Hier hadden ze bij Bas ook alleen maar van die jumbo-dozen liggen. Maar niet in Saskia d'r maat (junior). Ik denk dat ik maar weer aan de c1000 luiers ga ofzo. (tenzij ik van de week nog een etos vind met oude pakken in de aanbieding)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:21 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik ben net bij de Bas geweest. Pampers Baby Dry nummer 5 (2x40) 19.45 euro (is dus 0.24 per luier)
Ik weet alleen niet meer hoeveel er in een oude verpakking zaten , de verpakking was al weg hier.
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:10 schreef Karin het volgende:
Ik heb een mini paradontax gescoord
Nogmaals bedankt sombie [subtoch?][/sub]
Vlinder?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:27 schreef lady-wrb het volgende:
mmmm ik zal maar niet zeggen hoe wij luca doorgaans noemen
gelukkig nietquote:
ja, nu maak je me natuurlijk weln nieuwsgierig hequote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:27 schreef lady-wrb het volgende:
mmmm ik zal maar niet zeggen hoe wij luca doorgaans noemen
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
gelukkig niethoewel ze mij hier vaak bloem noemen (mijn nick op yahoo is boterbloempje
)
cor is ooit begonnen met loekepoekie, wat al gauw werd afgekort tot poekie.
en hij luistert er prima naar.
hahaha nee joh, cor noemt hem zo (uit een geintje)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:38 schreef daniman het volgende:
[..]
ja, nu maak je me natuurlijk weln nieuwsgierig he![]()
![]()
-edit- Noem je luca Poekie? Dat meen je toch niet serieus he....![]()
Via de properties vind je deze link: http://www.jufsanne.com/traktatie/ijsbeker.jpgquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:08 schreef E.T. het volgende:
ik zie het logo van de site mous?
als de sodemieter naar de eerste hulp van het zkh...quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:55 schreef moussy het volgende:
oke help ff snel
René is net met de volle gewicht over Cas zn duim gereden, met een loopauto, hij giert het uit. Er komt bloed onder zn nagel vandaan hap wil me niet helpen, gaat vanzelf over, ehbo?
da is de enige tip die ik je kan geven blijven koelen en normalite hap.. maar dat zijn bij jullie daar zo'n mongolen ( excusez les mots) dat je beter direct naar de eerste hulp kunt gaan.. cas is nog jong en heeft nog soepele botjes maar het is niet niks.. aan het bloeden kunnen ze weinig doen.. maar ze kunnen we controleren op breuken e.d.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:58 schreef moussy het volgende:
sta sowieso al op pee tte wachten, koelen doe ik al
dreigen met een aanklacht helptquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:04 schreef Randa_v het volgende:
Je hebt kans dat de eerste hulp je terugstuurt naar huis als je niet naar de Hap bent geweest. Dat doen ze tenminste hier in het ziekenhuis.
Helpt niet. Schoonzusje is met haar zoontje een keer hier naar HAP geweest voor een zondagsarmpje terug te laten zetten. Deden ze niet goed. Uiteindelijk is ze naar Geldrop gegaan om het op de eerste hulp te laten doen omdat de HAP haar niet wou helpen.quote:
hmm hier geen problemen mee gehad.. Geldrop is een prima zkh trouwensquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:08 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Helpt niet. Schoonzusje is met haar zoontje een keer hier naar HAP geweest voor een zondagsarmpje terug te laten zetten. Deden ze niet goed. Uiteindelijk is ze naar Geldrop gegaan om het op de eerste hulp te laten doen omdat de HAP haar niet wou helpen.
water ijsjes in huisquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:10 schreef moussy het volgende:
ehbo belt nu de hap en belt ons zo terug
Cas heeft al 3x gkotst van het gieren en janken
Zielig hoor, sterkte ermee Moussy!quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:10 schreef moussy het volgende:
ehbo belt nu de hap en belt ons zo terug
Cas heeft al 3x gkotst van het gieren en janken
Is ze zelf opgeleid tot verpleegster, als ik in het ziekenhuis zou gaan bevallen wil ik ook daar naar toe.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:09 schreef Neva het volgende:
[..]
hmm hier geen problemen mee gehad.. Geldrop is een prima zkh trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |