games voor de nextgen consoles
Mmm, ik had de eerste helft van de conf. over geslagen, dacht dat alleen tech talk was
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_27079514
Hoi allemaal, welkom in het PlayStation 3 topic, dus niet het vergelijk hier de Revo met Xbox 360 topic

--edit--
Alle nintendo en microsoft dingen opgeruimd, als je het zo graag wilt hebben over de revo dan kan dat in het revolution topic, microsoft dingen kunnen weer mooi in het Xbox 360 topic
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 12:27:26 #130
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_27079542
Waarom krijg ik het gevoel dat Nintendo vandaag hevig zal worden uitgelachen? Ik denk dat Reggie's charme niet op kan tegen de PS3.

De Xbox 360 vond ik een enorme tegenvaller, maar de PS3 heeft me enorm verrast. Ik ben nooit fan geweest van de game line-up van de Playstation consoles en het zelfde geld voor de line-up van de PS3 op dit moment. Maar wat een krachtpatser is het. Overtreft alles wat ik dacht te zien dit jaar.

Dit kan wel eens het eind betekenen van de kleine developers.. Het maken van een game met zulke graphics eist te veel tijd en geld waardoor het alleen maar weggelegd is voor de grotere publishers.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 17 mei 2005 @ 12:30:05 #131
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27079603
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 12:27 schreef BMH het volgende:

Dit kan wel eens het eind betekenen van de kleine developers.. Het maken van een game met zulke graphics eist te veel tijd en geld waardoor het alleen maar weggelegd is voor de grotere publishers.
Killzone 2 komt van een klein bedrijf. Dus je lult maar weer wat.
Overigens begrijp ik niet dat je zo onder de indruk bent van een tech demo. Jij zou toch wel beter moeten weten. .
-
  dinsdag 17 mei 2005 @ 12:30:20 #132
100496 H.Flick
Turn-based
pi_27079610
Lukt het iemand om het filmpje van de sony persconferentie te downoaden van IGN (insider)? Bij mij houdt hij er al na 30MB mee op .
  dinsdag 17 mei 2005 @ 12:30:49 #133
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_27079624
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 12:27 schreef BMH het volgende:
Dit kan wel eens het eind betekenen van de kleine developers.. Het maken van een game met zulke graphics eist te veel tijd en geld waardoor het alleen maar weggelegd is voor de grotere publishers.
Waarom denk je dat er dingen zijn als XNA, DirectX, engines die je off the shell kan kopen, speedtree, etc?
  dinsdag 17 mei 2005 @ 12:31:11 #134
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_27079634
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 12:27 schreef BMH het volgende:
De Xbox 360 vond ik een enorme tegenvaller, maar de PS3 heeft me enorm verrast.
Waarom verbaasd me dit niet Zelf vind ik ze allemaal prachtig !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 12:31:30 #135
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_27079638
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 12:30 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Killzone 2 komt van een klein bedrijf. Dus je lult maar weer wat.
Overigens begrijp ik niet dat je zo onder de indruk bent van een tech demo. Jij zou toch wel beter moeten weten. .
Erm toen ik de mensen van guerilla sprak in december hadden ze meer dan 80 man in dienst...
  dinsdag 17 mei 2005 @ 12:31:43 #136
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27079643
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 12:31 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Waarom verbaasd me dit niet Zelf vind ik ze allemaal prachtig !
Inderdaad. Zowel de PS3 als de X360 hebben enorme indruk gemaakt. .
-
  dinsdag 17 mei 2005 @ 12:32:26 #137
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_27079661
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 12:30 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Killzone 2 komt van een klein bedrijf. Dus je lult maar weer wat.
Overigens begrijp ik niet dat je zo onder de indruk bent van een tech demo. Jij zou toch wel beter moeten weten. .
Killzonne heeft een aardig grote uitgever die wat geld op zak heeft.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 17 mei 2005 @ 12:32:44 #138
120505 Sentry
Blood,sweat & Tears
pi_27079670
Gaat weer genoeg kosten iig :S
- wij doen dingen die andere niet doen -
  dinsdag 17 mei 2005 @ 12:33:00 #139
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_27079676
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 12:31 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Inderdaad. Zowel de PS3 als de X360 hebben enorme indruk gemaakt. .
Klopt,.... heb er zin in !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 12:33:03 #140
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27079677
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 12:31 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Erm toen ik de mensen van guerilla sprak in december hadden ze meer dan 80 man in dienst...
Ivm met de grote jongens is het nog een relatief klein en onbekend bedrijf.
-
  dinsdag 17 mei 2005 @ 12:33:29 #141
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_27079689
Het probleem bij de Xbox360 presentatie was de Perfect Dark Zero trailer.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 17 mei 2005 @ 12:33:37 #142
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27079694
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 12:32 schreef BMH het volgende:

[..]

Killzonne heeft een aardig grote uitgever die wat geld op zak heeft.
Jij had het over developers. .
-
  dinsdag 17 mei 2005 @ 12:34:08 #143
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_27079709
Ik ga nu flink twijfelen
  dinsdag 17 mei 2005 @ 12:34:50 #144
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27079723
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 12:34 schreef AMD64 het volgende:
Ik ga nu flink twijfelen
Gewoon allebei kopen. Zit een jaar tussen of zo .
-
  dinsdag 17 mei 2005 @ 12:35:00 #145
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_27079732
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 12:33 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Jij had het over developers. .
Ik bedoelde dus de kleine developers zonder een grote uitgever of een zakcentje op zak.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 17 mei 2005 @ 12:35:54 #146
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_27079753
Ik houd het niet meer vol. Ik moet Nintendo's presentatie zien!
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 17 mei 2005 @ 12:36:00 #147
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_27079756
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 12:34 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Gewoon allebei kopen. Zit een jaar tussen of zo .
Ja ok. Wat zij de prijzen eigenlijk? 1000?
  dinsdag 17 mei 2005 @ 12:36:50 #148
34586 kepler
No bounce, no play
pi_27079780
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 12:31 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Erm toen ik de mensen van guerilla sprak in december hadden ze meer dan 80 man in dienst...
en ze waren zelfs aan het uitbreiden
dat was dus voor deel 2 op de PS3
The line is a dot to you!
  dinsdag 17 mei 2005 @ 12:36:51 #149
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_27079781
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 12:35 schreef BMH het volgende:
Ik houd het niet meer vol. Ik moet Nintendo's presentatie zien!
Ik eheb Nintendo's genoeg gezien
  dinsdag 17 mei 2005 @ 12:37:33 #150
34586 kepler
No bounce, no play
pi_27079798
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 12:35 schreef BMH het volgende:
Ik houd het niet meer vol. Ik moet Nintendo's presentatie zien!
blijf dan alsjeblieft hier weg als je alleen maar over Nintendo kan praten
The line is a dot to you!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')