Idd, hoe ze zo achter haar piano zit en dan die strot en dat petje (met een beetje fantasie zie je die bandana).quote:Op maandag 16 mei 2005 13:35 schreef ondeugend het volgende:
Beth heeft ergens wel wat weg van Axl Rose !
Ook zijn haar bewegingen iets motorisch gestoord.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:40 schreef DaveM het volgende:
[..]
Idd, hoe ze zo achter haar piano zit en dan die strot en dat petje.
ik zie al 2 beste talentenquote:Op maandag 16 mei 2005 13:57 schreef Harry_Sack het volgende:
Beth heeft meer dan 1 talent..
Ik heb ze 2 jaar terug ook op Pinkpop gezien en ik werd er eerder koud dan warm van.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:11 schreef grunge-metal het volgende:
Beef is live erg okè!
Nee hoor, ze hebben alleen een beetje de verkeerde bands uitgekozen..quote:Op maandag 16 mei 2005 14:24 schreef kamagurka het volgende:
God wat een slechte bands allemaal zeg! Ben blij dat ik me goede geld daar niet aan uitgeef, pinkpop levert bewijs voor de lamlendigheid van de staat van (rock)muziek op dit moment
Als ze uit Jamaica komen wel.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:24 schreef ondeugend het volgende:
Mannen in strak pak met toeters zijn ook
quote:
Mwah, ik heb vorig jaar ook naar een dwarsdoorsnee zitten kijken en dat was zo nodig nog beroerder. Vals zingende zangeressen, mat klinkend gitaarwerk en belabberd slechte nummers...quote:Op maandag 16 mei 2005 14:28 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Nee hoor, ze hebben alleen een beetje de verkeerde bands uitgekozen..
Nou ja..... wel even een verademing vergeleken bij Sick of it All. Wat mij betreft danquote:Op maandag 16 mei 2005 14:39 schreef Zanderrr het volgende:
Hmm, het klinkt nu alweer als een Radiohead/Coldplay-kloon..
Nederland 3quote:Op maandag 16 mei 2005 14:46 schreef Zanderrr het volgende:
Zijn die op TV of zo? Heb die niet aanstaan, maar goed.. ben ook niet zo'n hardcore-fan. 13 Senses klinkt niet slecht, maar 't verdient allemaal ook geen originaliteitsprijzen..
*aansluitquote:
Inderdaad, Trigger Finger ken ik. Kaiser Chiefs om 16:00 is wel weer leukquote:Jammer dat ze de stream om half stoppen
Ja.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:50 schreef fransie102 het volgende:
Slecht jaar voor de festivals, of maken Lowlands e.d. dat nog ruim goed de komende 2 maanden?
De zanger heeft in ieder geval weinig last van het Thom Yorke-imitatiesyndroomquote:Op maandag 16 mei 2005 16:08 schreef Zanderrr het volgende:
Vind die Kaiser Chiefs tot nu toe totaal niet boeien, niet mijn muziek denk ik..
Ik ook wel.quote:
KC heeft last van het Franz Ferdinant-immitatiesyndroomquote:Op maandag 16 mei 2005 16:10 schreef Revol het volgende:
[..]
De zanger heeft in ieder geval weinig last van het Thom Yorke-imitatiesyndroom
Ik vind het wel lekker klinken...
da's ook geen metal.....quote:Op maandag 16 mei 2005 15:20 schreef DaveM het volgende:
Nu hou ik wel van metal, maar SOIA was echt bagger.
Aha daarom vind ik ze dus leuk.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:14 schreef keijz het volgende:
[..]
KC heeft last van het Franz Ferdinant-immitatiesyndroom
Nee, pas netquote:Op maandag 16 mei 2005 16:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Aha daarom vind ik ze dus leuk.
Offtopic: staan die opmaaktekens er al lang in je reply eigenlijk ?
Het is wat mij betreft ook meer een gevoel.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:20 schreef Zanderrr het volgende:
Volgens mij zijn die opmaakknoppen nieuw, vanmorgen zaten ze er nog niet.
KC is duidelijk niet mijn kopje thee, dat ringtone-keyboardje werkt een beetje op m'n zenuwen. Maar goed, leuk dat jullie het leuk vinden.
metalcore bedoelde ik, zeikneus.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:15 schreef bartrid het volgende:
[..]
da's ook geen metal.....
Kaiser Chiefs zijn kut. Oh my god we are unable to write decent songs.
Hij ligt zelf op het publiek.quote:
Ja, ik was wel even blij om dat hitje van ze te horen, daar zit iig geen gameboysound in. Jammergenoeg begonnen ze ineens allemaal mensen mee te zingen (gooide hij op dat moment die microfoon in het publiek, ik heb alleen de radio aanstaan dus ik kan dat niet zien).quote:Op maandag 16 mei 2005 16:20 schreef Zanderrr het volgende:
Volgens mij zijn die opmaakknoppen nieuw, vanmorgen zaten ze er nog niet.
KC is duidelijk niet mijn kopje thee, dat ringtone-keyboardje werkt een beetje op m'n zenuwen. Maar goed, leuk dat jullie het leuk vinden.
Metalcore is 't al helemaal niet.quote:
NYC hardcore dan toch wel zekerquote:Op maandag 16 mei 2005 16:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Metalcore is 't al helemaal niet.
Ben een grote fan, was het op tv te zien ?quote:Op maandag 16 mei 2005 16:43 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik vond het best aardig. Maar ik geloof niet dat iedereen die mening deelt
Daar kan ik me wel in vinden, ja.quote:
Ja, ik denk dat ze ongv. 10 minuten hebben uitgezonden, dus een aantal nummers. Volgens mij doen die gasten over 20 jaar nog exact hetzelfde truucje met net zoveel energie.quote:
Ook weer opgelost dan.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel in vinden, ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |