Ik heb ze 2 jaar terug ook op Pinkpop gezien en ik werd er eerder koud dan warm van.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:11 schreef grunge-metal het volgende:
Beef is live erg okè!
Nee hoor, ze hebben alleen een beetje de verkeerde bands uitgekozen..quote:Op maandag 16 mei 2005 14:24 schreef kamagurka het volgende:
God wat een slechte bands allemaal zeg! Ben blij dat ik me goede geld daar niet aan uitgeef, pinkpop levert bewijs voor de lamlendigheid van de staat van (rock)muziek op dit moment
Als ze uit Jamaica komen wel.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:24 schreef ondeugend het volgende:
Mannen in strak pak met toeters zijn ook
quote:
Mwah, ik heb vorig jaar ook naar een dwarsdoorsnee zitten kijken en dat was zo nodig nog beroerder. Vals zingende zangeressen, mat klinkend gitaarwerk en belabberd slechte nummers...quote:Op maandag 16 mei 2005 14:28 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Nee hoor, ze hebben alleen een beetje de verkeerde bands uitgekozen..
Nou ja..... wel even een verademing vergeleken bij Sick of it All. Wat mij betreft danquote:Op maandag 16 mei 2005 14:39 schreef Zanderrr het volgende:
Hmm, het klinkt nu alweer als een Radiohead/Coldplay-kloon..
Nederland 3quote:Op maandag 16 mei 2005 14:46 schreef Zanderrr het volgende:
Zijn die op TV of zo? Heb die niet aanstaan, maar goed.. ben ook niet zo'n hardcore-fan. 13 Senses klinkt niet slecht, maar 't verdient allemaal ook geen originaliteitsprijzen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |