shit ik heb de helft gemist gellukig zie ik ze nog op graspopquote:Op zondag 15 mei 2005 15:35 schreef Harry_Sack het volgende:
15.00-16.00 SICK OF IT ALL
Energiek bandje![]()
Mwoa, het brak best aardig in het repertoire van de heideroosjes. Ik vond het een leuke coverquote:Op zondag 15 mei 2005 20:57 schreef greatgonzo het volgende:
hmmm, dit had sharon de adel niet hoeven doen
je kan beter zeggen dat haar stem brak was...quote:Op zondag 15 mei 2005 20:59 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Mwoa, het brak best aardig in het repertoire van de heideroosjes. Ik vond het een leuke cover
Hij staat er nog niet, ik hoop het welquote:Op zondag 15 mei 2005 20:49 schreef greatgonzo het volgende:
weet iemand of de set van de Chemical Brothers er nog on-demand op komt te staan?
volgens de commentator net wel...quote:Op zondag 15 mei 2005 21:07 schreef menesis het volgende:
Komt de prodigy nog via webtv?
commentator gaf aan dat het netwerk op het terrein zelf eruit ligt, daarom staan er ook nog weinig reviews enz op. Daardoor blijft de on-demand site vrij leegquote:Op zondag 15 mei 2005 21:08 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Hij staat er nog niet, ik hoop het wel. Maar ik heb het gevoel van niet (anders had die er nu ook wel gestaan
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |