Nee die delay is overal; ligt aan de codec ofzo Hij zal het beeld wel los van het geluid bufferen (hoe slim)quote:Op zondag 15 mei 2005 22:01 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
nee, das de ralle internetverbinding
of inderdaad wel héél slecht geplaybacked.![]()
bedoelde de codec ookquote:Op zondag 15 mei 2005 22:02 schreef menesis het volgende:
[..]
Nee die delay is overal; ligt aan de codec ofzo Hij zal het beeld wel los van het geluid bufferen (hoe slim)
Is het festival al klaar dan? Of is dit een tussenconclusie?quote:Op zondag 15 mei 2005 22:03 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik hoop dat die Jan Smeets zich eens goed achter zijn oren gaat krabben over de kwaliteit van ZIJN festival. Dit is echt beroerder dan ooit, terwijl er zat opkomend en welwillend talent is in binnen -en buitenland. Hij zou eens met die jongens van 3 voor 12 moeten praten
Denk het nietquote:Op zondag 15 mei 2005 21:48 schreef menesis het volgende:
[..]
Thirteen senses had ik laatst in Paradiso gezien bij 'London Calling'. Ik vond dat ook best wel goed klinken! KOmen die misschien ook op Lowlands?
Gezien de strategische programmering, wat mij betreft een eindconclusie ..quote:Op zondag 15 mei 2005 22:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is het festival al klaar dan? Of is dit een tussenconclusie?
Da's knap... Maandags is immer de topdag van PP en dan niet gelijk zeggen welke bands je NIET goed vindt, maar kijk eens naar de bands die je wel of misschien goed vindt..quote:Op zondag 15 mei 2005 22:10 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Gezien de strategische programmering, wat mij betreft een eindconclusie ..
Verstand van Prodigy heb je iig niet he. Ieder nummer was anders dan op cd. En 2 nummers die geeneens op cd staan.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:46 schreef Harry_Sack het volgende:
het is net alsof je een cd afspeelt eigenlijk. Nu snap ik waarom die gasten jarenlang probeerden te voorkomen dat er publiek beeldmateriaal werd uitgezonden
Ik zal het nog een kans geven, maar o weequote:Op zondag 15 mei 2005 22:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Da's knap... Maandags is immer de topdag van PP en dan niet gelijk zeggen welke bands je NIET goed vindt, maar kijk eens naar de bands die je wel of misschien goed vindt..
Je had het over opkomend talent? Zie Kaiser Chiefs, zie Bloc Party, zie Thirteen Senses. Ik vind je conclusie te vroeg![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:19 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Verstand van Prodigy heb je iig niet he. Ieder nummer was anders dan op cd. En 2 nummers die geeneens op cd staan.
Zo te zien werden er ook opnamens voor de dvd gemaakt. Wat een vet optreden zeg! Kan echt niet wachten tot Rock Am Ring!
Daar wordt iedere band voor ingeprogrammeerd, smaken verschillen maar feiten blijven feiten. Faithless of Kane gaat dit echt niet overtreffen morgenquote:Op zondag 15 mei 2005 22:41 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nou joh, als jij het leuk vond, daar waren ze voor ingeprogrammeerd...
Zo uit de supermarkt, ik zweer het jequote:Op zondag 15 mei 2005 22:57 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Daar wordt iedere band voor ingeprogrammeerd, smaken verschillen maar feiten blijven feiten. Faithless of Kane gaat dit echt niet overtreffen morgen
Ach nieuwe versie van Warning (nooit uitgebracht, pas 2 keer gespeeld deze versie), Back to school (nooit uitgebracht) Firestarter 2005 remix (nooit uitgebracht) nieuwe fills tussen nummers, live drums en gitaren. En dan hebben we nog geeneens Dead Ken Beats (nieuw) en Out Of Space ( 2005remix) gezien. tuurlijk komt deel uit de computer maar net als op cd nee echt niet hoor, live drums zijn echt zo vet als je daar staat.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:03 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Zo uit de supermarkt, ik zweer het je
Daar gaat het niet om, of je nou een pak melk koopt met een blauw label of met een groen label, je weet dat de inhoud naar melk smaakt ..quote:Op zondag 15 mei 2005 23:16 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Ach nieuwe versie van Warning (nooit uitgebracht, pas 2 keer gespeeld deze versie), Back to school (nooit uitgebracht) Firestarter 2005 remix (nooit uitgebracht) nieuwe fills tussen nummers, live drums en gitaren. En dan hebben we nog geeneens Dead Ken Beats (nieuw) en Out Of Space ( 2005remix) gezien. tuurlijk komt deel uit de computer maar net als op cd nee echt niet hoor, live drums zijn echt zo vet als je daar staat.
Maar 'net als op cd' schijnt de standaard uitdrukking te zijn bij Prodigy reviews, terwijl dat dus juist bij hun weer net niet het geval is, ik zweer het je![]()
Dat was precies wat je nu te zien kreegquote:Op zondag 15 mei 2005 23:28 schreef Vork het volgende:
Ik heb de show van dit jaar niet gezien of gehoord, dus daar kan ik niets over zeggen. Ik weet wel dat ik in 2001 tijdens het optreden van The Prodigy op Lowlands halverwege (of misschien zelfs eerder) ben weggelopen en dat doe je meestal niet als je een optreden leuk vindt.
Ik vond het afgezien van de geluidsproblemen en de hitte en de drukte in de tent, nou niet bepaald een inspirerend optreden. Het kwam ook op mij over als een stel idioten die over een dat tapje aan het schreeuwen waren. Hoewel het publiek zich ongeteijfeld had vermaakt waren er ook een hoop mensen die er net zo over dachten als ik op dat moment. Wie weet hebben ze nu een spetterende show gegeven, laten we het hopen.
Alleen smaakt de melk niet altijd hetzelfde, soms valt het tegen (lowlands 2001) en soms is het een hele lekkere verrassing (pinkpop 2005)quote:Op zondag 15 mei 2005 23:22 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, of je nou een pak melk koopt met een blauw label of met een groen label, je weet dat de inhoud naar melk smaakt ..
The Prodigy heeft enkel nog nostalgische waarde en daar zou een festival als pinkpop het niet van moeten hebben.
Ook dan ben ik bang dat er hier voldoende beroepszeikers tussen zitten om dat programma af te zeiken....quote:Op zondag 15 mei 2005 23:44 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Alleen smaakt de melk niet altijd hetzelfde, soms valt het tegen (lowlands 2001) en soms is het een hele lekkere verrassing (pinkpop 2005)
Pinkpop moet denk ik dit jaar blij zijn wat ze aan buitenlandse acts hebben kunnen krijgen. Prodigy speelt trouwens dit jaar op bijna ieder groot festival als headliner dus om Pinkpop daarop af te rekenen is ook niet echt eerlijk, het zit ze dit jaar gewoon niet mee omdat Pinksteren zo vroeg valt. Als de line-up van Rockin Park dit jaar op Pinkpop had gestaan hoe zouden dan de reacties zijn?
Ja ik snap dat gezeik over de line-up ook niet zo hoor.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:07 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Best wel lekker bandje die Presidents
inderdaadquote:Op zondag 15 mei 2005 23:10 schreef ondeugend het volgende:
* blij is dat ze 3 voor 12 op haar tv heeft.
Plus een onzichtbare mondharmonicaquote:Op maandag 16 mei 2005 11:12 schreef ondeugend het volgende:
En dat op 2 gitaren met in totaal 5 snaren.
quote:Op maandag 16 mei 2005 11:11 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hoe krijg je dat dan op je tv ?
Hier zit het op digitale tv, maar je kan gewoon streamen toch ?quote:Op maandag 16 mei 2005 11:11 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hoe krijg je dat dan op je tv ?
Heb het ook op mijn computer, was even benieuwd hoe je het op de tv kan krijgenquote:Op maandag 16 mei 2005 11:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hier zit het op digitale tv, maar je kan gewoon streamen toch ?
quote:CONCLUSIE:
Nog steeds een geinige festival-act, maar de creativiteit is wel verlegd van de band naar de toeschouwer. Met zo weinig sterke verse input zouden ze eens moeten overwegen met alleen de greatest hits op een Goud van Oud Festival te gaan staan.
3voor12 in een notendopquote:Op maandag 16 mei 2005 11:29 schreef greatgonzo het volgende:
3voor12 is altijd lekker subtiel, nu ook weer over de prodigy
[..]
daarom zei ik gisteravond ook al dat ze beter niet mee had kunnen doen met de heideroosjes.. Dat klonk ook nergens naar!quote:Op maandag 16 mei 2005 11:44 schreef Dandelion het volgende:
omg... zo juist een opname van Within Temptation op 3fm...
niet te geloven dat deze band zo'n succes heeft. Die juf zingt gewoon vreselijk vals...
Dat was inderdaad heel erg.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:51 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
daarom zei ik gisteravond ook al dat ze beter niet mee had kunnen doen met de heideroosjes.. Dat klonk ook nergens naar!
Übercreepy.quote:
kan dat? in Nederland moet je onder de drugs zijn als je op treedquote:Op maandag 16 mei 2005 12:21 schreef greatgonzo het volgende:
gewoon één lijntje teveel genomen voor zijn optreden denk ik..
Ik mis de passie. Het straalt niets uit. De muziek niet, noch de uitvoerenden.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:26 schreef greatgonzo het volgende:
vind het een beetje monotoom
ik welquote:Op maandag 16 mei 2005 12:39 schreef blue-102 het volgende:
ja het spijt me Pinkpop heeft het voor mij sowieso een beetje afgedaanIk bedoel de presidents zou ik wel willen zien en ja als ze die dan ook nog op een rot tijdstip doen tja, maar welke 'echte'pinkpopganger wil nu Kane zien of B. Eyed P. kom op...
(en ja mensen met rose extreem lelijke hoedjes ja kan ik moeilijk begrijpen, heb nog nooit een meisje gezien met zo'n hoedje op die enigzins goed uitziet..
Op Nederland 3 tussen 19.00 en 22.00 wordt er in ieder geval aandacht aan besteed.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:39 schreef spacemangraig het volgende:
Wordt Bloc party nog uitgezonden op Ned3 vanavond?!
Geen idee hoe dat moet, anders had ik het vast gedaan.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:45 schreef soul114 het volgende:
Iemand Presidents of the USA nog opgenomen?
Audio is niet zo moeilijk, gewoon een programma dat je soundcard opneemt, maarquote:Op maandag 16 mei 2005 12:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat moet, anders had ik het vast gedaan.
Ik denk dat het zo ook nog wel op Nederland 3 te zien valt.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:51 schreef soul114 het volgende:
[..]
Audio is niet zo moeilijk, gewoon een programma dat je soundcard opneemt, maar
misschien komt het wel in het archive van 3voor12.nl
Video / Stream is lastiger ...
Dit nummertje swingt goed !!
Vanavond op Nederland 3quote:Op maandag 16 mei 2005 12:53 schreef DaveM het volgende:
Weet er iemand welke bands er zo op Ned. 3 langskomen?
Toch niet Kane en andere trieste zooi he?
Bedankt, het stond niet op teletekst.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:00 schreef soul114 het volgende:
[..]
Vanavond op Nederland 3
Pinkpop 2005
Pinkpop 2005
Verslag van drie dagen Pinkpop. Met optredens van The chemical brothers, Intwine, Rowwen Heze, Beef, Kane, The prodigy en Faithless. Dolf Jansen en Marco Roelofs loodsen je door het festival heen, doen interviews en staan achter de schermen.
http://portal.omroep.nl/ned3
Pic Please om een beetje vertrouwen in de wereld terug te krijgen.. beetje overdreven om een topic voor t openenquote:
Da's een leuk Duits popbandje.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:03 schreef DaveM het volgende:
Wir Sind Helden (nooit van gehoord)
Ah mooi, en dan eerst nog Wir Sind Helden.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
13.00-15.45u
Met ondermeer aandacht voor achtereenvolgens: The Presidents Of The United States Of America, Molotov, Wir Sind Helden, Beth Hart, Trigger Finger, Beef, Sick Of It All, The Frames, Within Temptation, Thirteen Senses en Novastar
Als vierde komt Beth Hart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |