Scholes had net een goede kans, maar kon niet goed koppen anders zou het denk ik wel een goal zijn geweestquote:
Onbegrijpeleijk idd dat ze geen geld uitgeven aan eeen goede doelman.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:07 schreef VoreG het volgende:
Wat een flutkeeper is die carrol ook
Howard vind ik al niet veel beter eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind Carrol toch een rare keeper
Arsenal.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:09 schreef appelsientje het volgende:
*zucht* haat dat, voetbal op de manier volgen...
Wie is er de eerste 10 min beter?
Arsenalk by farquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:09 schreef appelsientje het volgende:
*zucht* haat dat, voetbal op de manier volgen...
Wie is er de eerste 10 min beter?
Engeland heeft sowieso bijna nooit een goede keeper. De enige echt goede keeper in de PL is van de Sar.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Onbegrijpeleijk idd dat ze geen geld uitgeven aan eeen goede doelman.
Cech bij Chelsea keept ook erg sterk hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Engeland heeft sowieso bijna nooit een goede keeper. De enige echt goede keeper in de PL is van de Sar.
O ja die hebben ze ook nogquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Cech bij Chelsea keept ook erg sterk hoor.
Terwijl ze vroeger de besten ter wereld hadden, Bonner Banks, Jennings Clemence Southgate Onbegrijpeleijkquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Engeland heeft sowieso bijna nooit een goede keeper. De enige echt goede keeper in de PL is van de Sar.
Nee dit was geen elleboogquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:15 schreef Suijk het volgende:
Elleboogje?
Nee viel mee.quote:
Ik persoonlijk hoop op doelpunten in de laatste 15 minquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop toch snel op een doelpuntje
Nu welquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:18 schreef tong80 het volgende:
Wisten jullie dat je tot in de jaren 70 geen spelers mocht wisselen in de FA cup en dat het 80 jaar duurde voor de eerste rode kaart in de FA-cup finale
Haha grappige feitjes...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:18 schreef tong80 het volgende:
Wisten jullie dat je tot in de jaren 70 geen spelers mocht wisselen in de FA cup en dat het 80 jaar duurde voor de eerste rode kaart in de FA-cup finale
De bal vliegt erg vaak van zijn voet af, beetje jammer inderdaad.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat speelt Reyes slecht zeg.
Steeds veel te traag met z'n passjes of acties.. Tijd voor van Persie.
.
Robinson van Tottenhamquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Genietenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:25 schreef appelsientje het volgende:
Is het een beetje aan te zien...
Ja hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:25 schreef appelsientje het volgende:
Ja, United wordt overklast.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:25 schreef appelsientje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |