ik snap dr geen bal van. ten eerste is dat ding geloof ik al een jaar mijn icoon en ten tweede zag ik net die hele waarschuwing niet, terwijl moussy hem kennelijk wel zagquote:Op maandag 16 mei 2005 17:27 schreef daniman het volgende:
apart die waarschuwing bij de avatar van lady-wrb... geld dat alleen voor de uploaded icon of ook voor webicons?
heb je de foto nog? dan zou ik hem gewoon verkleinen, word toch niet beter weergegeven dan op 60x60quote:Op maandag 16 mei 2005 17:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik snap dr geen bal van. ten eerste is dat ding geloof ik al een jaar mijn icoon en ten tweede zag ik net die hele waarschuwing niet, terwijl moussy hem kennelijk wel zag
Ja, wie ken je!!! ik ben ook wel nieuwsgierig.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Be, vertel eens over de date van Syreen![]()
Ow mous, ik wil ze ik wil ze ik wil ze!!!!!quote:
Wat k#tquote:Op maandag 16 mei 2005 20:41 schreef babyfeet het volgende:
ja echt wel en ik moet nog 2 weken ongeveer wachten voor de onderzoeken en die uitslag krijg ik pas over een week of 3 dus ben nog 5 weken bezig word er gek van dat eeuwige wachten altijd
Huh!?!?!quote:Op maandag 16 mei 2005 17:00 schreef Syrena het volgende:
Mên jullie kleppen veel te snel
Ik zie dat we ook een balkje hebben om bold te maken enzo. Gaaf
Maar ik kwam even vertellen dat ik straks weer een date heb.
Een echte via de datingsite internetdate!
Hij weet alleen wel dat ik op Fok! zit, en hij leest mijn weblog, dus het kan zijn dat als ie raar en eng is dat ik hem dan het zwijgen op moet leggen
Oja, en BE kent 'm
*oppervlakkigheids-mode*quote:Op maandag 16 mei 2005 19:54 schreef Lois het volgende:
[..]
Ow mous, ik wil ze ik wil ze ik wil ze!!!!!
Joliepatatjes zijn ook zoooooo lekker
![]()
Geef eens een hint in welke richting ik moet denken qua 'kennen'... Please?quote:Op maandag 16 mei 2005 23:19 schreef Syrena het volgende:
Ahhhhhh Jolietje! Wat ben je toch een lekker meissie!
Date was erg leukHeel relaxed.
Helaas voor jullie geen genante of rare dingen gebeurd...![]()
En jah, hij weet dat ik hier zit en leest mijn weblog, dussuuh![]()
![]()
Jeetje BE, ik las alleen de onderste zin van je quote en jouw reactiequote:Op maandag 16 mei 2005 23:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*oppervlakkigheids-mode*
Ik wil een kindje... Al is het alleen maar om die klompjes!![]()
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 23:35 schreef Luchtbel het volgende:
Jeetje BE, ik las alleen de onderste zin van je quote en jouw reactie
Wat moet zij nou, klompvoetjes![]()
Gelukkig kijk ik altijd net iets verder dan m'n neus lang is
Heeeel weinig iig!quote:Op maandag 16 mei 2005 23:43 schreef Luchtbel het volgende:
Zijn naam begint niet met een T maar eindigt er wel meemisschien heeft ze de mensen op een verkeerd spoor willen zetten.....wat mij natuurlijk doet afvragen; wat heeft BE met TC te maken wat wij niet weten????
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 23:45 schreef moussy het volgende:
welke ex?
OMG.... *dingen vallen in elkaar*quote:Op maandag 16 mei 2005 23:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Alsof er zo veel zijn...
Die van die ongeveer 2 jaar geleden...
Ja maar... ehm... doe nog eens op mijn mailtje antwoorden dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:10 schreef Syrena het volgende:
Hij kende jou. Zei hij!
Onee !! Heb ik een date gehad met een pathologische leugenaar?!
LBZoenen?! Alleen op de wang mên, eerste date enzo weetjewel...
![]()
Oh je had hem van te voren al een keer geprobeerdquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:10 schreef Syrena het volgende:
LBZoenen?! Alleen op de wang mên, eerste date enzo weetjewel...
![]()
Hmm en zelf zie ik niets... komt waarschijnlijk door die twee kattenfoto's die mijn avatar scriptje wel eens kiest... die zijn heel groot. Dan haal ik die er wel even uitquote:Op maandag 16 mei 2005 20:54 schreef Rottdog het volgende:
Tjee wat is dit nou weer voor vaag gedoe Daniman heb zijn avatar te groot
tweede date is goedquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:14 schreef Syrena het volgende:
Zondag zien we elkaar weer als het goed is... tweede date
OHHHH hij is op MSN
sjezus dat is schunnigquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:28 schreef moussy het volgende:
Ik krijg net een mailtje van www.watkostenluiers.nl
Name: Verpakking Pampers worden inderdaad vernieuwd en komen er veel minder in te zitten. Nieuwe prijs bijna overal ¤10,49. Zo worden ze inderdaad veel duurder. Bijvoorbeeld:
Maat 3 nu 70 stuks, nieuw 54 stuks
Maat 4 nu 62 stuks, nieuw 43 stuks
Maat 5 nu 54 stuks, nieuw 40 stuks
Prijs per stuk: oude prijs/nieuwe prijs:
maat 3: 15,7/19,4 cent (24% prijsstijging)
maat 4: 17,7/24,4 cent (38% prijsstijging)
maat 5: 20,4/26,2 cent (29% prijsstijging)
Waar: alle winkels
Tot wanneer: PAMERS - OUDE VERPAKKINGEN ZIJN HAAST NERGENS MEER VERKRIJGBAAR!!!![]()
Gelukkig heeft Casje lidletjes aan zn kont
en nog een aanbieding
Name: Oude verpakkingen PAMPERS (alle soorten) zijn nog volop verkrijgbaar bij de ETOS en in de aanbieding.
VOLDOENDE INSLAAN DUS!!!
Prijs per stuk: 3 pakken voor 28,98 = ¤ 9,66 p.pak
Waar: Etos
Tot wanneer: maandag 16 t/m zondag 29 mei
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:03 schreef lady-wrb het volgende:
hij heeft gewoon zijn aanhankelijkheidsdag
David ookquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:40 schreef Rewimo het volgende:
*ook weer eens even tijd heeft om op het bankje te ploffen*
Schunnig zeg, die Pampers
Ik heb vanmorgen een prachtige hanger met roze strassdingetjes aan een roze veter gekregen van mijn moeder![]()
Ik ben hartstikke allergisch voor metalen en kan dus maar zelden leuke sieraden dragen. Veters zijn de oplossing!![]()
misschien maar goed ook want ze zijn zo leuk dat ik me er waarschijnlijk arm aan zou kopen
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:04 schreef Lois het volgende:
De dochter van Antonie Kamerling en Isa Hoes heet Vlinder....![]()
Ja het is een mooi stel bij elkaar inderdaad. Maar Vlinderquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, tis echt een mooi mupje
En Isa ziet er ook heel goed uit!
Ik ben net bij de Bas geweest. Pampers Baby Dry nummer 5 (2x40) 19.45 euro (is dus 0.24 per luier)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:04 schreef E.T. het volgende:
Straks ff bij Bas v/d Heiden kijken wat de nieuwe verpakkingen daar kosten..
Ik vind Vlinder wel lief klinkenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:04 schreef Lois het volgende:
De dochter van Antonie Kamerling en Isa Hoes heet Vlinder....![]()
Het is wel een snoetjehttp://www.antoniekamerling.nl/nl/vlinder2.htm
Hier hadden ze bij Bas ook alleen maar van die jumbo-dozen liggen. Maar niet in Saskia d'r maat (junior). Ik denk dat ik maar weer aan de c1000 luiers ga ofzo. (tenzij ik van de week nog een etos vind met oude pakken in de aanbieding)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:21 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik ben net bij de Bas geweest. Pampers Baby Dry nummer 5 (2x40) 19.45 euro (is dus 0.24 per luier)
Ik weet alleen niet meer hoeveel er in een oude verpakking zaten , de verpakking was al weg hier.
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:10 schreef Karin het volgende:
Ik heb een mini paradontax gescoord
Nogmaals bedankt sombie [subtoch?][/sub]
Vlinder?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:27 schreef lady-wrb het volgende:
mmmm ik zal maar niet zeggen hoe wij luca doorgaans noemen
gelukkig nietquote:
ja, nu maak je me natuurlijk weln nieuwsgierig hequote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:27 schreef lady-wrb het volgende:
mmmm ik zal maar niet zeggen hoe wij luca doorgaans noemen
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
gelukkig niethoewel ze mij hier vaak bloem noemen (mijn nick op yahoo is boterbloempje
)
cor is ooit begonnen met loekepoekie, wat al gauw werd afgekort tot poekie.
en hij luistert er prima naar.
hahaha nee joh, cor noemt hem zo (uit een geintje)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:38 schreef daniman het volgende:
[..]
ja, nu maak je me natuurlijk weln nieuwsgierig he![]()
![]()
-edit- Noem je luca Poekie? Dat meen je toch niet serieus he....![]()
Via de properties vind je deze link: http://www.jufsanne.com/traktatie/ijsbeker.jpgquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:08 schreef E.T. het volgende:
ik zie het logo van de site mous?
als de sodemieter naar de eerste hulp van het zkh...quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:55 schreef moussy het volgende:
oke help ff snel
René is net met de volle gewicht over Cas zn duim gereden, met een loopauto, hij giert het uit. Er komt bloed onder zn nagel vandaan hap wil me niet helpen, gaat vanzelf over, ehbo?
da is de enige tip die ik je kan geven blijven koelen en normalite hap.. maar dat zijn bij jullie daar zo'n mongolen ( excusez les mots) dat je beter direct naar de eerste hulp kunt gaan.. cas is nog jong en heeft nog soepele botjes maar het is niet niks.. aan het bloeden kunnen ze weinig doen.. maar ze kunnen we controleren op breuken e.d.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:58 schreef moussy het volgende:
sta sowieso al op pee tte wachten, koelen doe ik al
dreigen met een aanklacht helptquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:04 schreef Randa_v het volgende:
Je hebt kans dat de eerste hulp je terugstuurt naar huis als je niet naar de Hap bent geweest. Dat doen ze tenminste hier in het ziekenhuis.
Helpt niet. Schoonzusje is met haar zoontje een keer hier naar HAP geweest voor een zondagsarmpje terug te laten zetten. Deden ze niet goed. Uiteindelijk is ze naar Geldrop gegaan om het op de eerste hulp te laten doen omdat de HAP haar niet wou helpen.quote:
hmm hier geen problemen mee gehad.. Geldrop is een prima zkh trouwensquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:08 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Helpt niet. Schoonzusje is met haar zoontje een keer hier naar HAP geweest voor een zondagsarmpje terug te laten zetten. Deden ze niet goed. Uiteindelijk is ze naar Geldrop gegaan om het op de eerste hulp te laten doen omdat de HAP haar niet wou helpen.
water ijsjes in huisquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:10 schreef moussy het volgende:
ehbo belt nu de hap en belt ons zo terug
Cas heeft al 3x gkotst van het gieren en janken
Zielig hoor, sterkte ermee Moussy!quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:10 schreef moussy het volgende:
ehbo belt nu de hap en belt ons zo terug
Cas heeft al 3x gkotst van het gieren en janken
Is ze zelf opgeleid tot verpleegster, als ik in het ziekenhuis zou gaan bevallen wil ik ook daar naar toe.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:09 schreef Neva het volgende:
[..]
hmm hier geen problemen mee gehad.. Geldrop is een prima zkh trouwens
quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:10 schreef Neva het volgende:
[..]
water ijsjes in huisdan die even geven.. koelt wat af en krijgen ze voch binnen
Groot gelijk. Succes en sterkte...jullie zullen alle vier wel geschrokken zijn!quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:16 schreef moussy het volgende:
we gaan de ehbo
Weequote:Op woensdag 18 mei 2005 18:12 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Is ze zelf opgeleid tot verpleegster, als ik in het ziekenhuis zou gaan bevallen wil ik ook daar naar toe.Mag trouwens van Magneet ook niet naar Weert.
maaseik toevallig ?quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:17 schreef Magneet het volgende:
[..]
Weet komt er idd niet in hier
sukkels daar herkennen niet eens een gebroken arm op een röntgenfoto die Belgische arts wel en ook later in het MMC ook herkenden
We zijn niet gegaanquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:37 schreef clauwheee het volgende:
Spuuglokje hoe was die beurs?
Ah ok. Jammer inderdaad, maar begrijpelijk!quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:46 schreef Spuuglokje het volgende:
We zijn niet gegaanToen mijn zus naar mij toekwam, had ze onderweg last van duizeligheid en wat harde buiken (half juli is ze uitgerekend), dus we hebben besloten niet te gaan, maar gewoon lekker thuis te blijven
Was ook heel gezellig hoor, maar ik vind het wel jammer dat we niet geweest zijn!
Totaal anders maar hoe krijg jij de kaartjes voor de twee samen of toch apartquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:03 schreef Smirre het volgende:
Coolbabe: Ieder kaartje is goed. Wat moet je ook zeggen in dit geval?
Vreselijk, echt een nachtmerrie die uitkomt. Te lelijk om waar te zijn.
Geweldig nieuws!quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:08 schreef dutchie het volgende:
Pffff... kom even opgelucht ademhalen hier. Mijn moeder moest vanmorgen weer voor controle (2 jaar geleden borstkanker geconstateerd) en alles was weer oké. Blijft toch spannend al die controles. Maar alles is goed met mams.
Ik stuur bij een tweeling (nog maar drie keer gebeurt) altijd aparte kaartjes was er wel benieuwd naar wat er veel gebeurd.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:24 schreef CarOnline het volgende:
En Jolene even voor mijn beurt: ik heb bij de tweeling (dat zeg ik nooit! 'De tweeling') veel 'hoera een tweeling' kaartjes gehad, of blanco, weinig 2 aparte kaartjes![]()
Ik stuur ook altijd (nou ja, hoe vaak komt het nou helemaal voorquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:24 schreef CarOnline het volgende:
En Jolene even voor mijn beurt: ik heb bij de tweeling (dat zeg ik nooit! 'De tweeling') veel 'hoera een tweeling' kaartjes gehad, of blanco, weinig 2 aparte kaartjes![]()
Ik zou zelf ook 1 (blanco) kaartje sturen naar deze mensen. En dan later nog eens een kaartje.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:25 schreef bixister het volgende:
aiks lois...hopelijk helpt het schoonmaken en al dat pijnlijden...
coolbabe wat verdrietig... ik zou maar 1 kaart sturen denk ik hoor, vind 2 in dit geval wat geforceerd. je kunt toch beide kanten van de zaak wel op 1 kaart schrijven lijkt me. wel erg moeilijk en vooral voor hen natuurlijk vreselijk spannend of dat ene jongetje het wel gaat redden...
wij kregen voor anna trouwen ook van een aantal mensen 2 kaartjes; 1 aan ons gericht en 1 aan Piet. dat vond ik wel heel leuk.
ik had het zelf kunnen schrijven. Ik ga dus ook wekelijks heen helaas.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:06 schreef Lois het volgende:
een herkenbaar pijnlijk verhaal
die nieuwe maken meer bewegingen en draaien in meer verschillende richtingen aldus dannyquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:27 schreef texelonia het volgende:
Zijn die nieuwste met massagestanden enzow echt zoveel beter dan de oude dan?
Ik heb een gewone elektrische tandenborstel van Braun, en daarmee voelen mijn tanden wel al veel schoner aan dan als ik een gewone tandenborstel gebruik.
Ik ben een tweeling, wij kregen ook altijd allebei een kaartquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:32 schreef easy-going het volgende:
Een vriendin van mij heeft een tweeling, wat ik met de geboorte heb gestuurd weet ik niet meer, maar ik stuur wel altijd 2 verjaardagskaartjes naar ze
Ow daar had ik nog niet eens naar gekekenquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:31 schreef moussy het volgende:
Lois..... nieuwe borsteltjes zijn ook rete-duur
Linedance/stoelendansquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:12 schreef livelink het volgende:
ik moet spelletjes verzinnen voor kinderen van ongeveer 2 t/m 10 jaar in het thema van Country and Western. Ik sta open voor alle leuke ideeen.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:15 schreef livelink het volgende:
Staat genoteerd! Zelf waren we ook al op hoefijzergooien gekomen.
Ze vroeg om iets leuksquote:
Met Country en Western blijft het behelpenquote:
Ik weet het.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:18 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Met Country en Western blijft het behelpen
Dan zou ie wat mij betreft lekker zelf in die commissie mogenquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:17 schreef livelink het volgende:
Doet hij ook nog wat. Hij heeft me namelijk gewoon aangemeld voor die oudercommissie![]()
en die ga ik opschrijven, wat enorm leuk idee :0quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:44 schreef sjak het volgende:
Moeten er geen indianen bij? Dan zou je de groep een totempaal kunnen laten maken. Elk kind een eigen deel zodat ze per groep een echt grote totempaal hebben.
Waarom zo vroeg alles al klaar?quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:31 schreef livelink het volgende:
Ik ben hard bezig alles te noteren. September lijkt nog ver weg, maar de ex-commissieleden hebben ons al gewaarschuwd dat we veel te laat zijn begonnen. Zij hadden in juni alles al klaar en wij moeten nog beginnen.
En wie wilde je nomineren?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:09 schreef Luchtbel het volgende:
http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1274&i=173159&t=173159
Misschien leuk voor iemand hier?
Neeheeee zo bedoelde ik het helemaaaaal nietquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:16 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Neeheeee zo bedoelde ik het helemaaaaal nietmaar nu je er zelf over begint. Ja ik dacht eigenlijk aan jou
Zal ik dan toch dat boek maar voor je schrijvenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:22 schreef Grijs het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoewel het momenteel nog niet eens een heel slecht idee zou zijn. Daan moet de laatste tijd echt even streng aangepakt worden, maar ik denk (nu nog
) dat dat mij zelf wel lukt.
Heb je dat nog niet af dan?!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:26 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Zal ik dan toch dat boek maar voor je schrijven
Volgens mij zijn dat c1000 luiersquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:45 schreef poemojn het volgende:
Heeft iemand hier Pampers? Ik heb vandaag een verpakking AS gekocht van Schlecker en hoorde van iemand dat dat B-luiers zijn uit de pampersfabriek, dus vroeg me af of ze op elkaar lijken.Als dat zo is is 't misschien leuk voor mensen die normaal Pampers kopen nu die prijzen zo gestegen zijn.
Zo ziet-ie eruit:
[[url=http://img129.echo.cx/img129/1364/asluierrand3xy.th.jpg]afbeelding][/URL]
Een voordeel is dat Schlecker vanaf 15 euro gratis thuisbezorgd (toch?) dus ik wilde eens een pak van hen proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |