Nogmaalsquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:30 schreef H.Flick het volgende:
Lukt het iemand om het filmpje van de sony persconferentie te downoaden van IGN (insider)? Bij mij houdt hij er al na 30MB mee op.

De geruchten gaan dat de X360 "slechts" 350 dollar gaat kosten.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:36 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ja ok. Wat zij de prijzen eigenlijk? 1000?

Ik weet niet hoeveel jij denkt dat een developer normaal in dienst heeft. maar 80 is al redelijk wat.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ivm met de grote jongens is het nog een relatief klein en onbekend bedrijf.

Stukkie lager mag ik hopen, je kunt het makkelijk halveren denk ik zo.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:36 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ja ok. Wat zij de prijzen eigenlijk? 1000?

Ow. Dan komt het tot een wat betere prijs! Niet dat ik hem gelijk ga kopen hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:39 schreef peristilius het volgende:
[..]
Stukkie lager mag ik hopen, je kunt het makkelijk halveren denk ik zo.

350 dollar ?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De geruchten gaan dat de X360 "slechts" 350 dollar gaat kosten.
maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk. Het zou iig fantastisch zijn.
De PS3 zal denk ik wel wat duurder zijn. Heb geen idee, misschien gaan ze mee in die lage prijzen. Ik hoop het wel iig.
Hij moet iig wel HEEL duur worden wil ik um niet bij de release in huis halen..

Mja, zal dan ook wel 350 euro worden. Europa is altijd duurder.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:40 schreef AMD64 het volgende:
[..]
350 dollar ?
Dat is zo'n 300 euro !
Maar. Ik wacht liever op de PS3

Dan wacht ik zeker een paar jaarquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, zal dan ook wel 350 euro worden. Europa is altijd duurder.
Evengoed is het natuurlijk schandalig goedkoop. Zal ook wel een onzingerucht zijn.
Ik gok dat beide consoles zo rond de 450-600 euro zullen zitten.

Kan je lang wachten... heeft met de PS2 ook een tijdje geduurd. Ik zou het niet uithoudenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:43 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dan wacht ik zeker een paar jaar
Tot het ongeveer 200 is

Ik schrokm ook even. Nadeel van de DS2 waren de te korte pootjes, dat lijkt met deze wel opgelost.quote:

Ziet er waanzinnig uit, maar in hoeverre dit ingame is... Vind het raar dat het steeds switched.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:41 schreef H.Flick het volgende:
Holy Shit! ik heb net de Killzone trailer voor het eerst gezien en het ziet er echt zo geweldig uit!!!
Ik kan niet meer wachten.

Half the fun is ook het installeren van je nieuwe console, alles netjes uit de verpakking halen en eerst vol bewondering bekijken. Alleen daarom al kijk ik uit naar de next gen consolesquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ziet er waanzinnig uit, maar in hoeverre dit ingame is... Vind het raar dat het steeds switched.

Makkelijkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:44 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Kan je lang wachten... heeft met de PS2 ook een tijdje geduurd. Ik zou het niet uithouden

Ik heb ook 2 PC's, een PS2, een Xbox, een GameCube, een PSP en een berg andere hobbies naast gamen. Maar toch kan ik niet wachtenquote:

PSPquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:47 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 PC's, een PS2, een Xbox, een GameCube, een PSP en een berg andere hobbies naast gamen. Maar toch kan ik niet wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |