oeh! das inderdaad veel!quote:Op maandag 16 mei 2005 14:28 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
Slechte foto- maar de lego dus
En opeens ontdekte ik nieuw bewijs.. dat ik vrouwlijk opgevoed ben![]()
[afbeelding]
Quints? Of waren die het niet? Die roken lekker, naar talkpoeder of zo.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:28 schreef Muck het volgende:
en die kleine baby-popjes die zo lekker ruiken? Hoe heten die ook alweer?
Veel? Sorry, ik ben een verwend nest, maar ik had echt veeeeeel meer.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:30 schreef Muck het volgende:
[..]
oeh! das inderdaad veel!
Ik had ook zo'n originele lego-tas waar alles in kon![]()
Zou heel goed kunnen. Van die schatiige babytjes met een krulletje heel zacht haar geloof ikquote:Op maandag 16 mei 2005 14:30 schreef Toeps het volgende:
[..]
Quints? Of waren die het niet? Die roken lekker, naar talkpoeder of zo.
wij hadden ook aardig wat hoor. een hele tas vol.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:32 schreef Toeps het volgende:
[..]
Veel? Sorry, ik ben een verwend nest, maar ik had echt veeeeeel meer.
De boomhut van de vrijbuiters, een kasteel, die boot, een of ander restaurant, nog een kleine hut van de vrijbuiters, 6 wegenplaten, veel autootjes, een sleepwagen en een heftruck van technisch lego...
Dat was niet alles hoor.. dat was wat ik kreeg omdat ik gedoopt werdquote:Op maandag 16 mei 2005 14:32 schreef Toeps het volgende:
[..]
Veel? Sorry, ik ben een verwend nest, maar ik had echt veeeeeel meer.
De boomhut van de vrijbuiters, een kasteel, die boot, een of ander restaurant, nog een kleine hut van de vrijbuiters, 6 wegenplaten, veel autootjes, een sleepwagen en een heftruck van technisch lego...
ben je zo laat gedoopt dan?quote:Op maandag 16 mei 2005 14:34 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat was niet alles hoor.. dat was wat ik kreeg omdat ik gedoopt werd
5 of 6 was ik, want mijn zusje werd ook gedoopt toen (die was wel 1)quote:Op maandag 16 mei 2005 14:35 schreef Muck het volgende:
[..]
ben je zo laat gedoopt dan?
Ik was geloof ik nog geen jaar oud... En tja, een baby geef je niet zo gauw lego denk ik![]()
ah okeequote:Op maandag 16 mei 2005 14:37 schreef tonks het volgende:
[..]
5 of 6 was ik, want mijn zusje werd ook gedoopt toen (die was wel 1)
Teddy Ruxpin heb ik laatst nog zown filmpje van gezienquote:Op maandag 16 mei 2005 14:07 schreef derekhugh het volgende:
troetelbeertjes
ernstig
net zoals teddy rukspin enthundercats
[afbeelding]
Ik had het lego-schateiland!quote:
WTF is dat nou weer voor mededeling?!quote:Op maandag 16 mei 2005 18:21 schreef killswitch het volgende:
atari lynx
[afbeelding]
ik heb hem laatst weer uit de kast gehaald en ben weer helemaal verslaafd
brakke pic i know
Bedquote:Op maandag 16 mei 2005 18:06 schreef Gesloten het volgende:
Hoe heette die boyband ook al weer die vaak bij telekids op kwam treden?
Bestond uit 3 mannen, de middelste zanger was blond en het langst.
Ze maakten Nederlandstalige muziek.![]()
nu je het zegtquote:Op maandag 16 mei 2005 18:24 schreef Toeps het volgende:
[..]
WTF is dat nou weer voor mededeling?!
Anyway, dat ding ken ik nog wel. Een jongen uit de straat had die, hij was echt stoer.
Jeugdsentiment.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:52 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Ook gehad. Tering, wat was ik verwend toen.
Majokit!!quote:Op maandag 16 mei 2005 14:05 schreef SEMTEX het volgende:Majokit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
T'was toch Majorette?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |