...en bovendien was dat niet-overeenkomende-logo niet eens nodig om te zien dat dit ongelofelijk nep is!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:35 schreef twi het volgende:
Da's fake, gezien het Revolution logo niet overeen komt.
Maar als je bedenkt, wat voor een functies er in de controller moeten zitten, zal dat veel stroom vreten, rumble vreet ook wel wat, en de revolutionaire dingen kosten vast ook stroom!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:33 schreef BMH het volgende:
[..]
De wavebird gaat 100+ hiermee op 2 penlites.
True, 3D brouwsel van iemand die net een paar dagen met 3DMax om kan gaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:36 schreef P-Style het volgende:
[..]
...en bovendien was dat niet-overeenkomende-logo niet eens nodig om te zien dat dit ongelofelijk nep is!
Wirreless controllers trillen niet. Dus ook niet X360 en ook niet de PS3 controllers.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar als je bedenkt, wat voor een functies er in de controller moeten zitten, zal dat veel stroom vreten, rumble vreet ook wel wat, en de revolutionaire dingen kosten vast ook stroom!
quote:
Interessantquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:37 schreef Jebus het volgende:
Hij lijkt erop alsof ik hem zo als extra cdrom station in mijn pc kan schuiven. Das vet dan heb je 2 in 1.
Is het al bevestigd dat die controllers niet rumblen? Dat zouden de dames jammer vindenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Wirreless controllers trillen niet. Dus ook niet X360 en ook niet de PS3 controllers.
Haptic feedback, googlen maarquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:41 schreef Hellrazor het volgende:
geen rumble zou wel jammer zijn
Suuuure, de damesquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Is het al bevestigd dat die controllers niet rumblen? Dat zouden de dames jammer vinden![]()
Je kan wel rumble controllers hebben, ook bij wireless...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Is het al bevestigd dat die controllers niet rumblen? Dat zouden de dames jammer vinden![]()
Maar hoe weet je dan bij Mario Party 8 t/m20 of je aan de beurt bentquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:43 schreef Roi het volgende:
[..]
Suuuure, de dames.
Bevestiging of niet, draaloze controllers hebben geen rumble functie !
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:43 schreef Roi het volgende:
[..]
Suuuure, de dames.
Bevestiging of niet, draaloze controllers hebben geen rumble functie !
Niet eens babyblauw Nootquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoop trouwens dat ze iets van verschillende kleuren steun hebben. Ik zou wel een blauwe willen, in dezelfde kleur als dat licht
quote:USA Today has also confirmed that the Revolution is backwards compatible with GameCube games, and - a first for Nintendo - will play DVDs. An Xbox Live-style online service is in the works, and it'll offer downloadable versions of almost all the games in Nintendo's back catalogue, from Donkey Kong to Mario Sunshine. There's no word on pricing, however.
Elke keer als ik deze controllers zie, moet ik aan die autoreclame denken met die kerel die zijn hele tafel onderspuit met ketchup en mosterd (om over de scene op het toilet maar te zwijgen).quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:39 schreef HassieBassie het volgende:
De controller is toch ook al uitgelekt?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:46 schreef Lexie het volgende:
Er zijn trouwens ook al draadloze controllers mét rumblefunctie uitgekomen.
Ja, waarom niet? Het kan makkelijk, alleen het vreet stroomquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:46 schreef Lexie het volgende:
Nee, want dat kleurt niet bij mijn kamerquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:47 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ninty kennende zullen ze je gewoon overbluffen met 20 euro per oud spel
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:46 schreef Lexie het volgende:
Over 20 jaar hebben we allemaal balzak-kanker.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:51 schreef RaymanNL het volgende:
Wat een straling dan straks door me slaapkamer:
niet iedereen gaat ermee langs de revo wrijvenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Over 20 jaar hebben we allemaal balzak-kanker.
Ik vrees zelf meer voor endeldarmkankerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:54 schreef Strolie75 het volgende:
Nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:55 schreef mordradead het volgende:
[..]
niet iedereen gaat ermee langs de revo wrijven
Dat zal leuk staan in de historie van onze planeet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:54 schreef Strolie75 het volgende:
was tog ijstijdquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:58 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dat zal leuk staan in de historie van onze planeet.
Reden voor uitsterven dinosaurussen: meteoriet inslag
Reden voor uitsterven mensheid: draadloze communicatie
Zou leuk zijn voor een fps, als de gun op het beeld precies doet wat jij met de controller doet, dan zou je een ontzettend natuur getrouwe besturing hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:39 schreef HassieBassie het volgende:
De controller is toch ook al uitgelekt?
[afbeelding]
Waarom zou het design in godsnaam revolutionair moeten zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind de design echt simpel, niets 'revolutionairs' aan. Het is gewoon één groot zwart blok.
Verder ben ik wel benieuwd naar de technische capaciteiten van 'dit blok'.
En of ze daadwerkelijk het kiddy imago enigzins van zich willen afschudden en ook een volwassener publiek willen bereiken.
Das tot de E3 zelf, niet de conference.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:13 schreef gigant het volgende:
Waar zijn die e3 streams ook alweer te vinden? 18 00 zeiden jullie toch? Nintendo geeft nog meer dan 2,5 uur aan
Ohw, dat kan ookquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:11 schreef speknek het volgende:
N64 was toch in codenaam Project Reality? Toen hadden ze er Ultra van gemaakt, ik denk als eigenlijke naam, maar dat kreeg zoveel kritiek dat ze toch maar gewoon N64 deden.
http://www.gamespot.com/e3/e3live.htmlquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:13 schreef gigant het volgende:
Waar zijn die e3 streams ook alweer te vinden? 18 00 zeiden jullie toch? Nintendo geeft nog meer dan 2,5 uur aan
Je naam, zo toepasselijk rond dit tijdstipquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
http://www.gamespot.com/e3/e3live.html
S'il vous plaît
Ik snap het niet? Hoezo?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:17 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Je naam, zo toepasselijk rond dit tijdstip
Regginatorquote:
Nee, Project Reality was inderdaad de eerste codenaam voor de N64.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw, dat kan ookMaar was dat niet voor de Virtual Boy?
Noepquote:
Merci.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
http://www.gamespot.com/e3/e3live.html
S'il vous plaît
Okquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:20 schreef chibibo het volgende:
[..]
Nee, Project Reality was inderdaad de eerste codenaam voor de N64.
Ik ben dan ook geen Nintendo fanboy zoals velen van jullie in dit topic.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen Nintendo Sony fanboy.
Shoot me.![]()
We'll see. Maar ik denk dat ze het beperkt houden qua info enzo. Ze ahdden namelijk eerder al aangekondigd dat ze de Rev zouden presenteren tijdens spaceworld...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:23 schreef gigant het volgende:
Wordt zometeen de revolutie onthuld? Bij de conference of gewoon weer de normale bullshit en grootpraat?
same here.... raar voor het eerst dat firefox bij mij vast loopt.....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:26 schreef Eikelpiercing het volgende:
Ehm... kent iemand misschien een site behalve gamespot.com waar ik die e3 trailer live kan bekijken(zonder te betalen ofzo), want bij gamespot blijft firefox hangen...
En geef me eens ongelijk.quote:
Gaat heen Heiden!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:29 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En geef me eens ongelijk.
Zout toch eens op met Yoshi en Kirby.![]()
hier staat nog steeds stay tunedquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is begonnenIGN heeft al fragmenten van vorig jaar, en muziekjes enzo
Net hoorde ik Iwata
gta mario ?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:30 schreef StrayDog het volgende:
Vind het design persoonlijk de mooiste van de 3, lekker simpel en strak.
Een hele verbetering tov die gare Cube.
Xbox360 ziet er ook nog wel redelijk uit, PS3 valt me aardig tegen.
Hopelijk komt Nintendo nu ook eens met games die mij aanspreken.
Das eerder de 360 "wit"quote:
eenscxhquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:46 schreef kanaiken het volgende:
jezus, wat een pagina's, ga ik dus niet allemaal doorlezen
naja, ik vind die zwarte doos en stijlvol
prachtig in zijn eenvoud
ben ik de enige? of hoe zijn de meningen verdeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |