quote:Nintendo heeft altijd bekendgestaan om innovatie in videogames, en ook in de volgende generatie thuisconsoles zullen we die traditie voortzetten. Vandaar dat we vast een paar unieke eigenschappen bekendmaken van onze volgende console, met de voorlopige naam Revolution.
De Revolution zal krachtige technologie combineren met puur op gamen gerichte eigenschappen in onze kleinste thuisconsole tot nu toe.
In zijn uiteindelijke vorm zal de Revolution ongeveer zo dik zijn als drie DVD-doosjes en slechts een klein beetje langer. De wendbare Revolution kan zowel in horizontale als verticale stand gebruikt worden, zodat spelers overal waar een televisie beschikbaar is een game sessie op kunnen zetten.
Met dank aan Nintendo's partners in de ontwikkeling van de hardware, IBM en ATI, barst de kleine console van de power die spelers zal overrompelen met zijn graphics. Loyale Nintendo-fans zullen blij zijn te horen dat de Revolution backward compatible zal zijn, wat betekent dat de console zowel de Nintendo GameCube discs van 8cm in diameter kan afspelen, als zijn eigen standaard dubbelgelaagde DVD discs, via dezelfde drive.
In de next-gen consoles zal de toevoeging van Internet erg belangrijk zijn. De Revolution zal dan ook direct draadloos met het Internet verbonden kunnen worden.
De komende maanden gaan we nog veel meer bekendmaken over Revolution, maar de combinatie van het compacte formaat, draadloos Internet, backward compatibility, snelle opstarttijd en stille, energiezuinige werking, luiden een goed begin in van een geweldige console. Maak je op voor de Nintendo Revolution in 2006!
Kan de titel niet meer aanpassenquote:Op maandag 16 mei 2005 20:30 schreef BMH het volgende:
Roi had een andere titel bedacht. Ik zelf ook. Ik dacht aan de komische titel: [Revolution deel 5] Nog 2 plakken droge cake daarna kunnen we drinken.
ahahahhaha
Bij deze een verzoek om "Nog 1 dag" te veranderen in "Echte changE3" aubquote:Op maandag 16 mei 2005 20:42 schreef Roi het volgende:
Damn net ff weg[Nintendo Revolution (5)] Echte changE3 ! was mijn titel
Ik ben ook benieuwdquote:Op maandag 16 mei 2005 20:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben benieuwd, over minder dan 24 uur weten we het...
Als het goed is ook op Nintendo.nl (deze weet ik alleen echt niet zeker), maar ook op GameSpot en GCCafe schijnt het ook te doen.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:10 schreef VoiceofPower het volgende:
Ik las dat de conferentie op Nintendo.com live te volgen zal zijn.. maar ik kan niet vinden waar? Moet je daar aangemeld voor zijn, en zo ja, kan dat als je niet in Amerika of Canada woont?
quote:1. Not mess up the look of their console. By the sounds of it, this one is nailed already. I bet Fils-Aime kicked some ass in that boardroom meeting!
2. As has been said before. Marketing, marketing and marketing, with a side order of marketing and a cup of hot, steamy pure black marketing. With a teaspoon of marketing to help the marketing go down. Okay, that's enough. Almost. Marketing!
3. MOST IMPORTANT OF ALL, EVER: BUY SECOND PARTY DEVELOPERS and LOTS OF THEM. Right now, Sony and Microsoft have second party talent pouring out their nose. Nintendo have Retro, who are basically Metroid-Nintendo-in-disguise, and aren't being allowed to do their own thing. Buy Free Radical, secure big deals with EA, Capcom (again, BUT DON'T LET THEM REHASH OLD **** THEN RELEASE THE GOOD STUFF ELSEWHERE!), find some other unnoticed talent and throw cash at them and see what they can do! Don't alienate them by forcing them to do Ninty bidding- let THEM make their own games and franchises! XBOX was built and saved by Bungie. GoldenEye and Perfect Dark kept the N64 alive for a lot longer than it could have been! Give these people freedom and they will give you an audience!
4. Nintendo does not know best. Nintendo is not the market leader. Do not assume what Nintendo does will be the right thing. TAKE A HINT, STOP ACTING ARROGANTLY!
5. Reggie! Reggie! Reggie! Put this man on television! On MTV! On G4! On Oprah! Give him his own show, complete with final thought ("What have we learnt here today? Sony sucks!")! He's the funkiest, spunkiest most downright badass man in the videogames industry! Have a wrestling match between him and Bill Gates and watch him install Windows '98 up Bill Gates' ass, and then reboot it!
6. Online is covered, as is DVD (personally, I prefer straightforward games consoles, but it will help sales immesurably). Back compatibility is also a good idea.
7. Launch games. Lots of them. Buy space in shops, paste the walls with NR titles and posters. Have at least 20 ready to go, I'd say at least 8 should be exclusives, 4 established series (Mario, Zelda, Metroid, SSB) and 4 brand spanking, uber-funky hardcore new ones. At least then, the inevitable drought won't seem so bad if we have more than Luigi mincing about a camply haunted house for half an hour to occupy us!
8. Make sure everyone knows what NR can do. No point just leaving it at people thinking it's just a games console. Tell everyone about the online, the back-compat, the incredible specs, everything that makes a Revolution! The Resistance in WW2 wasn't one Frenchie sitting back thinking about how he hated Germans- he got up and he DID SOMETHING ABOUT IT, he LET PEOPLE KNOW IT WAS HAPPENING!!!
9. Variety of games and genres. More fighting, rally, FPS, third person action/adventure... secure all the games possible, even the **** ones like the upcoming Tomb Raider, the Godfather and Dirty Harry games... make sure NR appears after every game in every multiformat magazine, and then some. Make sure it appears on the READERS if they read for too long! Own those suckers!
10. LETS HAVE SOME VIOLENCE PEOPLE! Casuals don't care about plumbers! They want BLOOD AND PROSTITUTES! They are idiots! Pander to them- they have money! It's not hard to take money from idiots!
Alsjeblieft niet zegquote:Op maandag 16 mei 2005 21:41 schreef mikando18 het volgende:
Hoe Nintendo een goede launch kan hebben.
[..]
quote:TAKE A HINT, STOP ACTING ARROGANTLY
Een niche player?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alsjeblieft niet zegLaat Nintendo maar gewoon Nintendo blijven.
JAAAAAAAAAAAA, hier zou ik voor betalen om te mogen zienquote:5. Reggie! Reggie! Reggie! Put this man on television! On MTV! On G4! On Oprah! Give him his own show, complete with final thought ("What have we learnt here today? Sony sucks!")! He's the funkiest, spunkiest most downright badass man in the videogames industry! Have a wrestling match between him and Bill Gates and watch him install Windows '98 up Bill Gates' ass, and then reboot it!
Miyamoto"I'm not link, but i dont know him" Giegel giegel...quote:Op maandag 16 mei 2005 22:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Weg met reggie, gewoon Miyamoto aan het woord laten, niet zo'n arrogante yankee
quote:Alsjeblieft niet zeg Laat Nintendo maar gewoon Nintendo blijven.
Nintendo is voor het hele gezin (family focus)... maar soms is pa het gezin wel eens even zat en wil hij idd ook wel eens even een mature game...quote:Op maandag 16 mei 2005 22:49 schreef R0nn het volgende:
Ah, en maar blijven komen met talloze Mario, Pokémon en sinds kort zelfs Zelda en Metroid spin-offs zonder een fatsoenlijke third party support, met gewoon een te klein aandeel aan 'mature' titels en geen online of andere veelbelovende opties met toekomstperspectief? I don't think so! Nintendo is momenteel goed op weg om er weer iets succesvols en écht goeds van te maken, zoals vroeger!
quote:Matt Cassamina of IGNCube has stated on IGN.Com's Forums that Retro Studios is currently working on Metroid Prime 3, for Nintendo's next-generation console, the Revolution! While the platform is unconfirmed, it would just make sense to put Metroid Prime 3 on the Revolution, as it would be very late to start a new GameCube project at this point in the system's life cycle. Will we see or hear about the third Metroid Prime in a matter of days at E3 2005? You never know!
Daar ging Nintendo's revolutiequote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:50 schreef RaymanNL het volgende:
Alle Next gen consoles kunnen verticaal geplaatst worden![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:53 schreef MMaRsu het volgende:
Nintendo's Revolutie..ze gaan uit de games en beginnen met hippe clubs!
[afbeelding]
Zou goed kunnen, hij is alleen niet zo kindvriendelijkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:15 schreef Tomasso het volgende:
Revolution. Fake of echt? Hij staat op IGN
[afbeelding]
Dan zou ik hem niet su-per mooi er uit vinden zienquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:15 schreef Tomasso het volgende:
Revolution. Fake of echt? Hij staat op IGN
[afbeelding]
Ik kom hem, ook niet zien, ik ben gewoon naar ign.com gegaan, daar staat tie ook!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:24 schreef mordradead het volgende:ben ik de enige die hem niet kan zien ofzo....
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:24 schreef mordradead het volgende:ben ik de enige die hem niet kan zien ofzo....
OMG, straks is sie nog echt ookquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:27 schreef BMH het volgende:
Je ziet 2 gleuven. De blauwe is voor revo games.. Die kleinere voor Gamecube games.
Precies dat zou echt dom zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:28 schreef Khadgar het volgende:
Eeehm Nee dus. Twee loopwerken is hardstikke duur voor in een compacte console. Zou echt de meest domme zet zijn. Ik zie er ook geen gleuf in, eerder een klepje.
Dat klepje is voor de NES gamesquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:28 schreef Khadgar het volgende:
Eeehm Nee dus. Twee loopwerken is hardstikke duur voor in een compacte console. Zou echt de meest domme zet zijn. Ik zie er ook geen gleuf in, eerder een klepje.
quote:Two-to-three more times powerful than GameCube.
by Matt Casamassina
May 17, 2005 - New details regarding Nintendo's next-generation console, codenamed Revolution, have started to sprinkle onto the Internet. The machine, which will be revealed during Nintendo's pre-E3 2005 show on Tuesday morning in Los Angeles, will sport a slick, black design and a front blue light. Revolution will be "two-to-three times more powerful than GameCube," according to Nintendo, which also acknowledges that the next-generation race isn't solely about new technologies.
Nintendo also revealed that using Revolution's new Wi-Fi connection, gamers would be able to go online to a free gamer-matching service. Interestingly, in a move similar to Microsoft's Xbox Live Arcade service, Revolution users will be able to download classic and new Nintendo games over the Internet. Nintendo cited such examples as Donkey Kong and Super Mario Sunshine, which suggests that Revolutionaries could have access to games for all the publisher's previous consoles.
Geloof er nog weinig van, van dat 2 tot 3 keer krachtiger dan de GC, want dan lopen Sony en MS ver voor qua hardware.quote:
quote:he machine, which will be revealed during Nintendo's pre-E3 2005 show on Tuesday morning in Los Angeles, will sport a slick, black design and a front blue light.
Dus een console suckt volgens jou meteen na één plaatje van hoe hij eruit ziet, zonder nog maar een game of iets gezien te hebben? Ik heb nog nooit zoiets doms gehoord.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:29 schreef MMaRsu het volgende:
Meh console suckt, ik haal alleen Ps3.
Zeg maar dag 3rd party supportquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:38 schreef Tomasso het volgende:
Geloof er nog weinig van, van dat 2 tot 3 keer krachtiger dan de GC, want dan lopen Sony en MS ver voor qua hardware.
Ik vind hem nog geen eens zo lelijk tbh, lekker klein formaat. Nintendo heeft duidelijk laten zien voor een strak design te gaan. Alleen jammer is dat glanzende zwart, omdat je daar zo snel vingervlekken e.d. op ziet, maar dat hoort er wel bij.quote:
Nee, ik denk dat hij dan heel veel onder zal doen voor de PS3 en de Xbox 360. Let er wel op, het is Matt die het zegt, niet Nintendo zelf. Matt heeft het in het verleden al vaker fout gehad...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:40 schreef MMaRsu het volgende:
Maar 2 tot 3x zo krachtig als Gamecube is dat niet veel dan?
Twee tot drie keer sterker vind ik niet krachtigquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Geloof er nog weinig van, van dat 2 tot 3 keer krachtiger dan de GC, want dan lopen Sony en MS ver voor qua hardware.
Nee, ik ook wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:42 schreef BroesWillems het volgende:
ben ik de enigste wat hem wel wat vind hebben?
Wanneer besef je je nou eens dat CPU kracht niet alles is. Tegenwoordig draait het veel meer om optimalisatie en handig programeren.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Twee tot drie keer sterker vind ik niet krachtig![]()
Ach, aan de ene kant je George Foreman oven, aan de andere kant je broodrooster. Mooie apparaten waarmee je een hapje kunt maken voor tijdens 't gamen op je X360quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:22 schreef BMH het volgende:
Ziet er niet echt Nintendo uit. Lijkt wel een metalen baksteen.
Of zoiets..
![]()
True.. de Xbox 360 is 14 keer krachtiger dan de Xbox volgens Ubi Soft en EA.. 2 tot 3 keer.. :S Ik hoop dat ie stiekem 20 tot 30 bedoelt ofzo.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat hij dan heel veel onder zal doen voor de PS3 en de Xbox 360. Let er wel op, het is Matt die het zegt, niet Nintendo zelf. Matt heeft het in het verleden al vaker fout gehad...
Hoi hoi hoi!quote:Nintendo also revealed that using Revolution's new Wi-Fi connection, gamers would be able to go online to a free gamer-matching service. Interestingly, in a move similar to Microsoft's Xbox Live Arcade service, Revolution users will be able to download classic and new Nintendo games over the Internet. Nintendo cited such examples as Donkey Kong and Super Mario Sunshine, which suggests that Revolutionaries could have access to games for all the publisher's previous consoles.
Ik zie er zowieso tussen staan Dvd's as wellquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:55 schreef speknek het volgende:
Is er al iemand die de tekst daaromheen kan ontcijferen?.
Jullie bekijken het glas alsof 't half leeg isquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:57 schreef Thomper het volgende:
True.. de Xbox 360 is 14 keer krachtiger dan de Xbox volgens Ubi Soft en EA.. 2 tot 3 keer.. :S Ik hoop dat ie stiekem 20 tot 30 bedoelt ofzo.
Wie zegt dat dat waar is! Ik hoorde eerst nog iets totaal anders over de graphics!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:03 schreef MMaRsu het volgende:
Vanavond word dus een letdown qua graphics.
Misschien bedoelt hij wel letterlijk drie keer zo krachtig. Als in drie keer zoveel detail e.d.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:59 schreef twi het volgende:
Voor de rest zal die 3 keer echt niet kloppen, aangezien de Revolution over ongeveer dezelfde hardware beschikt als de X360
Zonder het persoonlijk te bedoelen, beginnen die vijftig reacties die je daarover hebt geplaatst nu wel redelijk irritent te worden.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:04 schreef MMaRsu het volgende:
jajajajajajaj
Heb jij mijn Reggie song al wel geluisterd jongeman?
Ja het lijkt mij wel sterk als het echt twee tot drie keer is, ze zullen wel iets anders bedoelenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:28 schreef VoiceofPower het volgende:
Als dat het design word, ga ik vanavond de straat op en al die Playstation fanboys dissen, zoals een echte Nintendo fanboy hoort te doen.
Dat 2 tot 3 keer lijkt me sterk, kreeg de revo niet 4 2,8 GHz cores? Da's niet veel anders dan die 3 3,2 cores van de X360..
Misschien bedoelen ze 2 tot 3 keer zo mooi, omdat de Gamecube nog hele mooie dingen kan laten zien (zie RE4 bijvoorbeeld).
Nintendoquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:37 schreef Thomper het volgende:
De Revolution is nu overigens mega-Backwards compatible. Alle oude games downloaden = toegang tot wagonladingen oudegames. Dus er zit ook een HardDrive in?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:30 schreef speknek het volgende:
Hopelijk hebben ze een tech demo van de microfoon functionaliteit. Dat je names kunt roepen naar een digitale Reggie en dat ie dan je ass gaat kicken.
Geschreven door een gamesjournalist met een vlas snorretje. Het is weer niet 'vet' genoeg en nintendo wijkt af van MS en Sony qua strategy. Stukken tekst met stukken zinnen in hoofdletters om iets te benadrukken, neem ik minder snel serieus.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:41 schreef mikando18 het volgende:
Hoe Nintendo een goede launch kan hebben.
[..]
Sorry Twiquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:17 schreef twi het volgende:
[..]
Zonder het persoonlijk te bedoelen, beginnen die vijftig reacties die je daarover hebt geplaatst nu wel redelijk irritent te worden.
Als zelfs ik 'm al heb gehoord, kan je er vanuit gaan dat iedere member van FOK! 'm inmiddels al heeft beluisterd, aangezien ik een gloeiende t****hekel heb aan die aap.
Volgens IGN is de Revo 3 keer sterker dan de Cube, de 360 15 keer sterker dan de Xbox en de PS3 23 keer sterker dan de PS2. Als dat zo is dan lijkt de hardware helemaal niet op elkaarquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Dus nu lijken de 3 consoles allemaal sprekend op elkaar kwa ontwerp, en de hardware ontloopt elkaar nauwelijks. Eindelijk, kunnen we daarover stoppen met zeiken.
Maar dan kan de hardware van de rev wel beterquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens IGN is de Revo 3 keer sterker dan de Cube, de 360 15 keer sterker dan de Xbox en de PS3 23 keer sterker dan de PS2. Als dat zo is dan lijkt de hardware helemaal niet op elkaar
Tuurlijk, Sony zei dat de PS2 zo en zo sterk was terwijl dat helemaal niet klopte. Terwijl Nintendo heel erg voorzichtig is met hun cijfers enzo. Kwa grafische kracht heeft Nintendo nooit achtergelegen dus het komt wel goed denk ik zo.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens IGN is de Revo 3 keer sterker dan de Cube, de 360 15 keer sterker dan de Xbox en de PS3 23 keer sterker dan de PS2. Als dat zo is dan lijkt de hardware helemaal niet op elkaar
Drol! Slaapt ie op E3 evequote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wilde eerste gaan eten VOORdat het begon, maar ik denk nu dat het erna wordt omdat ik nu ga ontbijten
Wat dacht je van Nintendo.comquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:45 schreef Cheiron het volgende:
Is de personconferentie live te volgens ergens?
Dat nintendo.com de website is van het mooiste gamesbedrijf op Aarde?quote:
Tuurlijk kan je gewoon emulators voor xbox en ps3 gebruiken maar dit lijkt me een goede zetquote:Interestingly, in a move similar to Microsoft's Xbox Live Arcade service, Revolution users will be able to download classic and new Nintendo games over the Internet. Nintendo cited such examples as Donkey Kong and Super Mario Sunshine, which suggests that Revolutionaries could have access to games for all the publisher's previous consoles.
Ben jij niet onder de indruk van de PS3.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:59 schreef philipnorth het volgende:
vind t wel wat hebben, en ik ben ook redelijk impressed door de ps3, meer dan de xbox360 iig.
Nu maar hopen dat N er wat moois van maakt...
op www.nintendo.com kan je hem ook volgen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:15 schreef merino het volgende:
pressconference @ 18.00 Nederlandse tijd?
kan ik met insider op ign zien hè?
Ben juist wel onder de indruk van de ps3, ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:35 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ben jij niet onder de indruk van de PS3.
Vond N altijd wel mooie designs hebben.
Dat meen je? Beter nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:44 schreef exile0000 het volgende:
Om het live te zien, heb je wel een abbo nodig, maar ze beloven spoedig daarna gratis re-runs te verstrekken.
Tering. Dat is wel heel geil en heel klein. Maar nu maak ik me toch echt zorgen dat hij niet sterker is kwa hardware dan de X360. Nog 2 uur te gaan!!quote:
dan gaat de E3 site onlinequote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:03 schreef mark-- het volgende:
als ik op de nintendo.com site kijk staat er nog 4 uur :S kan iemand mij dat uitleggen
Ik vind 'm prachtig. Heerlijk simpel. Gewoon no-nonsense. Gewoon een klein ding dat je kan opbergen i.p.v. een lekker groot bak of een doos of een kubus.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:07 schreef mikando18 het volgende:
Wat een lelijk ding zeg, zo standaard als een DVD speler![]()
daar zou je zeker wel gelijk in hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:12 schreef Roi het volgende:
Logo ! (Je ziet 2discs, de gamecube discs en revo discs denk ik)
[afbeelding]
Nintendo heeft ook nog nooit een lade gebruiktquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:19 schreef mordradead het volgende:
dat het geen lade is vind ik echt oke
Ik weet niet, het is gewoon een kwestie van smaak. De 360 oogt trendy, de PS3 technisch en de Revo oogt dan weer design...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:50 schreef Roi het volgende:
De PS3 ziet er niet uitPrachtige graphics, maar wat een lelijke console! De 360 ziet er 10x beter uit!
Dat baart mij ook zorgen ja..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:02 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Tering. Dat is wel heel geil en heel klein. Maar nu maak ik me toch echt zorgen dat hij niet sterker is kwa hardware dan de X360. Nog 2 uur te gaan!!
Het is een Jan De Bouvrie Design!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik weet niet, het is gewoon een kwestie van smaak. De 360 oogt trendy, de PS3 technisch en de Revo oogt dan weer design...
maar sony en m$ welquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nintendo heeft ook nog nooit een lade gebruikt![]()
Ik hou van design. Ik zou zo met mijn ballen langs dat metaal wrijven.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik weet niet, het is gewoon een kwestie van smaak. De 360 oogt trendy, de PS3 technisch en de Revo oogt dan weer design...
Dan was hij wel wit geweest.quote:
Blauw-tandquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:29 schreef Steeven het volgende:
Idd de mooiste console van de drie! Nu maar hopen dat ie krachtig is. Maarrem, waar zijn de controller ports?
Wat dacht je van wit, en dan met blauw licht! Daar krijg je het koud vanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
WowMooi groot blauw licht erop ook, dat vond ik al geweldig bij de PS2 en daar was het ene kleine led
quote:
Als ik één ding niet wil, zijn het batterijen!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:30 schreef exile0000 het volgende:
controller ports? dat gaat vast wireless
De wavebird gaat 100+ hiermee op 2 penlites.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Als ik één ding niet wil, zijn het batterijen!
Lithium batterijtje, gaat lang mee hoor...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Als ik één ding niet wil, zijn het batterijen!
Kunnen we nu wel vanz eggen dat het fake is, ander logoquote:
...en bovendien was dat niet-overeenkomende-logo niet eens nodig om te zien dat dit ongelofelijk nep is!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:35 schreef twi het volgende:
Da's fake, gezien het Revolution logo niet overeen komt.
Maar als je bedenkt, wat voor een functies er in de controller moeten zitten, zal dat veel stroom vreten, rumble vreet ook wel wat, en de revolutionaire dingen kosten vast ook stroom!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:33 schreef BMH het volgende:
[..]
De wavebird gaat 100+ hiermee op 2 penlites.
True, 3D brouwsel van iemand die net een paar dagen met 3DMax om kan gaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:36 schreef P-Style het volgende:
[..]
...en bovendien was dat niet-overeenkomende-logo niet eens nodig om te zien dat dit ongelofelijk nep is!
Wirreless controllers trillen niet. Dus ook niet X360 en ook niet de PS3 controllers.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar als je bedenkt, wat voor een functies er in de controller moeten zitten, zal dat veel stroom vreten, rumble vreet ook wel wat, en de revolutionaire dingen kosten vast ook stroom!
quote:
Interessantquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:37 schreef Jebus het volgende:
Hij lijkt erop alsof ik hem zo als extra cdrom station in mijn pc kan schuiven. Das vet dan heb je 2 in 1.
Is het al bevestigd dat die controllers niet rumblen? Dat zouden de dames jammer vindenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Wirreless controllers trillen niet. Dus ook niet X360 en ook niet de PS3 controllers.
Haptic feedback, googlen maarquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:41 schreef Hellrazor het volgende:
geen rumble zou wel jammer zijn
Suuuure, de damesquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Is het al bevestigd dat die controllers niet rumblen? Dat zouden de dames jammer vinden![]()
Je kan wel rumble controllers hebben, ook bij wireless...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Is het al bevestigd dat die controllers niet rumblen? Dat zouden de dames jammer vinden![]()
Maar hoe weet je dan bij Mario Party 8 t/m20 of je aan de beurt bentquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:43 schreef Roi het volgende:
[..]
Suuuure, de dames.
Bevestiging of niet, draaloze controllers hebben geen rumble functie !
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:43 schreef Roi het volgende:
[..]
Suuuure, de dames.
Bevestiging of niet, draaloze controllers hebben geen rumble functie !
Niet eens babyblauw Nootquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoop trouwens dat ze iets van verschillende kleuren steun hebben. Ik zou wel een blauwe willen, in dezelfde kleur als dat licht
quote:USA Today has also confirmed that the Revolution is backwards compatible with GameCube games, and - a first for Nintendo - will play DVDs. An Xbox Live-style online service is in the works, and it'll offer downloadable versions of almost all the games in Nintendo's back catalogue, from Donkey Kong to Mario Sunshine. There's no word on pricing, however.
Elke keer als ik deze controllers zie, moet ik aan die autoreclame denken met die kerel die zijn hele tafel onderspuit met ketchup en mosterd (om over de scene op het toilet maar te zwijgen).quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:39 schreef HassieBassie het volgende:
De controller is toch ook al uitgelekt?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:46 schreef Lexie het volgende:
Er zijn trouwens ook al draadloze controllers mét rumblefunctie uitgekomen.
Ja, waarom niet? Het kan makkelijk, alleen het vreet stroomquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:46 schreef Lexie het volgende:
Nee, want dat kleurt niet bij mijn kamerquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:47 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ninty kennende zullen ze je gewoon overbluffen met 20 euro per oud spel
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:46 schreef Lexie het volgende:
Over 20 jaar hebben we allemaal balzak-kanker.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:51 schreef RaymanNL het volgende:
Wat een straling dan straks door me slaapkamer:
niet iedereen gaat ermee langs de revo wrijvenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Over 20 jaar hebben we allemaal balzak-kanker.
Ik vrees zelf meer voor endeldarmkankerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:54 schreef Strolie75 het volgende:
Nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:55 schreef mordradead het volgende:
[..]
niet iedereen gaat ermee langs de revo wrijven
Dat zal leuk staan in de historie van onze planeet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:54 schreef Strolie75 het volgende:
was tog ijstijdquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:58 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dat zal leuk staan in de historie van onze planeet.
Reden voor uitsterven dinosaurussen: meteoriet inslag
Reden voor uitsterven mensheid: draadloze communicatie
Zou leuk zijn voor een fps, als de gun op het beeld precies doet wat jij met de controller doet, dan zou je een ontzettend natuur getrouwe besturing hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:39 schreef HassieBassie het volgende:
De controller is toch ook al uitgelekt?
[afbeelding]
Waarom zou het design in godsnaam revolutionair moeten zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind de design echt simpel, niets 'revolutionairs' aan. Het is gewoon één groot zwart blok.
Verder ben ik wel benieuwd naar de technische capaciteiten van 'dit blok'.
En of ze daadwerkelijk het kiddy imago enigzins van zich willen afschudden en ook een volwassener publiek willen bereiken.
Das tot de E3 zelf, niet de conference.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:13 schreef gigant het volgende:
Waar zijn die e3 streams ook alweer te vinden? 18 00 zeiden jullie toch? Nintendo geeft nog meer dan 2,5 uur aan
Ohw, dat kan ookquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:11 schreef speknek het volgende:
N64 was toch in codenaam Project Reality? Toen hadden ze er Ultra van gemaakt, ik denk als eigenlijke naam, maar dat kreeg zoveel kritiek dat ze toch maar gewoon N64 deden.
http://www.gamespot.com/e3/e3live.htmlquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:13 schreef gigant het volgende:
Waar zijn die e3 streams ook alweer te vinden? 18 00 zeiden jullie toch? Nintendo geeft nog meer dan 2,5 uur aan
Je naam, zo toepasselijk rond dit tijdstipquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
http://www.gamespot.com/e3/e3live.html
S'il vous plaît
Ik snap het niet? Hoezo?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:17 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Je naam, zo toepasselijk rond dit tijdstip
Regginatorquote:
Nee, Project Reality was inderdaad de eerste codenaam voor de N64.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw, dat kan ookMaar was dat niet voor de Virtual Boy?
Noepquote:
Merci.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
http://www.gamespot.com/e3/e3live.html
S'il vous plaît
Okquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:20 schreef chibibo het volgende:
[..]
Nee, Project Reality was inderdaad de eerste codenaam voor de N64.
Ik ben dan ook geen Nintendo fanboy zoals velen van jullie in dit topic.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen Nintendo Sony fanboy.
Shoot me.![]()
We'll see. Maar ik denk dat ze het beperkt houden qua info enzo. Ze ahdden namelijk eerder al aangekondigd dat ze de Rev zouden presenteren tijdens spaceworld...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:23 schreef gigant het volgende:
Wordt zometeen de revolutie onthuld? Bij de conference of gewoon weer de normale bullshit en grootpraat?
same here.... raar voor het eerst dat firefox bij mij vast loopt.....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:26 schreef Eikelpiercing het volgende:
Ehm... kent iemand misschien een site behalve gamespot.com waar ik die e3 trailer live kan bekijken(zonder te betalen ofzo), want bij gamespot blijft firefox hangen...
En geef me eens ongelijk.quote:
Gaat heen Heiden!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:29 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En geef me eens ongelijk.
Zout toch eens op met Yoshi en Kirby.![]()
hier staat nog steeds stay tunedquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is begonnenIGN heeft al fragmenten van vorig jaar, en muziekjes enzo
Net hoorde ik Iwata
gta mario ?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:30 schreef StrayDog het volgende:
Vind het design persoonlijk de mooiste van de 3, lekker simpel en strak.
Een hele verbetering tov die gare Cube.
Xbox360 ziet er ook nog wel redelijk uit, PS3 valt me aardig tegen.
Hopelijk komt Nintendo nu ook eens met games die mij aanspreken.
Das eerder de 360 "wit"quote:
eenscxhquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:46 schreef kanaiken het volgende:
jezus, wat een pagina's, ga ik dus niet allemaal doorlezen
naja, ik vind die zwarte doos en stijlvol
prachtig in zijn eenvoud
ben ik de enige? of hoe zijn de meningen verdeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |