Een abonnement kan daar eigenlijk altijd uit, als je twee keer gaat heb je hem er al uit toch?quote:Op zondag 15 mei 2005 23:18 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja joh, de dierentuin is hartstikke leuk! Wij hebben een abonnement op de dierentuin in Emmen
Wij vrekken nemen gewoon ons eigen drinken en eten meequote:Op zondag 15 mei 2005 23:26 schreef danosa het volgende:
Spaar je misschien ook airmiles coolbabe?
ik ga binnekort met deze dingen maar kaartjes van dierenpark Emmen bestellen. Het ís ook gewoon niet meer te betalen, je eet en drinkt ook genoeg in een park, parkeergeld, belachelijke dure foto's , 100 euro is weg
quote:Abonnementen:
persoonlijk ¤ 40,00
echtpaar ¤ 80,00
persoonlijk (65 +) ¤ 34,50
echtpaar (65 +) ¤ 69,00
ieder (klein)kind (3 t/m 18 jaar) ¤ 16,50 (alleen bij volwassene op het abonnement!)
quote:Onze toegangsprijzen voor dit jaar:
Volwassene ¤ 16,50
Kind (3 t/m 9 jaar) ¤ 13,50
65 + ¤ 13,50
Gehandicapten ¤ 13,50
GMTA enzo hè?quote:Op zondag 15 mei 2005 23:32 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Wij vrekken nemen gewoon ons eigen drinken en eten meeEn je auto kun je op zondag gratis parkeren daar achter de (ABN?)bank, die met die slagbomen.
dat zeg ikquote:Op maandag 16 mei 2005 00:15 schreef coolbabe het volgende:
Voor Tom hoeven we nog niet naar de dierentuin te gaan, die wordt al blij van een badeendje![]()
Wij hebben een abonnement op Ouwehand. We moeten drie keer gaan en dan hebben we em er al uit.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:18 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja joh, de dierentuin is hartstikke leuk! Wij hebben een abonnement op de dierentuin in Emmen
Ja inderdaad, das dus bij Emmen ook zo.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wij hebben een abonnement op Ouwehand. We moeten drie keer gaan en dan hebben we em er al uit.
En krijg je bij Emmen ook allerlei cadeaus? Volgens mij krijgen we een zoopdvd of knuffel, gratis toegangskaarten voor AviFauna en nog wat kortingsdingen... best wel leukquote:Op maandag 16 mei 2005 11:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja inderdaad, das dus bij Emmen ook zo.
Ik heb geen idee, wij hebben (nog) geen abonnement, Esmeetje en dr ouders wel en die hebben um er al uit voor dit jaarquote:Op maandag 16 mei 2005 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En krijg je bij Emmen ook allerlei cadeaus? Volgens mij krijgen we een zoopdvd of knuffel, gratis toegangskaarten voor AviFauna en nog wat kortingsdingen... best wel leuk
Oeps, ik dacht dat jij er ook een hadquote:Op maandag 16 mei 2005 11:18 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, wij hebben (nog) geen abonnement, Esmeetje en dr ouders wel en die hebben um er al uit voor dit jaarGeen idee of die er cadeautjes bijkrijgen
We willen er wel eentje hoorquote:Op maandag 16 mei 2005 11:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oeps, ik dacht dat jij er ook een had
Wij hadden dit weekend weer willen gaan, maar we zijn vrijdag natuurlijk al weg geweest, dus het wordt lekker volgend weekend
Wij zaten te twijfelen ja of nee, hebben het toen maar niet gedaan, maar kregen een foldertje waarin stond dat als je dezelfde dag nog een abonnement kocht, je de toegangskaarten van die dag in mindering op het abonnementsgeld kreeg. Dat hebben we toen maar gedaanquote:Op maandag 16 mei 2005 11:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
We willen er wel eentje hoorHadden we eigenlijk al moeten dan want kan voor ons wel uit, we zijn dit jaar al 2 keer geweest en gaan vast nog wel een keertje.
Das wel een goede dealquote:Op maandag 16 mei 2005 11:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wij zaten te twijfelen ja of nee, hebben het toen maar niet gedaan, maar kregen een foldertje waarin stond dat als je dezelfde dag nog een abonnement kocht, je de toegangskaarten van die dag in mindering op het abonnementsgeld kreeg. Dat hebben we toen maar gedaan![]()
Leuk zeg! Ik heb een paar weken geleden blauwe klompjes voor Tristan gekochtquote:Op maandag 16 mei 2005 15:28 schreef moussy het volgende:
Ik heb net voor Cas zn eerste klompjes gekocht
uiteraardquote:Op maandag 16 mei 2005 15:46 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Heb je ook een bijpassend overal Moussy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |