Oh ja. Stom.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:31 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Niet nep, was ook van Mattel. Skipper was het tienerzusje van barbie.... met hele lange haren (net als she-ra zeg maar, maar dan anders)
dan gaan er lampjes branden in dat ding.. bv:quote:
HOe oud ben je dan? Ik spaarde die ook, maar toen was ik toch zeker een jaar of 10 al!quote:Op maandag 16 mei 2005 13:37 schreef tonks het volgende:
om 1 of andere reden spaarde ik vroeger altijd van die bloote babietjes.. maar toen was ik 3 ofzo.. met zo'n gekleurt sjaaltje
ik ben nu 17quote:Op maandag 16 mei 2005 13:38 schreef PM-girl het volgende:
[..]
HOe oud ben je dan? Ik spaarde die ook, maar toen was ik toch zeker een jaar of 10 al!
Quintjes?quote:Op maandag 16 mei 2005 13:37 schreef tonks het volgende:
om 1 of andere reden spaarde ik vroeger altijd van die bloote babietjes.. maar toen was ik 3 ofzo.. met zo'n gekleurt sjaaltje
Nee ze waren kaal en hadden een vaste lichaamshouding.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:41 schreef Toeps het volgende:
[..]
Quintjes?
Daar had ik echt ongelofelijk veel van. Van die vijflingetjes, met allemaal een andere kleur.
[afbeelding]
ik kreeg hem bij mijn abonnement op Telekids Now!quote:Op maandag 16 mei 2005 13:19 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik ook, mét handtekening van Irene! Daar loopt nu waarschijnlijk een arm kindje in Afrika in.
Er was zo'n roadshow, in Benthuizen. Daar heb ik die gekregen.
Modewijzer was tof!quote:Op maandag 16 mei 2005 13:36 schreef PM-girl het volgende:
Ik had ook Dufty's! Van die geurende bloemenpopjes met een huis en molen. (kan er ff geen plaatje van vinden).
Ook had ik en pin en pon, is er nu ook weer maar dan als pinypon.
Modewijzer(heb ik afgelopen kerst eindelijk gekregen, ben nu 25!)
he ja! die had ik ook!quote:Op maandag 16 mei 2005 13:42 schreef PM-girl het volgende:
Nee kan dan wel kloppen, jij 3 en ik 11.
Ik had ook, maar dat was eerder, van die klaparmbanden die om je arm heen sloegen!
tonks, je komt uit Cuijk, daar werk ik
Waar werk jequote:Op maandag 16 mei 2005 13:42 schreef PM-girl het volgende:
Nee kan dan wel kloppen, jij 3 en ik 11.
Ik had ook, maar dat was eerder, van die klaparmbanden die om je arm heen sloegen!
tonks, je komt uit Cuijk, daar werk ik
Padbroek! (in een gewoon woonhuis, gehuurd door onze stichting voor jeugdhulpverlening)quote:
Toen was ik al te oud, mijn zusje had ze.quote:
Heb ik helaas nooit gehad...!quote:
quote:
ik heb.. een half jaartje terug ofzo, house party 1 tm 5 gekochtquote:Op maandag 16 mei 2005 13:50 schreef PM-girl het volgende:
[..]
![]()
House party 2 (die paarse) was mijn eerste CD!!!!
James Brown, is Dead!
(en James brown is still alive etc etc)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |