Zonder het persoonlijk te bedoelen, beginnen die vijftig reacties die je daarover hebt geplaatst nu wel redelijk irritent te worden.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:04 schreef MMaRsu het volgende:
jajajajajajaj
Heb jij mijn Reggie song al wel geluisterd jongeman?
Ja het lijkt mij wel sterk als het echt twee tot drie keer is, ze zullen wel iets anders bedoelenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:28 schreef VoiceofPower het volgende:
Als dat het design word, ga ik vanavond de straat op en al die Playstation fanboys dissen, zoals een echte Nintendo fanboy hoort te doen.
Dat 2 tot 3 keer lijkt me sterk, kreeg de revo niet 4 2,8 GHz cores? Da's niet veel anders dan die 3 3,2 cores van de X360..
Misschien bedoelen ze 2 tot 3 keer zo mooi, omdat de Gamecube nog hele mooie dingen kan laten zien (zie RE4 bijvoorbeeld).
Nintendoquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:37 schreef Thomper het volgende:
De Revolution is nu overigens mega-Backwards compatible. Alle oude games downloaden = toegang tot wagonladingen oudegames. Dus er zit ook een HardDrive in?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:30 schreef speknek het volgende:
Hopelijk hebben ze een tech demo van de microfoon functionaliteit. Dat je names kunt roepen naar een digitale Reggie en dat ie dan je ass gaat kicken.
Geschreven door een gamesjournalist met een vlas snorretje. Het is weer niet 'vet' genoeg en nintendo wijkt af van MS en Sony qua strategy. Stukken tekst met stukken zinnen in hoofdletters om iets te benadrukken, neem ik minder snel serieus.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:41 schreef mikando18 het volgende:
Hoe Nintendo een goede launch kan hebben.
[..]
Sorry Twiquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:17 schreef twi het volgende:
[..]
Zonder het persoonlijk te bedoelen, beginnen die vijftig reacties die je daarover hebt geplaatst nu wel redelijk irritent te worden.
Als zelfs ik 'm al heb gehoord, kan je er vanuit gaan dat iedere member van FOK! 'm inmiddels al heeft beluisterd, aangezien ik een gloeiende t****hekel heb aan die aap.
Volgens IGN is de Revo 3 keer sterker dan de Cube, de 360 15 keer sterker dan de Xbox en de PS3 23 keer sterker dan de PS2. Als dat zo is dan lijkt de hardware helemaal niet op elkaarquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Dus nu lijken de 3 consoles allemaal sprekend op elkaar kwa ontwerp, en de hardware ontloopt elkaar nauwelijks. Eindelijk, kunnen we daarover stoppen met zeiken.
Maar dan kan de hardware van de rev wel beterquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens IGN is de Revo 3 keer sterker dan de Cube, de 360 15 keer sterker dan de Xbox en de PS3 23 keer sterker dan de PS2. Als dat zo is dan lijkt de hardware helemaal niet op elkaar
Tuurlijk, Sony zei dat de PS2 zo en zo sterk was terwijl dat helemaal niet klopte. Terwijl Nintendo heel erg voorzichtig is met hun cijfers enzo. Kwa grafische kracht heeft Nintendo nooit achtergelegen dus het komt wel goed denk ik zo.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens IGN is de Revo 3 keer sterker dan de Cube, de 360 15 keer sterker dan de Xbox en de PS3 23 keer sterker dan de PS2. Als dat zo is dan lijkt de hardware helemaal niet op elkaar
Drol! Slaapt ie op E3 evequote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wilde eerste gaan eten VOORdat het begon, maar ik denk nu dat het erna wordt omdat ik nu ga ontbijten
Wat dacht je van Nintendo.comquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:45 schreef Cheiron het volgende:
Is de personconferentie live te volgens ergens?
Dat nintendo.com de website is van het mooiste gamesbedrijf op Aarde?quote:
Tuurlijk kan je gewoon emulators voor xbox en ps3 gebruiken maar dit lijkt me een goede zetquote:Interestingly, in a move similar to Microsoft's Xbox Live Arcade service, Revolution users will be able to download classic and new Nintendo games over the Internet. Nintendo cited such examples as Donkey Kong and Super Mario Sunshine, which suggests that Revolutionaries could have access to games for all the publisher's previous consoles.
Ben jij niet onder de indruk van de PS3.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:59 schreef philipnorth het volgende:
vind t wel wat hebben, en ik ben ook redelijk impressed door de ps3, meer dan de xbox360 iig.
Nu maar hopen dat N er wat moois van maakt...
op www.nintendo.com kan je hem ook volgen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:15 schreef merino het volgende:
pressconference @ 18.00 Nederlandse tijd?
kan ik met insider op ign zien hè?
Ben juist wel onder de indruk van de ps3, ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:35 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ben jij niet onder de indruk van de PS3.
Vond N altijd wel mooie designs hebben.
Dat meen je? Beter nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:44 schreef exile0000 het volgende:
Om het live te zien, heb je wel een abbo nodig, maar ze beloven spoedig daarna gratis re-runs te verstrekken.
Tering. Dat is wel heel geil en heel klein. Maar nu maak ik me toch echt zorgen dat hij niet sterker is kwa hardware dan de X360. Nog 2 uur te gaan!!quote:
dan gaat de E3 site onlinequote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:03 schreef mark-- het volgende:
als ik op de nintendo.com site kijk staat er nog 4 uur :S kan iemand mij dat uitleggen
Ik vind 'm prachtig. Heerlijk simpel. Gewoon no-nonsense. Gewoon een klein ding dat je kan opbergen i.p.v. een lekker groot bak of een doos of een kubus.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:07 schreef mikando18 het volgende:
Wat een lelijk ding zeg, zo standaard als een DVD speler![]()
daar zou je zeker wel gelijk in hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:12 schreef Roi het volgende:
Logo ! (Je ziet 2discs, de gamecube discs en revo discs denk ik)
[afbeelding]
Nintendo heeft ook nog nooit een lade gebruiktquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:19 schreef mordradead het volgende:
dat het geen lade is vind ik echt oke
Ik weet niet, het is gewoon een kwestie van smaak. De 360 oogt trendy, de PS3 technisch en de Revo oogt dan weer design...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:50 schreef Roi het volgende:
De PS3 ziet er niet uitPrachtige graphics, maar wat een lelijke console! De 360 ziet er 10x beter uit!
Dat baart mij ook zorgen ja..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:02 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Tering. Dat is wel heel geil en heel klein. Maar nu maak ik me toch echt zorgen dat hij niet sterker is kwa hardware dan de X360. Nog 2 uur te gaan!!
Het is een Jan De Bouvrie Design!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik weet niet, het is gewoon een kwestie van smaak. De 360 oogt trendy, de PS3 technisch en de Revo oogt dan weer design...
maar sony en m$ welquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nintendo heeft ook nog nooit een lade gebruikt![]()
Ik hou van design. Ik zou zo met mijn ballen langs dat metaal wrijven.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik weet niet, het is gewoon een kwestie van smaak. De 360 oogt trendy, de PS3 technisch en de Revo oogt dan weer design...
Dan was hij wel wit geweest.quote:
Blauw-tandquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:29 schreef Steeven het volgende:
Idd de mooiste console van de drie! Nu maar hopen dat ie krachtig is. Maarrem, waar zijn de controller ports?
Wat dacht je van wit, en dan met blauw licht! Daar krijg je het koud vanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
WowMooi groot blauw licht erop ook, dat vond ik al geweldig bij de PS2 en daar was het ene kleine led
quote:
Als ik één ding niet wil, zijn het batterijen!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:30 schreef exile0000 het volgende:
controller ports? dat gaat vast wireless
De wavebird gaat 100+ hiermee op 2 penlites.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Als ik één ding niet wil, zijn het batterijen!
Lithium batterijtje, gaat lang mee hoor...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Als ik één ding niet wil, zijn het batterijen!
Kunnen we nu wel vanz eggen dat het fake is, ander logoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |