Het belooft een spannende wedstrijd te worden. Die door veel Fokkers zal worden gevolgd.quote:Manchester United heeft de cup 11 keer gewonnen en gaat dus voor de 12de keer. Arsenal won de FA Cup 9x en gaat voor de 10de. Ze stonden beide 16 keer in de finale dus dit is voor beide teams de 17de keer. Manchester United is ook koploper met het winnen van de FA Cup daarna komt Arsenal dus met 9 keer en daarna komen de Spurs met 8x, Aston Villa met 7x en de Blackburn Rovers met 6x.
Ondanks dat Arsenal 2de is geworden heeft Man. United 2x gewonnen dit seizoen van Arsenal. Bij United werd het 2-0 en op Highbury werd het 2-4 voor United. En op hun beurt won Arsenal wel aan het begin van het seizoen het FA Community Shield (Johan Cruijff schaal in Engeland) met 3-1 van United.
Hendrik ido Ambachtquote:Op maandag 16 mei 2005 12:36 schreef Grimm het volgende:
HIA?
Hendrik-Ido-Ambachtquote:
Ja dat was een typo.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hendrik-Ido-Ambacht![]()
Ik hoop een mooie wedstrijd, heb geen voorkeur voor 1 van de ploegen
60% kans dat ik alsnog een kaartje kan regelenquote:Op maandag 16 mei 2005 12:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoezo 60-40?
ik hoop het voor je.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
60% kans dat ik alsnog een kaartje kan regelen
1998 tegen Newcastle op Wembley is mijn enigste FA Cup Final tot nu toequote:Op maandag 16 mei 2005 13:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik hoop het voor je.
Was je er 1 van de vorig keren wel bij in 2001, 2002 of 2003 ofzo
dat Arsenal in de finale stond dan
Het zou heel erg mooi wezen, maar ik gok op nog een jaartje doorgaanquote:Op maandag 16 mei 2005 13:40 schreef Suijk het volgende:
Arsenal wint het, met een uitblinkende Bergkamp, die daarna afscheid neemt.
bbc.comquote:Henry ruled out of FA Cup final
Henry had recently returned to action after a groin injury
Arsenal striker Thierry Henry has been ruled out of Saturday's FA Cup final with an Achilles tendon injury.
Henry, who had been out with a groin problem, returned to action in last week's 7-0 defeat of Everton and aggravated an old Achilles injury.
The 27-year-old missed the Gunners' 2-1 defeat against Birmingham on Sunday, but the injury has failed to heal in time to face Manchester United.
WTF dit wist ik nog niet eens zeker een voordeel voor Unitedquote:
Zeer grote aderlating natuurlijk maar we hebben bewezen dat we ook zonder hem kunnen scorenquote:
Het staat er ook pas een kwartier opquote:Op maandag 16 mei 2005 17:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]
WTF dit wist ik nog niet eens zeker een voordeel voor United
EN DAT IS 100% GEWORDEN.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:48 schreef DutchGooner het volgende:
Nette OP.
En er is een 60-40% kans dat ik erbij ben
Heeeuuuyyyyquote:Op maandag 16 mei 2005 20:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
EN DAT IS 100% GEWORDEN.
WEEEEEEEEEEEEEE GAAAAAAAAAAAAAN NAAAAAAAAAAAAR CARDIFFFFFFFFFFF TOEEEEEEEEEEEE!
Patsertje.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
EN DAT IS 100% GEWORDEN.
quote:
3x,maandje terug nog voor de halve finale tegen Blackburn en aan het begin van het seizoen voor de CS tegen manyooquote:
Dan ben je dus voor Arsenal want Chelsea zie ik niet meer terug komenquote:Op maandag 16 mei 2005 23:45 schreef MaxPower het volgende:
Maakt me niet uit wie er wint, zolang het maar geen ManUre is.
Manchester United, omdat het de mooiste club van de wereld is met een stel spelers waar je U tegen zegtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:14 schreef Gelderland het volgende:
wie denken jullie dat er wint en waarom?
en daar zetten we Henry,Pires,Vieira en Campbell tegenover en dan is manyoo helemaal niet zo geweldig als je denktquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:19 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Manchester United, omdat het de mooiste club van de wereld is met een stel spelers waar je U tegen zegtRooney Ruud Keane Ferdinand alleen we hebben pruts keepers
Henry speelt toch niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en daar zetten we Henry,Pires,Vieira en Campbell tegenover en dan is manyoo helemaal niet zo geweldig als je denkt
Klopt,maar als we gaan vergelijken doet dat er nu niet toe,wij hebben immers ook van Persiequote:
GNSK?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:57 schreef Stpan het volgende:
Sjiiiiiittttttt, ik kan Van Persie ook niet zien schitteren.....
Door Keane hij heeft dit seizoen nog geen roodquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:22 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
GNSK?
Na lang wikken en wegen heb ik besloten zaterdag voor Arsenal te zijn.als Pires dan maar wel zn been bree.. van het veld wordt geschopt
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:22 schreef Erasmusch het volgende:
Na lang wikken en wegen heb ik besloten zaterdag voor Arsenal te zijn.als Pires dan maar wel zn been bree.. van het veld wordt geschopt
Ik zou zelfs teleurgesteld zijn.quote:
Vette shit!quote:Op maandag 16 mei 2005 20:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
EN DAT IS 100% GEWORDEN.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Door Keane hij heeft dit seizoen nog geen rood
Een rat die er al meer in heeft geschopt dit seizoen dan van Pooboy,en dat als invaller bij onsquote:
Arsenalquote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:21 schreef dndiek het volgende:
Welke club speelt in het (rode) thuistenue? Dat team heeft statistisch gezien het meeste kans op de FA Cup![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:11 schreef DutchGooner het volgende:
Maar goed,nu nog 2 uurtjes onder de wol om vervolgens richting Cardiff te vertrekken voor wederom een FAC winst van Arsenal
Geweldig dat ze twee uur voorbeschouwen op een wedstrijd, dat zie je hier (gelukkig) niet. De BBC kan dat, Nederland heeft daar nog wat moeite mee.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:06 schreef tong80 het volgende:
Er is morgen geen Football Focus.
De uitzending begint op BBC one om 14.00 uur. Dus 2 uur warmlopen voor het grote gebeuren.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:11 schreef DutchGooner het volgende:
Maar goed,nu nog 2 uurtjes onder de wol om vervolgens richting Cardiff te vertrekken voor wederom een FAC winst van Arsenal
Ik heb nog een klein Arsenal shirt liggen, als ik die aantrek lijk ik natuurlijk wel een stuk breder omdat het zo strak zitquote:
Yupquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:35 schreef Stefkuh het volgende:
Het begint toch 4 uur nederlandse tijd he??
Ja heb net al een tijd zitten kijken, maar vroeg het me gewoon af, had het nog niet voorbij horen komen. Waarom zien we toch trouwens nauwelijks van die goals als van Gerard / Rooney / Edman in Nederland.. angst om van afstand te schieten? Ik weet Schreuder 3 jaar terug voor NAC en nog verder terug vanaf de middelijn bij RKC en die blonde Heerenveen Zweed tegen PSV.. maar verder?quote:
Nederland doet het soms ook goed hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heerlijk programma van de BBC. Voorbeschouwingen, mooie beelden van dit seizoen, etc... Zo leef je helemaal toe naar de finale en wordt het echt een vermakelijke middag TV. Hier kan de Nederlandse televisie nog heel veel van leren.
Hier kunnen ze niet aan tippen. Sowieso spreekt de Amstel Cup hier veel minder aan dan de FA Cup in Engeland, dat heeft te maken met traditie en historie, maar ook met de opzet van het bekertoernooi zeg en met de TV-uitzendingen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nederland doet het soms ook goed hoor.
Tuurlijk ik heb het ook niet specifiek over de beker. De NOS heeft soms ook mooie reportages. Maar de BBC blijft nummer één natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hier kunnen ze niet aan tippen. Sowieso spreekt de Amstel Cup hier veel minder aan dan de FA Cup in Engeland, dat heeft te maken met traditie en historie, maar ook met de opzet van het bekertoernooi zeg en met de TV-uitzendingen.
Ik vind vooral de laatste jaren de NOS daarin steeds beter worden ja, en jammer dat daaraan dus (waarschijnlijk) een einde gaat komen... ik hoop aller hopen dat John de Mol zijn creatieve brein gebruikt of mensen inhuurt (want dat TIEN logo en de naam vind ik nog altijd zo triest als maar zijn kan) die er echt een BBC waardig iets van gaan maken. Op alle fronten... en als ie het maar laat om commentatoren als Ten napel te halen... wat wordt ik gek van die vent zeg...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk ik heb het ook niet specifiek over de beker. De NOS heeft soms ook mooie reportages. Maar de BBC blijft nummer één natuurlijk.
En SBS-6
Ik vind dat het bekertoernooi in Nederland opgewaardeerd moet worden en dat doe je niet door middel van schakeluitzendingen en domme SMS-spelletjes inderdaad.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk ik heb het ook niet specifiek over de beker. De NOS heeft soms ook mooie reportages. Maar de BBC blijft nummer één natuurlijk.
En SBS-6
Geen beveiligings certificaat... jammer dan.. kheb toch een TV aan de muur hangenquote:
Ben ik met je eens, hoewel we de laatste jaren wel op de goeie weg waren maar SBS maakt er weer een zooitje van.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik vind dat het bekertoernooi in Nederland opgewaardeerd moet worden en dat doe je niet door middel van schakeluitzendingen en domme SMS-spelletjes inderdaad.
Ja of de publieke desnoods.. we zitten al met de thuiswedstrijd van Oranje vast tot 2008 bij die knakkers.. die beker mogen ze daar wel wegkapen...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:03 schreef VoreG het volgende:
Heeft Tien geen intresse in de Beker?
Op de goede weg? Die indruk krijg ik helaas niet. Ik krijg het idee dat men helemaal niet op een bekertoernooi zit te wachten maar dat men het liefst gewoon de top drie in de halve finale in zou zetten en de rest voor één plekje zou laten spelen....quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, hoewel we de laatste jaren wel op de goeie weg waren maar SBS maakt er weer een zooitje van.
Cherrykuur!! Ik ben het met je eens jongquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Op de goede weg? Die indruk krijg ik helaas niet. Ik krijg het idee dat men helemaal niet op een bekertoernooi zit te wachten maar dat men het liefst gewoon de top drie in de halve finale in zou zetten en de rest voor één plekje zou laten spelen....
Gewoon vanaf ronde 1 iedereen in één ballenbak en gewoon loten... dat is bekervoetbal.
wat je zegt!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Op de goede weg? Die indruk krijg ik helaas niet. Ik krijg het idee dat men helemaal niet op een bekertoernooi zit te wachten maar dat men het liefst gewoon de top drie in de halve finale in zou zetten en de rest voor één plekje zou laten spelen....
Gewoon vanaf ronde 1 iedereen in één ballenbak en gewoon loten... dat is bekervoetbal.
Tell me somethin' newquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:10 schreef tong80 het volgende:
In Engeland stromen de betaaldvoetbalorganisaties ook pas later toe.
Over Bergkamp :
'This guy is a genius on the ball.'
Klopt, maar niet zo extreem als in Nederland volgens mij. Het aantal bekerwedstrijden wat PSV heeft moeten spelen om in de finale te komen is op de vingers van één hand te tellen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:10 schreef tong80 het volgende:
In Engeland stromen de betaaldvoetbalorganisaties ook pas later toe.
Over Bergkamp :
'This guy is a genius on the ball.'
Ja inderdaad 3 wedstrijden is erg weinig.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Klopt, maar niet zo extreem als in Nederland volgens mij. Het aantal bekerwedstrijden wat PSV heeft moeten spelen om in de finale te komen is op de vingers van één hand te tellen.
PSV speelt dus uiteindelijk 4 wedstrijden en pakt de Amstel Cup. Op die manier wordt het wel een troostprijs. Gewoon vanaf ronde numero uno iedereen in de pot en loten maar... geen voorgekookte lotingen, niet later instromen... Ajax - PSV in ronde één moet gewoon mogelijk zijn, net zoals dat PSV uit moet kunnen loten naar Harkema.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja inderdaad 3 wedstrijden is erg weinig.
Meer wedstrijden voor de ploegen die Europees spelen maakt het toernooi veel aantrekkelijker, lijkt me
Harkema je noemt nou net de club op waar ze veel met supportersgeweld te maken hebbenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
PSV speelt dus uiteindelijk 4 wedstrijden en pakt de Amstel Cup. Op die manier wordt het wel een troostprijs. Gewoon vanaf ronde numero uno iedereen in de pot en loten maar... geen voorgekookte lotingen, niet later instromen... Ajax - PSV in ronde één moet gewoon mogelijk zijn, net zoals dat PSV uit moet kunnen loten naar Harkema.
idd, bekertoernooi stelt momenteel niks voorquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
PSV speelt dus uiteindelijk 4 wedstrijden en pakt de Amstel Cup. Op die manier wordt het wel een troostprijs. Gewoon vanaf ronde numero uno iedereen in de pot en loten maar... geen voorgekookte lotingen, niet later instromen... Ajax - PSV in ronde één moet gewoon mogelijk zijn, net zoals dat PSV uit moet kunnen loten naar Harkema.
Ik weet het zeker, het blijft wel jammer dat Henry niet speelt.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:17 schreef Duiveltja het volgende:
Bergkamp gaat nog even schitteren vandaag heb ik het gevoel
Mourinho stinkt dan ookquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:18 schreef Dos37 het volgende:
Mourinho is voor Manchester United
Zeker ja, mooie beelden altijd.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:28 schreef Duiveltja het volgende:
Kijk hier is de BBC meester inMooie compilaties maken
Ik spreek je nog wel vandaagquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:29 schreef zjroentje het volgende:
Ik denk dat de meerderheid hier een zure middag krijgt.
Denk het niet.quote:
Chelsea ?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
ssssssssssssssssspannend!
Ik mag aannemen dat je wel kunt zien voor wie ik ben
Wereldkampioen in de tent.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
ssssssssssssssssspannend!
Ik mag aannemen dat je wel kunt zien voor wie ik ben
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat een sukkel is het ook die Van Nistelrooij.
Goede morgenquote:
Had je al gezegd, en goed onderbouwd ook.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Schitterend programma hoor, hier kan de Nederlandse TV wat van leren. Ruud is gewoon een sukkel vind ik.
Zie Seedorfquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:39 schreef popolon het volgende:
Da's typisch Nederlands tong, die weten niet hoe ze moeten omgaan met hun topsporters
Het zijn net Surinamersquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geen van de buitenlanders die het volkslied kan meezingen.
Beter dan voor Michael Jackson staan als 8 jarigequote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:55 schreef Suijk het volgende:
Lekker weertje.
Het moet voor zo'n kereltje toch een droom zijn om voor Bergkamp te mogen staan!
Inderdaadquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
Iedereen 'n prettige wedstrijd en moge de beste winnen he
ik weet dus al wie
Scholes had net een goede kans, maar kon niet goed koppen anders zou het denk ik wel een goal zijn geweestquote:
Onbegrijpeleijk idd dat ze geen geld uitgeven aan eeen goede doelman.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:07 schreef VoreG het volgende:
Wat een flutkeeper is die carrol ook
Howard vind ik al niet veel beter eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind Carrol toch een rare keeper
Arsenal.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:09 schreef appelsientje het volgende:
*zucht* haat dat, voetbal op de manier volgen...
Wie is er de eerste 10 min beter?
Arsenalk by farquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:09 schreef appelsientje het volgende:
*zucht* haat dat, voetbal op de manier volgen...
Wie is er de eerste 10 min beter?
Engeland heeft sowieso bijna nooit een goede keeper. De enige echt goede keeper in de PL is van de Sar.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Onbegrijpeleijk idd dat ze geen geld uitgeven aan eeen goede doelman.
Cech bij Chelsea keept ook erg sterk hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Engeland heeft sowieso bijna nooit een goede keeper. De enige echt goede keeper in de PL is van de Sar.
O ja die hebben ze ook nogquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Cech bij Chelsea keept ook erg sterk hoor.
Terwijl ze vroeger de besten ter wereld hadden, Bonner Banks, Jennings Clemence Southgate Onbegrijpeleijkquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Engeland heeft sowieso bijna nooit een goede keeper. De enige echt goede keeper in de PL is van de Sar.
Nee dit was geen elleboogquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:15 schreef Suijk het volgende:
Elleboogje?
Nee viel mee.quote:
Ik persoonlijk hoop op doelpunten in de laatste 15 minquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop toch snel op een doelpuntje
Nu welquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:18 schreef tong80 het volgende:
Wisten jullie dat je tot in de jaren 70 geen spelers mocht wisselen in de FA cup en dat het 80 jaar duurde voor de eerste rode kaart in de FA-cup finale
Haha grappige feitjes...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:18 schreef tong80 het volgende:
Wisten jullie dat je tot in de jaren 70 geen spelers mocht wisselen in de FA cup en dat het 80 jaar duurde voor de eerste rode kaart in de FA-cup finale
De bal vliegt erg vaak van zijn voet af, beetje jammer inderdaad.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat speelt Reyes slecht zeg.
Steeds veel te traag met z'n passjes of acties.. Tijd voor van Persie.
.
Robinson van Tottenhamquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Genietenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:25 schreef appelsientje het volgende:
Is het een beetje aan te zien...
Ja hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:25 schreef appelsientje het volgende:
Ja, United wordt overklast.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:25 schreef appelsientje het volgende:
Zoals bijna toen bij PSV - Arsenal...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Genieten
Kijk je uit dat je geen ongelukken maakt op de weg naar de TV?
Veel oefenenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Terecht afgekeurd.
Wel lullig, z'n eerste ManU goal ooit.
Had ik ooit met Tracy Lords.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik reageerde blij toen dat doelpunt viel
Terwijl ik eigenlijk niks met Arsenal en Man U heb...
Nou zegquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Man U is nu aan het drukken
hij heeft de zwaartekracht tegenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
rooney gaat erg makkelijk liggen.
haha geweldige foto!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:34 schreef tong80 het volgende:
Mickey Rooney scoorde idd punten
[afbeelding]
0-0 is wel terechtquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
haha geweldige foto!
Arsenal nog steeds beter?
Als ik ook weer eens naar Engeland ga... wil ik wel eens zo'n wedstrijd meemaken... lijk me echt geweldig..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Met de sfeer in 't stadion is weinig mis.
beter? daar zie ik niet veel van danquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
haha geweldige foto!
Arsenal nog steeds beter?
iddquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:48 schreef appelsientje het volgende:
oke rust... mooi.... hopelijk dat in de 2e helft veel doelpunten vallen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |