Groene en blauwe toch? De groene was de SS50, en de blauwe de SS100. Ik had de blauwe.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:35 schreef tonks het volgende:
Herinnerd iemand zich die eerste supersoakers nog?
Die gele en de blauwe..
nooit van gehoordquote:Op maandag 16 mei 2005 14:05 schreef SEMTEX het volgende:
En hier had ik hele kinderboerderijen van:
Pin & Pon.
oehquote:
ik had ook de groenequote:Op maandag 16 mei 2005 19:40 schreef Toeps het volgende:
[..]
Groene en blauwe toch? De groene was de SS50, en de blauwe de SS100. Ik had de blauwe.
oeh ja, die ken ik nog ja...quote:Op maandag 16 mei 2005 19:20 schreef Tha_Flash het volgende:
Zo'n takke ding ook nog gehad, kon je heel hard mee op je bek gaan :
[afbeelding]
Die dingen gingen uiteindelijk allemaal lekken.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:55 schreef timbob het volgende:
[..]
ik had ook de groene
3 keer terug naar de winkel omdat ik steeds een lekke kreeg
Ik had ook de blauwequote:Op maandag 16 mei 2005 19:40 schreef Toeps het volgende:
[..]
Groene en blauwe toch? De groene was de SS50, en de blauwe de SS100. Ik had de blauwe.
hoe krijg je het voor elkaar om de kleur wit te printen?quote:
Daar heb je speciale vellen voor, die zijn wit. Bij de V&D.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:07 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
hoe krijg je het voor elkaar om de kleur wit te printen?
want ik wil een zwart sjurt zelf bedrukken, maar kan dus geen wit printen![]()
moet je ook drukkenquote:Op maandag 16 mei 2005 21:07 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
hoe krijg je het voor elkaar om de kleur wit te printen?
want ik wil een zwart sjurt zelf bedrukken, maar kan dus geen wit printen![]()
of zo dusquote:Op maandag 16 mei 2005 21:09 schreef Toeps het volgende:
[..]
Daar heb je speciale vellen voor, die zijn wit. Bij de V&D.
Daar had m'n moeder meer problemen mee dan ikquote:Op maandag 16 mei 2005 21:52 schreef SwiffMeister het volgende:
LOCO![]()
was dat niet dat spul met die cijfers en die figuren ?
Daar heb ik ook heel wat mee gedaan.
Net als met mijn wijlen Game-Boy koelkast die nog steeds een warm plekje in de kast heeft.
Maar volgens mij ben ik de enige die hier geen furby of tamagotsjie heeft gehad![]()
ik was er tegen, puur omdat ze duur waren, en ik meer het idee had dat die beesten met mij wilden spelen, ipv dat ik met hen wilde spelen.
Jaaaaa, Nopper heet dat spul.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:13 schreef SwiffMeister het volgende:
en met dit:
[afbeelding]
heb ik altijd ook gespeeld, maar niet hier thuis. Zal wel bij me opa en oma zijn geweest. Ik zag dat altijd als wannabee Lego.
Dat deden ze allemaal.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |