quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:49 schreef AMD64 het volgende:
[..]
PSP
Import neem ik aan?
Ik heb: 1 GameBoy, 1 SuperVision, 1 Nintendo 16bit, 1 Playstation 2, Xbox, 2 PC's.
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:07 schreef chibibo het volgende:
Die techdemo van Final Fantasy VII deed me wel kwijlen, zeg.
Ik vraag me af hoe lang het gaat duren tot de eerste online petitie om toch een remake te gaan maken.
Ik zat ook te gillen. Als er een game op de Ps3 mag verschijnen dan is het deze wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:07 schreef chibibo het volgende:
Die techdemo van Final Fantasy VII deed me wel kwijlen, zeg.
Ik vraag me af hoe lang het gaat duren tot de eerste online petitie om toch een remake te gaan maken.
Die zitten er in inderdaad.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:13 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben nu zowel de hele sony pers conferentie als de trailers en demos aan het downloaden. Is dat dubbel op en zitten die demos ook in de pers conferentie? ja, zeker.
GTA is inderdaad nog niet aangekondigd, maar ik reken er wel op dat het een launchgame wordt, zeker in Europa. De jongens van Rockstar hebben nog minstens anderhalf jaar de tijd om de game te bouwen, en gezien het feit dat ze vast al begonnen zijn moet dat best wel kunnen lukken.. Plus het geld dat Sony ongetwijfeld met bakken hun kant op gooit om GTA exclusief en als launchgame te hebben op de ps3..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:44 schreef H.Flick het volgende:
Ik las trouwens in het vorige PS3 topic dat GTA een lauchtitel gaat worden, hier heb ik vervolgens nooit meer iets over gelezen. Was het een hoax ofzo?
Nou euh.. hij lijkt op een banaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom zeurt iedereen over de controller? Hij ziet er beter en ergonomischer uit dan de Dual Shock 1 en 2.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:52 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]![]()
Paar weken geleden bij verhuizen meerdere games van weggegooid
Ziet er uit als iets wat te makkelijk uit je handen glipt als je een beetje klamme handjes hebt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom zeurt iedereen over de controller? Hij ziet er beter en ergonomischer uit dan de Dual Shock 1 en 2.
Ik vind hem ook wel oké, alleen die schouderknoppen lijken me onhandig. Maar dat zal wel de beste plek voor ze zijn met zo'n controllervorm.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hij ziet er goed uit, Maar die puntenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Of juist welquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:24 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hij ziet er goed uit, Maar die puntenNet zo'n vrouwvriendelijke vriend
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:27 schreef Omkron het volgende:
Zeg daggla.. jij was tot voor kort toch geen spelcomputer-fanaat.. ?
Volgens was je bij san-andreas pas ingestapt.. klopt dat..?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |