Ja maar dat zijn zeker geen échte?quote:Op maandag 16 mei 2005 13:05 schreef Muck het volgende:
ze verkopen tegenwoordig weertamagotchi's bij de blokker. Je kunt kiezen uit een kat hond of dino.
En nee, ik heb er zelf geen een gekocht, ik zag ze toevallig hangen toen een of andere muts dvd's voor me uit het magazijn aan het halen was.
neuh.. geen echte. "Vitual Pet" heetten ze geloof ikquote:Op maandag 16 mei 2005 13:06 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn zeker geen échte?
Ik had vroeger een echte, maar dan wel toen ze voor 5 gulden in de koopjesbak lagen. Geen idee waar het ding gebleven is...
Gi-Joequote:Op maandag 16 mei 2005 13:06 schreef timbob het volgende:
[..]
wat hij zegt..
he-man / mask / transformers
das retro
Ja, en daar loopt tegenwoordig weer elke simpele ziel mee, net als met van die hippe teksten op hun t-shirt.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:06 schreef timbob het volgende:
[..]
wat hij zegt..
he-man / mask / transformers
das retro
retro is inquote:Op maandag 16 mei 2005 13:08 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, en daar loopt tegenwoordig weer elke simpele ziel mee, net als met van die hippe teksten op hun t-shirt.
Al waren transformers wel cool. "Transformers... Robots in disguise!"
Ik ook, mét handtekening van Irene! Daar loopt nu waarschijnlijk een arm kindje in Afrika in.quote:
Een nep Barbie.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:23 schreef kikoooooo het volgende:
wat is een skipper nog maar weer?
Niet echt super, maar wel een beetje. Voor mij is het jeugdsentiment. Oké, ik was vrij lang kinds.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:25 schreef Prego het volgende:
jij vindt furby nu al retro???
Niet nep, was ook van Mattel. Skipper was het tienerzusje van barbie.... met hele lange haren (net als she-ra zeg maar, maar dan anders)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |