Übercreepy.quote:
kan dat? in Nederland moet je onder de drugs zijn als je op treedquote:Op maandag 16 mei 2005 12:21 schreef greatgonzo het volgende:
gewoon één lijntje teveel genomen voor zijn optreden denk ik..
Ik mis de passie. Het straalt niets uit. De muziek niet, noch de uitvoerenden.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:26 schreef greatgonzo het volgende:
vind het een beetje monotoom
ik welquote:Op maandag 16 mei 2005 12:39 schreef blue-102 het volgende:
ja het spijt me Pinkpop heeft het voor mij sowieso een beetje afgedaanIk bedoel de presidents zou ik wel willen zien en ja als ze die dan ook nog op een rot tijdstip doen tja, maar welke 'echte'pinkpopganger wil nu Kane zien of B. Eyed P. kom op...
(en ja mensen met rose extreem lelijke hoedjes ja kan ik moeilijk begrijpen, heb nog nooit een meisje gezien met zo'n hoedje op die enigzins goed uitziet..
Op Nederland 3 tussen 19.00 en 22.00 wordt er in ieder geval aandacht aan besteed.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:39 schreef spacemangraig het volgende:
Wordt Bloc party nog uitgezonden op Ned3 vanavond?!
Geen idee hoe dat moet, anders had ik het vast gedaan.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:45 schreef soul114 het volgende:
Iemand Presidents of the USA nog opgenomen?
Audio is niet zo moeilijk, gewoon een programma dat je soundcard opneemt, maarquote:Op maandag 16 mei 2005 12:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat moet, anders had ik het vast gedaan.
Ik denk dat het zo ook nog wel op Nederland 3 te zien valt.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:51 schreef soul114 het volgende:
[..]
Audio is niet zo moeilijk, gewoon een programma dat je soundcard opneemt, maar
misschien komt het wel in het archive van 3voor12.nl
Video / Stream is lastiger ...
Dit nummertje swingt goed !!
Vanavond op Nederland 3quote:Op maandag 16 mei 2005 12:53 schreef DaveM het volgende:
Weet er iemand welke bands er zo op Ned. 3 langskomen?
Toch niet Kane en andere trieste zooi he?
Bedankt, het stond niet op teletekst.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:00 schreef soul114 het volgende:
[..]
Vanavond op Nederland 3
Pinkpop 2005
Pinkpop 2005
Verslag van drie dagen Pinkpop. Met optredens van The chemical brothers, Intwine, Rowwen Heze, Beef, Kane, The prodigy en Faithless. Dolf Jansen en Marco Roelofs loodsen je door het festival heen, doen interviews en staan achter de schermen.
http://portal.omroep.nl/ned3
Pic Please om een beetje vertrouwen in de wereld terug te krijgen.. beetje overdreven om een topic voor t openenquote:
Da's een leuk Duits popbandje.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:03 schreef DaveM het volgende:
Wir Sind Helden (nooit van gehoord)
Ah mooi, en dan eerst nog Wir Sind Helden.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
13.00-15.45u
Met ondermeer aandacht voor achtereenvolgens: The Presidents Of The United States Of America, Molotov, Wir Sind Helden, Beth Hart, Trigger Finger, Beef, Sick Of It All, The Frames, Within Temptation, Thirteen Senses en Novastar
Als vierde komt Beth Hart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |