Dat was toch met die groene tijger?quote:Op maandag 16 mei 2005 14:07 schreef derekhugh het volgende:
troetelbeertjes
ernstig
net zoals teddy rukspin enthundercats
[afbeelding]
Oeh dat was leuk!quote:Op maandag 16 mei 2005 14:09 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Dit was ook een van mijn favorieten.
Oja daar kreeg je altijd van die leuke vormpjes meequote:Op maandag 16 mei 2005 14:09 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Dit was ook een van mijn favorieten.
dat is wel heel lang geleden voor me...quote:
Mini loco! Had ik óók al. (Ja ja, ik was verwend.) Maar dat was wel heel pedagogisch verantwoord.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:13 schreef tonks het volgende:
Kennen jullie ook die oranje soort plastic dingen waar je van die dingen moest omdraaien (sommetjes enzo)
En als je em dan omdraaide zag je of je het goed of fout had gedaan
Ik was ook verwend blijkbaar want ik had haast alles in dit topicquote:Op maandag 16 mei 2005 14:14 schreef Toeps het volgende:
[..]
Mini loco! Had ik óók al. (Ja ja, ik was verwend.) Maar dat was wel heel pedagogisch verantwoord.
Het was altijd kut als je het te snel wilde omdraaien, en al je stukjes donderden er weer uit.
locoquote:Op maandag 16 mei 2005 14:14 schreef Toeps het volgende:
[..]
Mini loco! Had ik óók al. (Ja ja, ik was verwend.) Maar dat was wel heel pedagogisch verantwoord.
Het was altijd kut als je het te snel wilde omdraaien, en al je stukjes donderden er weer uit.
Oh dat had ik niet, maar dat hadden ze bij mij op school. (Toch niet zó verwend.)quote:
jaaa! Dát was pas leuk! Een soort lego, maar dan makkelijker, want alles pas altijd op elkaarquote:
plaatsen!quote:Op maandag 16 mei 2005 14:18 schreef tonks het volgende:
Ik had ook veel lego.. heb ik nu nog een foto van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |