Ja maar dat zijn zeker geen échte?quote:Op maandag 16 mei 2005 13:05 schreef Muck het volgende:
ze verkopen tegenwoordig weertamagotchi's bij de blokker. Je kunt kiezen uit een kat hond of dino.
En nee, ik heb er zelf geen een gekocht, ik zag ze toevallig hangen toen een of andere muts dvd's voor me uit het magazijn aan het halen was.
neuh.. geen echte. "Vitual Pet" heetten ze geloof ikquote:Op maandag 16 mei 2005 13:06 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn zeker geen échte?
Ik had vroeger een echte, maar dan wel toen ze voor 5 gulden in de koopjesbak lagen. Geen idee waar het ding gebleven is...
Gi-Joequote:Op maandag 16 mei 2005 13:06 schreef timbob het volgende:
[..]
wat hij zegt..
he-man / mask / transformers
das retro
Ja, en daar loopt tegenwoordig weer elke simpele ziel mee, net als met van die hippe teksten op hun t-shirt.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:06 schreef timbob het volgende:
[..]
wat hij zegt..
he-man / mask / transformers
das retro
retro is inquote:Op maandag 16 mei 2005 13:08 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, en daar loopt tegenwoordig weer elke simpele ziel mee, net als met van die hippe teksten op hun t-shirt.
Al waren transformers wel cool. "Transformers... Robots in disguise!"
Ik ook, mét handtekening van Irene! Daar loopt nu waarschijnlijk een arm kindje in Afrika in.quote:
Een nep Barbie.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:23 schreef kikoooooo het volgende:
wat is een skipper nog maar weer?
Niet echt super, maar wel een beetje. Voor mij is het jeugdsentiment. Oké, ik was vrij lang kinds.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:25 schreef Prego het volgende:
jij vindt furby nu al retro???
Niet nep, was ook van Mattel. Skipper was het tienerzusje van barbie.... met hele lange haren (net als she-ra zeg maar, maar dan anders)quote:
Oh ja. Stom.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:31 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Niet nep, was ook van Mattel. Skipper was het tienerzusje van barbie.... met hele lange haren (net als she-ra zeg maar, maar dan anders)
dan gaan er lampjes branden in dat ding.. bv:quote:
HOe oud ben je dan? Ik spaarde die ook, maar toen was ik toch zeker een jaar of 10 al!quote:Op maandag 16 mei 2005 13:37 schreef tonks het volgende:
om 1 of andere reden spaarde ik vroeger altijd van die bloote babietjes.. maar toen was ik 3 ofzo.. met zo'n gekleurt sjaaltje
ik ben nu 17quote:Op maandag 16 mei 2005 13:38 schreef PM-girl het volgende:
[..]
HOe oud ben je dan? Ik spaarde die ook, maar toen was ik toch zeker een jaar of 10 al!
Quintjes?quote:Op maandag 16 mei 2005 13:37 schreef tonks het volgende:
om 1 of andere reden spaarde ik vroeger altijd van die bloote babietjes.. maar toen was ik 3 ofzo.. met zo'n gekleurt sjaaltje
Nee ze waren kaal en hadden een vaste lichaamshouding.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:41 schreef Toeps het volgende:
[..]
Quintjes?
Daar had ik echt ongelofelijk veel van. Van die vijflingetjes, met allemaal een andere kleur.
[afbeelding]
ik kreeg hem bij mijn abonnement op Telekids Now!quote:Op maandag 16 mei 2005 13:19 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik ook, mét handtekening van Irene! Daar loopt nu waarschijnlijk een arm kindje in Afrika in.
Er was zo'n roadshow, in Benthuizen. Daar heb ik die gekregen.
Modewijzer was tof!quote:Op maandag 16 mei 2005 13:36 schreef PM-girl het volgende:
Ik had ook Dufty's! Van die geurende bloemenpopjes met een huis en molen. (kan er ff geen plaatje van vinden).
Ook had ik en pin en pon, is er nu ook weer maar dan als pinypon.
Modewijzer(heb ik afgelopen kerst eindelijk gekregen, ben nu 25!)
he ja! die had ik ook!quote:Op maandag 16 mei 2005 13:42 schreef PM-girl het volgende:
Nee kan dan wel kloppen, jij 3 en ik 11.
Ik had ook, maar dat was eerder, van die klaparmbanden die om je arm heen sloegen!
tonks, je komt uit Cuijk, daar werk ik
Waar werk jequote:Op maandag 16 mei 2005 13:42 schreef PM-girl het volgende:
Nee kan dan wel kloppen, jij 3 en ik 11.
Ik had ook, maar dat was eerder, van die klaparmbanden die om je arm heen sloegen!
tonks, je komt uit Cuijk, daar werk ik
Padbroek! (in een gewoon woonhuis, gehuurd door onze stichting voor jeugdhulpverlening)quote:
Toen was ik al te oud, mijn zusje had ze.quote:
Heb ik helaas nooit gehad...!quote:
quote:
ik heb.. een half jaartje terug ofzo, house party 1 tm 5 gekochtquote:Op maandag 16 mei 2005 13:50 schreef PM-girl het volgende:
[..]
![]()
House party 2 (die paarse) was mijn eerste CD!!!!
James Brown, is Dead!
(en James brown is still alive etc etc)
Ik woon in padbroekquote:Op maandag 16 mei 2005 13:47 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Padbroek! (in een gewoon woonhuis, gehuurd door onze stichting voor jeugdhulpverlening)
Ontopic, die schuimrubber puzzelkubussen die je in elkaar moest zetten, de kleuren stonden voor een bepaald niveau
veulste commercieelquote:Op maandag 16 mei 2005 13:51 schreef tonks het volgende:
Hitzone 1 en 2 en 3 had ik vroeger toen ik rond 10 was,
De MTV-hit cd's waren er toen ook nog..
En ik had singeltjes van gabbertje,supergabber enz. oja en mental theo en die ander
verhip, die had ik ook ja! Later gingen er geruchten dat ze kankerverwekkend zouden zijn, en dat we ze niet meer in de mond mochten stekenquote:
Ik zag gisteren nog bij m'n nichtje 9 a 10 old-school my little pony's op tafel staan. Met knipperende oogjesquote:Op maandag 16 mei 2005 13:53 schreef tonks het volgende:
Om 1 of andere rede had ik ook my little pony..
Dan was ik ook een verwend, nest, want die trollen had ik ook.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:52 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Ook gehad. Tering, wat was ik verwend toen.
jaja....quote:Op maandag 16 mei 2005 13:54 schreef tonks het volgende:
Ik was vroeger echt een fag.
Had een hele kist vol met barbie.
Die staat hier nog ergens alleen nu speel ik er niet meer mee.
Wij hadden de illegale Rainbow top 50 cd's. Elka maand kwam er eentje uit, en soms veranderden ze van naam. Volgens mij kostten ze twee tientjes. Je kon ze kopen bij de gasten die ook Australians en Energies verkochten.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:51 schreef tonks het volgende:
Hitzone 1 en 2 en 3 had ik vroeger toen ik rond 10 was,
De MTV-hit cd's waren er toen ook nog..
En ik had singeltjes van gabbertje,supergabber enz. oja en mental theo en die ander
Daar zag ik laatst weer een TV reclame van. Ze zijn weer terug, net als de Popples.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zag gisteren nog bij m'n nichtje 9 a 10 old-school my little pony's op tafel staan. Met knipperende oogjes
Dit was mijn eerste
[afbeelding]
Popples?quote:Op maandag 16 mei 2005 14:00 schreef Toeps het volgende:
[..]
Daar zag ik laatst weer een TV reclame van. Ze zijn weer terug, net als de Popples.
zegt me eerlijk gezegd niks...quote:
Dat was toch met die groene tijger?quote:Op maandag 16 mei 2005 14:07 schreef derekhugh het volgende:
troetelbeertjes
ernstig
net zoals teddy rukspin enthundercats
[afbeelding]
Oeh dat was leuk!quote:Op maandag 16 mei 2005 14:09 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Dit was ook een van mijn favorieten.
Oja daar kreeg je altijd van die leuke vormpjes meequote:Op maandag 16 mei 2005 14:09 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Dit was ook een van mijn favorieten.
dat is wel heel lang geleden voor me...quote:
Mini loco! Had ik óók al. (Ja ja, ik was verwend.) Maar dat was wel heel pedagogisch verantwoord.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:13 schreef tonks het volgende:
Kennen jullie ook die oranje soort plastic dingen waar je van die dingen moest omdraaien (sommetjes enzo)
En als je em dan omdraaide zag je of je het goed of fout had gedaan
Ik was ook verwend blijkbaar want ik had haast alles in dit topicquote:Op maandag 16 mei 2005 14:14 schreef Toeps het volgende:
[..]
Mini loco! Had ik óók al. (Ja ja, ik was verwend.) Maar dat was wel heel pedagogisch verantwoord.
Het was altijd kut als je het te snel wilde omdraaien, en al je stukjes donderden er weer uit.
locoquote:Op maandag 16 mei 2005 14:14 schreef Toeps het volgende:
[..]
Mini loco! Had ik óók al. (Ja ja, ik was verwend.) Maar dat was wel heel pedagogisch verantwoord.
Het was altijd kut als je het te snel wilde omdraaien, en al je stukjes donderden er weer uit.
Oh dat had ik niet, maar dat hadden ze bij mij op school. (Toch niet zó verwend.)quote:
jaaa! Dát was pas leuk! Een soort lego, maar dan makkelijker, want alles pas altijd op elkaarquote:
plaatsen!quote:Op maandag 16 mei 2005 14:18 schreef tonks het volgende:
Ik had ook veel lego.. heb ik nu nog een foto van.
oeh! das inderdaad veel!quote:Op maandag 16 mei 2005 14:28 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
Slechte foto- maar de lego dus
En opeens ontdekte ik nieuw bewijs.. dat ik vrouwlijk opgevoed ben![]()
[afbeelding]
Quints? Of waren die het niet? Die roken lekker, naar talkpoeder of zo.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:28 schreef Muck het volgende:
en die kleine baby-popjes die zo lekker ruiken? Hoe heten die ook alweer?
Veel? Sorry, ik ben een verwend nest, maar ik had echt veeeeeel meer.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:30 schreef Muck het volgende:
[..]
oeh! das inderdaad veel!
Ik had ook zo'n originele lego-tas waar alles in kon![]()
Zou heel goed kunnen. Van die schatiige babytjes met een krulletje heel zacht haar geloof ikquote:Op maandag 16 mei 2005 14:30 schreef Toeps het volgende:
[..]
Quints? Of waren die het niet? Die roken lekker, naar talkpoeder of zo.
wij hadden ook aardig wat hoor. een hele tas vol.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:32 schreef Toeps het volgende:
[..]
Veel? Sorry, ik ben een verwend nest, maar ik had echt veeeeeel meer.
De boomhut van de vrijbuiters, een kasteel, die boot, een of ander restaurant, nog een kleine hut van de vrijbuiters, 6 wegenplaten, veel autootjes, een sleepwagen en een heftruck van technisch lego...
Dat was niet alles hoor.. dat was wat ik kreeg omdat ik gedoopt werdquote:Op maandag 16 mei 2005 14:32 schreef Toeps het volgende:
[..]
Veel? Sorry, ik ben een verwend nest, maar ik had echt veeeeeel meer.
De boomhut van de vrijbuiters, een kasteel, die boot, een of ander restaurant, nog een kleine hut van de vrijbuiters, 6 wegenplaten, veel autootjes, een sleepwagen en een heftruck van technisch lego...
ben je zo laat gedoopt dan?quote:Op maandag 16 mei 2005 14:34 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat was niet alles hoor.. dat was wat ik kreeg omdat ik gedoopt werd
5 of 6 was ik, want mijn zusje werd ook gedoopt toen (die was wel 1)quote:Op maandag 16 mei 2005 14:35 schreef Muck het volgende:
[..]
ben je zo laat gedoopt dan?
Ik was geloof ik nog geen jaar oud... En tja, een baby geef je niet zo gauw lego denk ik![]()
ah okeequote:Op maandag 16 mei 2005 14:37 schreef tonks het volgende:
[..]
5 of 6 was ik, want mijn zusje werd ook gedoopt toen (die was wel 1)
Teddy Ruxpin heb ik laatst nog zown filmpje van gezienquote:Op maandag 16 mei 2005 14:07 schreef derekhugh het volgende:
troetelbeertjes
ernstig
net zoals teddy rukspin enthundercats
[afbeelding]
Ik had het lego-schateiland!quote:
WTF is dat nou weer voor mededeling?!quote:Op maandag 16 mei 2005 18:21 schreef killswitch het volgende:
atari lynx
[afbeelding]
ik heb hem laatst weer uit de kast gehaald en ben weer helemaal verslaafd
brakke pic i know
Bedquote:Op maandag 16 mei 2005 18:06 schreef Gesloten het volgende:
Hoe heette die boyband ook al weer die vaak bij telekids op kwam treden?
Bestond uit 3 mannen, de middelste zanger was blond en het langst.
Ze maakten Nederlandstalige muziek.![]()
nu je het zegtquote:Op maandag 16 mei 2005 18:24 schreef Toeps het volgende:
[..]
WTF is dat nou weer voor mededeling?!
Anyway, dat ding ken ik nog wel. Een jongen uit de straat had die, hij was echt stoer.
Jeugdsentiment.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:52 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Ook gehad. Tering, wat was ik verwend toen.
Majokit!!quote:Op maandag 16 mei 2005 14:05 schreef SEMTEX het volgende:Majokit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
T'was toch Majorette?quote:
Groene en blauwe toch? De groene was de SS50, en de blauwe de SS100. Ik had de blauwe.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:35 schreef tonks het volgende:
Herinnerd iemand zich die eerste supersoakers nog?
Die gele en de blauwe..
nooit van gehoordquote:Op maandag 16 mei 2005 14:05 schreef SEMTEX het volgende:
En hier had ik hele kinderboerderijen van:
Pin & Pon.
oehquote:
ik had ook de groenequote:Op maandag 16 mei 2005 19:40 schreef Toeps het volgende:
[..]
Groene en blauwe toch? De groene was de SS50, en de blauwe de SS100. Ik had de blauwe.
oeh ja, die ken ik nog ja...quote:Op maandag 16 mei 2005 19:20 schreef Tha_Flash het volgende:
Zo'n takke ding ook nog gehad, kon je heel hard mee op je bek gaan :
[afbeelding]
Die dingen gingen uiteindelijk allemaal lekken.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:55 schreef timbob het volgende:
[..]
ik had ook de groene
3 keer terug naar de winkel omdat ik steeds een lekke kreeg
Ik had ook de blauwequote:Op maandag 16 mei 2005 19:40 schreef Toeps het volgende:
[..]
Groene en blauwe toch? De groene was de SS50, en de blauwe de SS100. Ik had de blauwe.
hoe krijg je het voor elkaar om de kleur wit te printen?quote:
Daar heb je speciale vellen voor, die zijn wit. Bij de V&D.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:07 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
hoe krijg je het voor elkaar om de kleur wit te printen?
want ik wil een zwart sjurt zelf bedrukken, maar kan dus geen wit printen![]()
moet je ook drukkenquote:Op maandag 16 mei 2005 21:07 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
hoe krijg je het voor elkaar om de kleur wit te printen?
want ik wil een zwart sjurt zelf bedrukken, maar kan dus geen wit printen![]()
of zo dusquote:Op maandag 16 mei 2005 21:09 schreef Toeps het volgende:
[..]
Daar heb je speciale vellen voor, die zijn wit. Bij de V&D.
Daar had m'n moeder meer problemen mee dan ikquote:Op maandag 16 mei 2005 21:52 schreef SwiffMeister het volgende:
LOCO![]()
was dat niet dat spul met die cijfers en die figuren ?
Daar heb ik ook heel wat mee gedaan.
Net als met mijn wijlen Game-Boy koelkast die nog steeds een warm plekje in de kast heeft.
Maar volgens mij ben ik de enige die hier geen furby of tamagotsjie heeft gehad![]()
ik was er tegen, puur omdat ze duur waren, en ik meer het idee had dat die beesten met mij wilden spelen, ipv dat ik met hen wilde spelen.
Jaaaaa, Nopper heet dat spul.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:13 schreef SwiffMeister het volgende:
en met dit:
[afbeelding]
heb ik altijd ook gespeeld, maar niet hier thuis. Zal wel bij me opa en oma zijn geweest. Ik zag dat altijd als wannabee Lego.
Dat deden ze allemaal.quote:
ik heb er ook geen gehad hoor en ben er trots opquote:Op maandag 16 mei 2005 21:52 schreef SwiffMeister het volgende:
LOCO![]()
was dat niet dat spul met die cijfers en die figuren ?
Daar heb ik ook heel wat mee gedaan.
Net als met mijn wijlen Game-Boy koelkast die nog steeds een warm plekje in de kast heeft.
Maar volgens mij ben ik de enige die hier geen furby of tamagotsjie heeft gehad![]()
ik was er tegen, puur omdat ze duur waren, en ik meer het idee had dat die beesten met mij wilden spelen, ipv dat ik met hen wilde spelen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:06 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat deden ze allemaal.
Die van mij die kreeg eerst een spraakgebrek, toen praatte hij helemaal niet meer, en daarna bewoog hij niet meer.
zeg hoe vaak ga je je commodore nog postenquote:
Dat is een commodore 128 eikel!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:12 schreef killswitch het volgende:
[..]
zeg hoe vaak ga je je amiga nog posten
Dat zal bij die van mij ondertussen ook wel het geval zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]hij deed het nog ik kwam er allleen net achter dat de batrijen er nog inzaten en nu onderhand leeg waren gelopen
Ik.quote:
Hm, er zaten geen batterijen meer in. Ik heb er nieuwe in gedaan, maar hij geeft geen kick.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:19 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat zal bij die van mij ondertussen ook wel het geval zijn.
Slapen doe je door je hand voor zijn ogen te houden zodat het donker is. Wakker maken doe je door hem naar achteren te kiepen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:21 schreef Biancavia het volgende:
Hm, nu istie weer gaan slapen.
Hoe krijg ik hem nu weer wakker? Ik snap ook niet waarom hij daarnet ineens wakker werd.
Nee gewoon de eerste mario of the simpsonsquote:
*meldtquote:Op maandag 16 mei 2005 13:03 schreef Toeps het volgende:
Ik ben alleen nog op zoek naar een Tamagotchi.
Ja, daar wordt hij dus niet wakker van. Hij doet echt helemaal niets, maar gisteren werd hij opeens wakker, terwijl hij gewoon op mijn bureau stond.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 07:39 schreef Toeps het volgende:
[..]
Slapen doe je door je hand voor zijn ogen te houden zodat het donker is. Wakker maken doe je door hem naar achteren te kiepen.
Ik had precies dezelfde als op het plaatjequote:Op maandag 16 mei 2005 21:02 schreef requiem4adream het volgende:
mijn buurjongetje had de blauwe ik had de groene.... was hij toch stoer omdattie van hem volgens hem 2x zo ver kon spuiten[afbeelding]
Begin van het einde. Mijn Furby (een zwartequote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:47 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, daar wordt hij dus niet wakker van. Hij doet echt helemaal niets, maar gisteren werd hij opeens wakker, terwijl hij gewoon op mijn bureau stond.![]()
Ik heb die bazooka nog!!quote:
Ik was helemaal wèg van fabuland!quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:46 schreef Ynske het volgende:
ikke ook heel veel fabuland, wie kent ze nog meer...
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:54 schreef rompompom het volgende:
[afbeelding]
Dardabaan, uren mee doorgebracht! Ik had een heel vette dragster-karretje! Zucht ende zwijmel...
Mailen?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:37 schreef Tique het volgende:
Skv Ik heb die spellen nog op diskette staan!
Die spellen zijn vet stoer!
Ik was vroeger helemaal gek van LEGO! Ik heb daar nu nog dozen vol van!
Ik had een supervisionquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:05 schreef Fork5 het volgende:
m'n ouders vonden de Gameboy te duur
toen heb ik deze samen met mijn ouder gekocht SUPER!!
Mega Duck
![]()
[afbeelding]
iedereen had een gameboy maar ze vonden die van mij cooler
want die was anders
Gmail heeft een opslag van 2 gigquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:08 schreef NoBody122 het volgende:
ik heb nog enkele honderden MB's aan ouwe MS-DOS spellen op mijn laptop te staan, maar ze hier aanbieden zou natuurlijk tot een ban leiden
Keen deel 1, 2, 3 en 4 zijn abandonware, (4 week nie zeker) die mag je zo van i'net downen..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:21 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]Commander Keen
En
[afbeelding]
Cosmo!
Waar kan ik die games downloaden?
Ik ben nu Cosmo aan het krijgen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:19 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
Keen deel 1, 2, 3 en 4 zijn abandonware, (4 week nie zeker) die mag je zo van i'net downen..
hier bijvoorbeeld
Net als PoP deel 1...
Geef mij eens een game-boy dan.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:53 schreef DJ-Mousey het volgende:
Ik heb ergens nog 3 Furby's liggen 2 engelse en 1 nederlandse...waar ik nix mee doe.. en ik geloof wel 100 tamagotchi's (of hoe je t ook mag schrijven) 58 game boys en weet ik hoeveel van die tetris gevallen
Ja die heb ik staan, jij toch ookquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ben nu Cosmo aan het krijgen.
En Keen enzo.
Net zo vet !
Iemand erges Aladdin 1 nog staan?
Lion king was ook heel bruut, maar die heb ik wel voor de SNES.
Iddquote:Op zondag 22 mei 2005 00:50 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ja die heb ik staan, jij toch ook
Meen dat ik hem laatst in je GMail inbox zag staan
Lion King en Street Fighter en Mario enzo heb ik nog steedsquote:Op zondag 22 mei 2005 00:56 schreef cerror het volgende:
Snes, bah.
Ik had aladin en lionking + alle mortal kombat's op de Genesis.
heb je der nog een paar of niet? Als je nog iets compleets hebt, heb ik er geld voor over, vooral dat eiland.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik had het lego-schateiland!
Die was me bruut.
En van dit spul had ik ook véél:
[afbeelding]
[afbeelding]Mighty Max
Ik had dat über grote eiland, voor iets van 80 gulden gekocht. Half jaar sparen.
Blij dat ik was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |