quote:Op zondag 15 mei 2005 15:56 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ik vond die snor van Bruno Schwanz ook wel geil.
Geschiedenis.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij bent echt dom, he? Wat deed je ook alweer, economie?
John Cleese is irrelevant. You will be assimilated. Resistance is futile!quote:Op zondag 15 mei 2005 16:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Geschiedenisstudenten kennen John Cleese.
En ze zitten wat dikker in hun leuke citaten.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:17 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
John Cleese is irrelevant. You will be assimilated. Resistance is futile!
Kul-argument, het stierenvechten verdwijnt ook niet als je JA zegt tegen het broddelwerk dat ze "Grondwet" durven te noemen.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Juist, stem tegen de grondwet, en het stierenvechten verdwijnt.
Sorry hoor, nu ben je echt helemaal gek geworden. Graag een artikel aahalen.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:23 schreef DaveM het volgende:
[..]
Kul-argument, het stierenvechten verdwijnt ook niet als je JA zegt tegen het broddelwerk dat ze "Grondwet" durven te noemen.
Sterker nog, jij zegt JA tegen een Grondwet die expliciet het recht op dierenmishandeling erkent.
http://www.demorgen.be/telex/index.html?news=own1116005214quote:'Bébéboom' duwt Franse bevolking omhoog tot 75 miljoen
Ze zullen wellicht nee zeggen tegen de Europese grondwet, maar tegen 2050 zijn de Fransen mogelijk opnieuw de grootste natie in de EU. Het laatste officiële scenario voorspelt dat de huidige 60 miljoen Fransen tegen de helft van deze eeuw zouden toenemen tot 64 miljoen. Volgens nieuwe demografische berekeningen van het ministerie van Transport en Ontwikkeling houdt dat scenario echter alleen rekening met het laagst mogelijke aantal geboortes.
Minister Gilles de Robien stelt op basis van nieuwe berekeningen dat een babyboom ervoor zal zorgen dat Frankrijk binnen een kleine vijftig jaar 75 miljoen inwoners zal tellen. Daarmee zou het Duitsland voorbijsteken als best bevolkte land van de EU. Dat was al geleden van de negentiende eeuw.
De Franse bevolking blijkt opmerkelijk sneller aan te dikken dan verwacht dankzij een hogere levensverwachting en een groeiend aantal geboortes. Dat laatste maakt Frankrijk in de EU tot een uitzondering. De bevolking is er de afgelopen vijftien jaar gestaag gegroeid. Momenteel gebeurt dat aan 0,68 procent per jaar. Dat was al van de jaren zeventig geleden en betekent zo goed als de snelste bevolkingsgroei in de EU. In 2003 kon de bevolkingsgroei van 216.000 zielen zelfs bijna volledig op rekening geschreven worden van Frankrijk, waar 211.000 burgers bijkwamen.
Als dat zo blijft doorgaan, zijn er in 2050 dus 75 miljoen Fransen. Ter vergelijking: volgens de VN zal het bevolkingsaantal van de huidige nummer één, Duitsland, zakken van 80 miljoen naar 70 miljoen. Ook de Britse bevolking zou een beetje afkalven: van 59 naar 58 miljoen. Tegen 2050 zouden er maar 43 miljoen Italianen meer zijn, terwijl dat land nu nog 57 miljoen hoofden telt. In Frankrijk is twee of meer kinderen dan ook de norm. Franse vrouwen krijgen gemiddeld 1,85 kinderen, terwijl dat in Duitsland 1,3 is en in Italië 1,2. Het enige land dat Frankrijk op dat vlak kan overtreffen, is Ierland. (Eigen berichtgeving 05:12)
Gelukkig worden ze niet opgewonden van het verkrachten van vrouwlijke SS-ers.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En ze zitten wat dikker in hun leuke citaten.
Gelukkig kunnen ze begrijpend lezen.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:27 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Gelukkig worden ze niet opgewonden van het verkrachten van vrouwlijke SS-ers.
Dudequote:Op zondag 15 mei 2005 16:27 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Gelukkig worden ze niet opgewonden van het verkrachten van vrouwlijke SS-ers.
Tis maar net wat je Fransen noemt, de bevolkingsgroei komt met name door de 10% moslims die er nu al wonen. Overigens zal Turkije het grootste aantal inwoners van de EU krijgen als ze erbij komen.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:26 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.demorgen.be/telex/index.html?news=own1116005214
wat zou Jorritsma hiervan vinden?
Ik heb hem nu niet bij de hand, maar heb je mij ooit op een leugen betrapt?quote:Op zondag 15 mei 2005 16:25 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Sorry hoor, nu ben je echt helemaal gek geworden. Graag een artikel aahalen.
1.8 is toch niet genoeg voor bevolkingsgroei? Sterke immigratie ook reden voor de toename?quote:Op zondag 15 mei 2005 16:26 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.demorgen.be/telex/index.html?news=own1116005214
wat zou Jorritsma hiervan vinden?
Dus je hebt bovenstaande bewering van horen en zeggen. Zie je zelf niet hoe belachelijk je statement is?quote:Op zondag 15 mei 2005 16:32 schreef DaveM het volgende:
[..]
Ik heb hem nu niet bij de hand, maar heb je mij ooit op een leugen betrapt?
En bovendien las ik dat je in dit topic geen onderbouwing hoeft te geven.![]()
Waar niet?quote:Op zondag 15 mei 2005 16:34 schreef Drugshond het volgende:
Ned 3 ..... Kut marrokaantjes....
Van mij hoef je geen onderbouwing te geven hoor, maar jij denkt echt dat dierenmishandeling expliciet in de grondwet staat?quote:Op zondag 15 mei 2005 16:32 schreef DaveM het volgende:
[..]
Ik heb hem nu niet bij de hand, maar heb je mij ooit op een leugen betrapt?
En bovendien las ik dat je in dit topic geen onderbouwing hoeft te geven.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |