shit ik heb de helft gemist gellukig zie ik ze nog op graspopquote:Op zondag 15 mei 2005 15:35 schreef Harry_Sack het volgende:
15.00-16.00 SICK OF IT ALL
Energiek bandje![]()
Mwoa, het brak best aardig in het repertoire van de heideroosjes. Ik vond het een leuke coverquote:Op zondag 15 mei 2005 20:57 schreef greatgonzo het volgende:
hmmm, dit had sharon de adel niet hoeven doen
je kan beter zeggen dat haar stem brak was...quote:Op zondag 15 mei 2005 20:59 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Mwoa, het brak best aardig in het repertoire van de heideroosjes. Ik vond het een leuke cover
Hij staat er nog niet, ik hoop het welquote:Op zondag 15 mei 2005 20:49 schreef greatgonzo het volgende:
weet iemand of de set van de Chemical Brothers er nog on-demand op komt te staan?
volgens de commentator net wel...quote:Op zondag 15 mei 2005 21:07 schreef menesis het volgende:
Komt de prodigy nog via webtv?
commentator gaf aan dat het netwerk op het terrein zelf eruit ligt, daarom staan er ook nog weinig reviews enz op. Daardoor blijft de on-demand site vrij leegquote:Op zondag 15 mei 2005 21:08 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Hij staat er nog niet, ik hoop het wel. Maar ik heb het gevoel van niet (anders had die er nu ook wel gestaan
)
nee, maar dat merk je morgen welquote:Op zondag 15 mei 2005 21:35 schreef greatgonzo het volgende:
dit was denk ik een van de enige redenen om er heen te gaan, samen met de chemical brothers dan
Ja iddquote:Op zondag 15 mei 2005 21:35 schreef greatgonzo het volgende:
dit was denk ik een van de enige redenen om er heen te gaan, samen met de chemical brothers dan
De andere bands zijn ook wel vet hoor! Enne je gaat er natuurlijk ook heen voor de sfeerquote:Op zondag 15 mei 2005 21:35 schreef greatgonzo het volgende:
Lang leve 3 voor 12 inderdaad ja maar wel via tvhome op de tvquote:Op zondag 15 mei 2005 21:36 schreef menesis het volgende:
[..]
Ja iddAlleen vond de rest van mijn vrienden zelfs dat niet leuk dus
![]()
Lang leve 3 voor 12
[afbeelding]
The Prodigyquote:Op zondag 15 mei 2005 21:37 schreef greatgonzo het volgende:
waar was jij anders voor heen gegaan dan?
Doen ze ookquote:Op zondag 15 mei 2005 21:42 schreef greatgonzo het volgende:
het ziet er toch echt wel vet uit, ze mogen zeker weten ook nog op Lowlands komen!
ehm, via welke stream jij dan? Ik heb die 500 kb/s (5000 red ik net nietquote:Op zondag 15 mei 2005 21:46 schreef Harry_Sack het volgende:
het is net alsof je een cd afspeelt eigenlijk. Nu snap ik waarom die gasten jarenlang probeerden te voorkomen dat er publiek beeldmateriaal werd uitgezonden
Thirteen senses had ik laatst in Paradiso gezien bij 'London Calling'. Ik vond dat ook best wel goed klinken! KOmen die misschien ook op Lowlands?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:46 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
The Prodigy
Beef
De Heideroosjes
Sick Of It All
The Chemical Brothers
Rowwen Hèze
Epica
Saybia
Thirteen Senses
Zo kijk ik het ook. Het geluid is live opgenomen hequote:Op zondag 15 mei 2005 21:47 schreef menesis het volgende:
[..]
ehm, via welke stream jij dan? Ik heb die 500 kb/s (5000 red ik net niet), maar vind het prut klinken. Denietaltemin neem ik het wel op op MD
gister en vandaag kon ik niet (anders was ik voor Chemical Brothers, Millencolin, The Coral (die bleken trouwens tegen te vallen), Madrugada, Sick of it all, Molotov en The Prodigy gegaan), maar morgen ga ik voor:quote:Op zondag 15 mei 2005 21:37 schreef greatgonzo het volgende:
waar was jij anders voor heen gegaan dan?
nee, das de ralle internetverbindingquote:Op zondag 15 mei 2005 21:59 schreef Harry_Sack het volgende:
OMG, hij playbackt gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |