Berlusconi gebruikt een goedkoop wasmiddel.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:46 schreef pberends het volgende:
Hoe komt Ierland nou weer aan de Italiaanse vlag?
Algerije was vroeger een Franse kolonie, en veel moslims komen uit dat land mede door de spanningen daarquote:Op zondag 15 mei 2005 16:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis maar net wat je Fransen noemt, de bevolkingsgroei komt met name door de 10% moslims die er nu al wonen. Overigens zal Turkije het grootste aantal inwoners van de EU krijgen als ze erbij komen.
http://www.nidi.knaw.nl/web/html/public/demos/dm01062.htmlquote:Voor een �nulgroei�, waar geboorte en sterfte elkaar in evenwicht houden, is een gemiddeld kindertal van omstreeks 2,1 nodig.
Olympische Spelen denk ikquote:Op zondag 15 mei 2005 16:36 schreef pberends het volgende:
Griekenland:
Exports:
$15.5 billion f.o.b. (2004 est.)
Imports:
$54.28 billion f.o.b. (2004 est.).
Waarom 2,1, en niet 2,0?quote:Op zondag 15 mei 2005 16:51 schreef zakjapannertje het volgende:
overigens moet voor een natuurlijke groei de vruchtbaarheidscijfer hoger dan 2,1 zijn, en is idd 1,85 niet voldoende
[..]
http://www.nidi.knaw.nl/web/html/public/demos/dm01062.html
Nee, zelf in de tekst van "de Grondwet" gelezen.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:34 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Dus je hebt bovenstaande bewering van horen en zeggen.
Omdat?quote:Zie je zelf niet hoe belachelijk je statement is?
ik denk dat daar mensen die geboren worden in dit cijfer ook worden gerekend die geen kinderen kunnen of willen krijgen, en mensen die voortijdig overlijden voordat ze kinderen kunnen krijgen, die 0,1, weet niet of dat voor de toekomst sterk gaat veranderenquote:
Maar dat cijfer is toch een gemiddelde waar deze factoren al in meewegen?quote:Op zondag 15 mei 2005 17:03 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
ik denk dat daar mensen die geboren worden in dit cijfer ook worden gerekend die geen kinderen kunnen of willen krijgen, en mensen die voortijdig overlijden voordat ze kinderen kunnen krijgen, die 0,1, weet niet of dat voor de toekomst sterk gaat veranderen
Wat is het mogelijke argument om dierenmishandeling expliciet toe te staan. Dan verpesten ze toch meteen hun politieke carriere?quote:
Niet echt verbazingwekkend dat jij dat vraagt.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:25 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat is eigenlijk een ''inhoudelijke onderbouwing''?
ja, maar lager dan 2,1 wordt niet voldoende geacht dus om de totale bevolking te kunnen vervangenquote:Op zondag 15 mei 2005 17:07 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Maar dat cijfer is toch een gemiddelde waar deze factoren al in meewegen?
Het wordt oogluikend toegestaan.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:35 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Van mij hoef je geen onderbouwing te geven hoor, maar jij denkt echt dat dierenmishandeling expliciet in de grondwet staat?
Als jij dat al niet eens weet, dan heeft het geen zin om daar verder op in te gaan.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:46 schreef pberends het volgende:
Hoe komt Ierland nou weer aan de Italiaanse vlag?
quote:Op zondag 15 mei 2005 17:33 schreef AdHominem het volgende:
[..]
Als jij dat al niet eens weet, dan heeft het geen zin om daar verder op in te gaan.
Zo deed JFK dat ook.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:12 schreef Harry_Sack het volgende:
Zo, ik heb weer een volmacht binnen om tegen de grondwet te stemmen en nog een rond buikje gegeten ook, hihihihi
Die neukte tenminstequote:
Wie was Jackie dan?quote:
Is die in de geschiedenisboekjes opgenomen?quote:
Dat denk ik wel, als je de hersens van de president opvangt verdien je dat wel.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:24 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Is die in de geschiedenisboekjes opgenomen?
Aha, zijn 2e! Maar iedereen weet wel wie Marilyn Monroe is, dus...quote:Op zondag 15 mei 2005 18:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, als je de hersens van de president opvangt verdien je dat wel.
Het was overigens zijn tweede vrouw.
Ik maak me sterk dat Jacqueline Kennedy-Onassis ook best bekend is, hoor.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:29 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Aha, zijn 2e! Maar iedereen weet wel wie Marilyn Monroe is, dus...
Ja Johan, heel goed. Ga maar weer zitten.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik maak me sterk dat Jacqueline Kennedy-Onassis ook best bekend is, hoor.
Ik zat al.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:31 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja Johan, heel goed. Ga maar weer zitten.
dan mag je straks het bord schoonvegenquote:
Daar zat ik op.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:34 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
dan mag je straks het bord schoonvegen
Hierrrr met dat broodtrommeltjequote:
Ze moesten voorstanders zijn van CDA en VVD.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:29 schreef Harry_Sack het volgende:
even over die EU-grondwet he? Waarom adviseert D66 niet gewoon: "misschien" ?
In de wandelgangen wordt er wel gesproken van "Medy van der Laantjes" alsof dat een menssoort is ofzoquote:Op zondag 15 mei 2005 18:58 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ze moesten voorstanders zijn van CDA en VVD.
Gemist! En ik wil geen halve film zien!quote:Op zondag 15 mei 2005 19:45 schreef Harry_Sack het volgende:
Stoer, Wayne's World op Veronica ..
-Who wants Chinese?
-I'll have the cream of sumyungkai![]()
Deze film is jouw op het lijf geschrevenquote:Op zondag 15 mei 2005 19:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Gemist! En ik wil geen halve film zien!
quote:Op zondag 15 mei 2005 19:49 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Deze film is jouw op het lijf geschreven
quote:
Hoezoquote:Op zondag 15 mei 2005 19:47 schreef Johan_de_With het volgende:
Zo, Van Bommel is bijna opgerot.
Ja, dat zou ik ook wel eens willen weten, Johanquote:
Ik weet het.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:49 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Deze film is jouw op het lijf geschreven